30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Leonard

Stran: [1]
1
Potřebuji poradit - ostatní / Re:nehoda a nedostatecna likvidace
« kdy: 20 Září 2024, 15:06:09 »
Poprosil bych zdali bychom se nemohli oprostit diskuze okolo vybavy a ceny za vozidlo kterou urcila pojistovna. Je podhodnocena zhruba o 60000 v realne prodejni cene. S predzalobnima vyzvama si pojistovny vytiraji zadky, nic to pro ne neznamena. Jedinna vec ktera je donuti nad tim zapremyslet je podana zaloba. Na vrakovistich uz tech aut moc neni, preci jen ma 20 let. V zadnem pripade to neni tak jak si predstavujete ze prijdete a vybirate si co si koupite. Realny stav je takovy ze vetsina dilu je bezcennych a jsou davno sesrotovane az na ty exponovane ke kterym patri predni blatniky, predni naraznik, svetla, kapota. Cena starsiho svetla v dobrem stavu je polovina ceny noveho. Na dily v barve hned zapomente, nesehnatelne. Jestli si myslite ze se za stejnou cenu jako ojetina prodavaji auta kde prvni bylo za 2,5 a druhe za 5,5 seredne se mylite. Ale ta pomyslna spicka ledovce se prodava i dnes, zvlaste je li opticky pekna a nezmasakrovana. Ale souhlasim i na uhlu vaseho pohledu, je opravdu jedno jestli ma dvacet let stara fabie lite disky nebo centralni zamykani, prodejni cena bude uplne stejna. Ale u aut ktere kdysi patrily k tomu nejlepsimu co se dalo poridit to tak uplne neni.

Vytvoreni znaleckeho posudku jak mi tady stale radite podle meho nic neresi, na jeho zaklade plnit rozhodne nebudou ani kdybych jich me deset, pouze mne to bude stat tisice Kc navic. Jednoho znalce jsem uz oslovil a ten clovek sice mel to spravne razitko, ale absolutne se nedokazal orientovat v dane problematice, samozrejme ze jsem ten posudek udelat nenechal. Domnivam se ze jedinna paka jak zvratit soucasny stav je predzalobni vyzva kvuli nahradam nakladu na advokata a soud pri pripadne vyhranem sporu a realne podana a zaplacena zaloba. Toto si myslim ze je jako jedinne donuti prehodnotit moje a jejich sance na uspech. Jsem presvedceny za kdyz zazaluju vinika nehody a opravdu dojde k zahajeni sporu tak pojistovna bude vinika zastupovat nebo v coz doufam, prehodnoti svuj stav a doplati castku do vyse za jakou lze poridit STEJNE vozidlo, cili s krokodylem a hodinkama. Pokud se tak nestane, znalecky posudek zcela jiste naridi soud. A pokud k tomu budou pristupovat jako doposud ze mi budou podstrkovat auta ktere srovnatelne nejsou tak jsem schopny soudu behem nekolika minut nacenit kterekoliv vyrobene vozidlo. Jakmile dospejeme ze budeme srovnavat jiz srovnatelne auta, dojdeme k zaveru ze startuji na castce o tech 60000 vyssich nez vyplatili a v tu chvili budu pozadovat i prihlednuti k tomu ze je nutno zaplatit dovoz a prihlaseni.

Ale stale mne zajima jestli mi nekdodokazete poradit zdali zazalovani vinika nehody ma nejake negativa. Pojistovna mne skodu nezpusobila, zpusobil ji konkretni ridic nerespektovanim prednosti v jizde a vyberem pojistovny. Dlozno dodat ze ji mame oba stejnou...

2
Potřebuji poradit - ostatní / Re:nehoda a nedostatecna likvidace
« kdy: 20 Září 2024, 11:45:54 »
Pojistovnu musim zazalovat v jejim sidle, coz je Praha, nemuzu ji zazalovyt v miste kde bydlim. Vinika muzu zazalovat v miste naseho spolecneho bydliste. Znamena to pro mne znacnou usporu v pripadnych cestovnich nakladech mych a advokata kteremu bych to samozrejme musel hradit predem a v plne vysi.  Taky doufam v to ze pojistovna prehodnoti svuj postoj a doplati castku za srovnatelny model.

S tou krokodyli kuzi a hodinkama s vodotryslem, ja se doposud domnival ze se ma jednat o nahradu skody, a jestlize vyrobce vyrabel sedadla z krokodyla a vodotryskem,  nalezi mi nahrada za krokodyla a vodotrysk. Troufam si rict ze supeb z edice L&K bude mit jinou obecnou cenu nez fleetovy superb v holem zakladu. Nemohu to tvrdit a podlozit, ale domnivam se ze nahrady skody by mela vychazet z celkove porizovaci ceny. Zakladni cena byla 2,5M Kc, poskozene auto 5,5M Kc. Casova cena toho zboreneho klesa vice a nebo rychleji, ale jsem si temer jisty ze nemuze klesnout na hodnotu toho zakladniho modelu. Nejlevnejsi priblizne srovnatelny model je v inzerci od 7500€ coz je nekolik let ustalena cena pod kterou neklesaji. Bez vodotrysku za 5000€. Pan mel asi pravdu v tom ze krokodyl s vodotryskem na cene pada mnohem rychleji. Jsem si toho plne vedom a vse ukazuje timto smerem.

Pan Jenyk to presne odhalil, jedna se o starou luxusni limuzinu ve velmi nadstandartni vybave a limitovane edici ve vybornem technickem i vizualnim stavu.

Pan mheep to taky definoval dostatecne presne, pocet lidi ochotnych koupit takhle stare auto je fakt nizky a koupi to jen nadsenec znacky pokud je to ve slusnem stavu a opticky pekne a nebo nekdo kdo to dojede na totalni kasi dokud to nejak jede a pak kdyz to jet prestane tak to sesrotuje. Udrzovat to pri zivote stoji fakt hodne penez. Ale ty extra pekne a vybavene kusy se vetsinou na dojezdeni nekupuji, jsou v porizeni mnohem drahsi.

3
Potřebuji poradit - ostatní / Re:nehoda a nedostatecna likvidace
« kdy: 20 Září 2024, 09:29:59 »
Dekuji vsem za zajem a zaroven se omlouvam ze to uplne neupresnim, protoze tech aut je v republice a celkove ve svete velmi malo. Bohuzel to auto do totalky spadlo, nove dily na toho skoro veterana jsou ve stejne vysi jako na zcela nove auto stejne tridy ktere nyni sjizdi z vyrobnich pasu. Jinymi slovy jen svetlo naraznik a blatnik je za 110000kc. K tomu ramena, rizeni, oprava disku, oprava podbehu, prace, lak a presahne to cenu o moc. Hrozily i tlumice, ale ty prezily, neohnul se narazem, povolilo rameno. To jen k tomu proc se neopravovalo.

Kompletni vybava je zakodovana ve VIN auta, kazdy zaplaceny prvek. Predpokladam ze to sw pojistoven dela automaticky podle toho VINu a bud je nedokonaly coz urcite je protoze zcela bezchybne obsahnout vsechny auta je velmi narocne, nebo z toho nekdo neco maualne odebral. Vim ze kdyz jsem napsal ze ochudili auto o vybavu o 600000 tak to zni docela neuveritelne, ale je to tak. Vypadly jim polozky jako adaptivni podvozek, klimatizovane sedadla, komfortni zaskleni a dalsi relativne bezne polozky. Jen za ty dedadla byl doplatek 68000, podvozek 38000, komfortni zaskleni 42000  a rozhodne to nema kazde auto. Do tech 600000 chybi jeste moc, a celych 408000 zaplatil prvni majitel zato ze auto je oznacene specialni edici a ma nadstandartni materialy interieru jako je typ kuze, drevene oblozeni, odstin laku a dalsi malickosti a to je to co to auto odlisuje od bezne produkce . Z pojistovny poslali pomerne detailni rozpis polozek priplatkove vybavy, kde vetsina jednotlivych prvku je obsazena, ale proste nektere chybi. Jeste k te vybave, kazda polozka ma svuj ciselny kod a popis co to znamena, treba 0324 - CD menic, 0153 - automaticka prevodovka. Tim bylo zjisteny chybejici polozky ve vypoctu obecne ceny oproti dekodovani z VIN, ty oceneny a ten vysledek dela tech 600 000kc vcetne priplatku za tu specialni edici.

Domnivam se ze pokud mi pojistovna predlozi detailni vyuctovani ve kterem je polozka po polozce ze ktere se delala vysledna obecna cena a nektere polozky chybi, tak je ta vysledna cena platna pouze pro takove vozidlo ktere je obsahuje. Pokud ma vozidlo dalsi priplatkovou vybavu je nutne ji tam proste pripocist. Pri snaze o napravu bylo toto pojistovne sdeleno a zcela presne a jednoznacne vycisleny chybejici polozky vcetne porizovaci ceny v dobe prodeje. Trvalo to skoro dva mesice nez se vyjadrili ze nic revidovat nebudou protoze vozidlo ma vysoky najezd coz nema, ale ma plnou historii protoze jezdilo do poslednich let do autorizaku. Argumentuji tak nizkou cenou proto ze obvykly najezd tech aut je okolo 200000km, coz je na 20 let nesmysl.

Tim se dostavam opet k tomu zda ma smysl zazalovat vinika nehody za to ze jeho pojistovna odmitla do vypoctu zahrnout vsechny polozky a nesrovnalosti odmita resit. Toto je mozne prokazat i bez znaleckeho posudku, staci k tomu vypocet obecne ceny pojistovny, vypis vybavy z autorizaku pri prodeji a cenik priplatkove vybavy. Vse jiz mam.. Slibuju si od toho ze se pojistovna umoudri a doplati to na beznou cenu za kterou se takove auta prodavaji a usetrim za advokata, protoze advokat v Praze kdybych chtel zalovat pojistovnu bude jiste drahsi nez pripadny advokat v malickem mestecku.

Vinika bych chtel zalovat za to ze jeho pojistovna vypracovala chybny vypocet obvykle ceny a presto ze pochybeni bylo zcela jednoznacne a naprosto detailne zaslano tak to nehodla napravit. Celkem se jedna o 8 polozek ktere nejsou do vypoctu obecne ceny zahrnuty.

4
Potřebuji poradit - ostatní / nehoda a nedostatecna likvidace
« kdy: 18 Září 2024, 11:00:48 »
Dobry den, mel jsem nezavinenou nehodu uz stareho auta ktere je vsak ve velmi dobrem stavu. Pojistovna likvidovala skodu vhzledem k cene novych originalnich dilu jako totalni, druhovyroba neexistuje. Probehla aukce kdy jsem auto neprodal a rozhodl se ze se bude opravovat ze starsich dilu. Bohuzel pro mne pojistovna auto ohodnotila systemem silverdat dle VIN vozidla, avsak naslednou kontrolou bylo zjisteno ze v zadani vypoctu pro obecnou cenu '' zapomneli '' zahrnout priplatkovou vybavu v cene k porizeni vozidla v castce zhruba 600 000kc. Na snahu o napravu nemaji zadnou snahu reagovat. Oslovil jsem firmy ktere se zabyvaji vymahanim skod, je to pro ne nezajimave. Auto v pojistovne ohodnotili na 110000kc coz je realna cena prave bez te vybavy kterou nezapocitali. Srovnatelne auto lze poridit zhruba okolo 180000kc.

S pojistovnou nikdo nedokaze pohnout, jedinna sance na prehodnoceni by byla zazalovat je. Bohuzel sidlo spolecnosti je v Praze, takze zalobu bych musel podat v Praze. Coz je pro mne prilis drahe a vysledek tezko predikovat i kdyz si myslim ze tim ze nezapocitali vybavu v takove vysi by sance na uspech byla vyssi.

Mym cilem ale neni soudit se s pojistovnou, cilem je naprava bez soudu, jenze nemam jak k tomu pojistovnu prinutit. Myslim si ale ze muzu zazalovat vinika nehody a toho bych zazaloval v miste meho bydliste. Cilem neni vytahnout penize z vinika, ale prinutit pojistovnu doplatit do takove vyse za jakou lze sehnat stejne vozoidlo. Je mi to velmi neprijemne vuci vinikovi, ale myslim si ze by to mohlo stanovisko pojistovny zmenit a misto soudu nalezt smirci reseni.

Mohl by se nekdo k teto uvaze vyjadrit? Ma zazalovani vinika nehody misto pojistovny ktera neplni radne nejake uskali nebo vazne nevyhody? Vim ze bych to mohl probrat s advokatem, zatim do toho nechci investovat a hledam spis zkusenosti nekoho kdo si tim prosel nebo je znaly problematiky a je ochoten se podelit o svuj nazor.

Vyplacena castka po odecteni castky za vyuzitelne zbytky opravu nepokryje.

Stran: [1]