30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - hokaido

Stran: [1]
1
Ahoj, přišla mi výzva provozovateli k uhrazení určené částky. Autoservis mi opravoval auto, po neúspěšné opravě zaparkoval do modré zóny, kterou auto sice mělo zaplacenou, ale nějakou dobu tam stálo, než se podařilo domluvit jiný servis (závada neumožňovala s autem snadno odjet, což je i uvedeno v zakázkovém listu). V mezičase se na místě parkování zavedl dočasný zákaz parkování - byly umístěny značky.
Pro kontext, zjistil jsem, že jsem nebyl jediný zákazník servisu, co ve stejnou dobu dostal pokutu.

Vzhledem k tomu, že mi mechanik po pokusu o opravu telefonicky sdělil, že auto z vlastní vůle umístil do zóny v blízkosti servisu, nejsem si jistý, zda tím došlo z mé strany k převzetí vozidla. Kontaktoval jsem servisáka, ten mi obratem poslal (vystavil) zakázkový list, kde uvedl do kolonky převzetí zákazníkem tentýž den, kdy byla udělena pokuta. Čas tam uveden není, můj podpis samozřejmě také ne. Úřadu jsem zakázkový list poslal a situaci vysvětlil, odpovědí mi bylo ať to dojdu dořešit na úřad. Tam mi řekli, že jediná možnost je napráskat automechanika. Co s tím teď? Nejsem úplně udavačský typ, avšak s automechanikem nemám žádný vztah. Mohl bych samozřejmě vzít dostupné údaje z živnostenského rejstříku, ale není mi jasné, zda tyto údaje budou pro úřad dostačující. Jsem celkem introvert a nesnáším volání, takže volat už po několikáté automechanikovi, aby mi teď ještě dodal informace o jeho bydlišti apod. mě neláká.

Chci se tedy zeptat, zda v této situaci vidíte alternativní možnosti, případně zda myslíte, že odpovědnost je na mé straně. Rovněž chci dodat, že před tím, než jsem to začal řešit, byly určitě jiné možnosti, například si nejsem jistý, zda bylo správně, že servis do zakázkového listu uvedl datum převzetí stejné jako pokuty, neboť auto tam s velkou pravděpodobností bylo servisem zaparkováno již před umístěním zákazové značky. Beru to jako zkušenost a poučení do budoucna, jsem si vědom toho, že nebylo vhodné, že jsem auto převzal až s velkým časovým odstupem od chvíle, co ho automechanik vyparkoval ze servisu a tuto skutečnost mi telefonicky oznámil. Díky

Stran: [1]