30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Ladislav Laker

Stran: [1] 2 3 ... 18
1
Milý sokolíku, máte pravdu, že institut souhlasu přímo poškozené osoby s řízením o přestupku se (dle aktuálně platné úpravy) na nic v zákoně 361/2000 Sb. nevztahuje.

Jsem rád, že se v tom hlavním naprosto shodujeme. To jediné je důležité pro obsah této diskuse.

Jinak ale v terminologii, kterou se tu ostatní snažíte mistrovat, plavete Pokud nezměníte svůj arogantní styl a nezačnete se zde chovat s elementárním respektem k ostatním diskutujícím, začnou vaše příspěvky, jejichž smyslem není diskutovat k věci, ale jen ponižovat ostatní a demonstrovat vaši domnělou intelektuální převahu, bez dalšího varování mizet.

Pane hh, neuvádíte žádný validní argument, pouze jste předvedl osobní útok. Pravdu mám v tom, že ustanovení § 79 je ustanovením speciálním, neboť z celé množiny přestupků, upravených v různých zákonech, vyjímá jen malou část, která se při projednávání řídí obsahem speciálního ustanovení § 79 zákona č. 250/2016 Sb.. Jde tedy o typický lex specialis.

Vaše výtka k použití slova "norma" je také zcela nesprávná. Norma je pravidlo stanovící, že něco má být (případně jak to má být). Existuje i právní norma definiční, která pouze spojuje určity vyraz s určitým obsahem, viz nález II.ÚS 2784/13 ze dne 15. 4. 2014. Právní normy jsou obsaženy v celostátně účinných právních předpisech. Nejsem si jistý, kam tedy směřovala Vaše kritika použití slova "norma". Pokud popíráte skutečnost, že právní norma je také norma, pak je to spíše na diskusi na jiném (jazykovém) foru. Soudím, že proti použití slova "norma" zde brojíte zbytečně.

Nadbytečná je Vaše věta: "Také není pravda, že by "nikde v českém právním řádu" taková "norma" nebyla". Nic takového jsem ovšem nikdy a nikde netvrdil, takže Vaše kritika se vůbec netýká obsahu mého textu. Jen pro informaci sděluji, že se zde bavíme o přestupcích podle zákona č. 361/2000 Sb.. Všechny tyto přestupky spočívají primárně v porušení veřejného pořádku (porušení právních norem týkajících se provozu na pozemních komunikacích). Nikoliv v tom, že by snad byla konkrétní osoba přímo postižená spácháním přestupku podle zákona č. 361/2000 Sb..

2
Původní stížnost si přestransformovali na žádost o přezkum a ten KUJMK  potvrdil.
Vy zjevně netušíte, že písemnost, kterou jste podal, nebyla stížností. Proto SO postupoval tak, jako by se jednalo o návrh na přezkum.

Citace
Já ale podal " jen stížnost" ve znění: Tímto podávám stížnost na nesprávný úřední postup úřednice XXXX, jehož výsledkem je nezákonné rozhodnutí ve věci č.j.XXXXXX
Vaše tvrzení, že jste podal "jen" stížnost, je nesprávné a bezvýznamné. Podání posuzuje SO podle jeho obsahu. Tvrdil jste, že šlo o nezákonné rozhodnutí, a toto Vaše tvrzení bylo pro posouzení rozhodující. Nejednalo se tedy o pouhou stížnost "proti nevhodnému chování úředních osob nebo proti postupu správního orgánu". Stížnost byste totiž mohl úspěšně podat v případě, kdy jste nebyl postupem SO dotčen ve vašich procesních právech. To jest v případě, kdy správní řád Vám neposkytuje jiný prostředek ochrany. Viz § 175 odst. 1 správního řádu.

3
Ale Ladislav Laker sám neví, že samozřejmě existuje "jiný zákon" který v určitých případech nutí správní orgán poučit osobu přímo postiženou o nutnosti poskytnutí uvedeného souhlasu, případně o možnosti již poskytnutý souhlas odvolat a stanoví lhůtu nikoliv kratší 30 dnů na poskytnutí takového souhlasu.... Pan Laker je sám dosti velkým trollem.

Pane gumidos, nebavíme se zde o tom, že existuje obecný zákon, který obecně upravuje tuto problematiku. Zkuste pořádně číst o čem se zde diskutuje. Děkuji. Napsal jsem jasně, že neexistuje zákon, který by přestupky podle zákona č. 361/2000 Sb. přiřazoval pod § 79 zákona č. 250/2016 Sb.. Z uvedeného plyne, že řízení o těchto přestupcích není "řízením se souhlasem osoby přímo postižené spácháním přestupku" a proto se na ně § 79 nevztahuje. Zkuste to prosím pochopit, není to složité.   

4
... stejně tak nenajdete v zákoně žádné výslovné ustanovení, které by jednoznačně určovalo, že na přestupky podle zákona č. 361/2000 Sb. nedopadá § 79 zákona č. 250/2016 Sb.

Zjevně nechápete základní rozdíl mezi právními normami veřejného a soukromého práva. Ustanovení § 79 zákona č. 250/2016 Sb. je typickou veřejnoprávní normou. Předepisuje správnímu orgánu jednat určitým způsobem, a to tehdy (a jen tehdy), jestliže "tak stanoví jiný zákon". Žádný jiný zákon však nic takového nestanoví. Správní orgán tedy nesmí použít § 79, protože k jeho aplikaci není splněn základní zákonný předpoklad.

Vy jako soukromá osoba se samozřejmě můžete vůči SO domáhat čehokoliv - například můžete argumentovat, že na vás dopadá privilegium udělené Vašemu prapradědečkovi císařem Františkem Josefem I., nebo že na vás dopadá ustanovení § 79 zákona č. 250/2016 Sb. Správní orgán si ve věci učiní úsudek, a Váš údajný nárok odmítne jako neexistující, protože nemá oporu v platném právu. Tím jste vyčerpal veškeré možnosti trollení.

5
Narazil jsem na paragraf §79 zákona 250/2016.

Narazil jste - a nepochopil, jako ostatně všichni další diskutující v tomto vlákně.
Všem vám ušlo, že podle § 79 odst. 1 platí, že celý § 79 zákona je lex specialis. Vztahuje se pouze na ty přestupky, o nichž "tak stanoví jiný zákon".

Tímto "jiným zákonem" je nejspíše zákon č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Chcete-li tedy rozvíjet teorii o užití § 79 na přestupky podle zákona o provozu na pozemních komunikacích, museli byste, sokolíci, nalézt v zákoně výslovné ustanovení, které by jednoznačně určovalo, že na přestupky podle zákona č. 361/2000 Sb. dopadá § 79 zákona č. 250/2016 Sb.
Vzhledem k tomu, že v českém právním řádu nikde takovou právní normu nenajdete, činím závěr, že tato čistě teoretická diskuse je o právním stavu, který nemůže nikdy nastat.

6
Dopravní značení je tam formálně v pořádku. Je v souladu s vyhláškou č. 294/2015 Sb..
Pro značku IZ 2a Silnice pro motorová vozidla platí: "Značka označuje pozemní komunikaci, na níž kromě obecných pravidel provozu na pozemních komunikacích platí zvláštní pravidla pro provoz na silnici pro motorová vozidla. (...) Na dálnici značka označuje zároveň konec dálnice.".
Nemusí tedy být zároveň osazena značka IZ 1b Konec dálnice. Osazení značky B 20a Nejvyšší dovolená rychlost by bylo z hlediska znění vyhlášky nadbytečné, když tuto funkci plní samotná značka IZ 2a.
Značení ovšem neplní řádně svou funkci, i když je v plném souladu s vyhláškou. Je tomu tak snad proto, že značka je IZ 2a Silnice pro motorová vozidla je pouze značkou informativní, avšak zde snižuje nejvyšší povolenou rychlost ze 130 na 110 km/h. Má tedy stejný význam jako značka zákazová B 20a Nejvyšší dovolená rychlost.

Dovedu si představit, že v rámci občanské neposlušnosti si někdo opatří značku B 20a Nejvyšší dovolená rychlost (lze zakoupit v internetovém obchodu https://www.znaceni-eshop.cz/ZAKAZOVE-ZNACKY-c2_0_1.htm), tam stojí 890 Kč. Její umístění společně se značkou IZ 1b Konec dálnice by jistě přispělo ke zvýšení bezpečnosti provozu v tomto úseku. Nikoho však nenabádám k tomu, aby toto činil.

7
Oznámen musí být jeden řidič, dalším se parazit zabývat nebude, na to si cvičení šimpanzové už osvojili taktiku.

Zákon ovšem stanoví něco jiného.
V první řadě neplatí, že "oznámen musí být jeden řidič". Nemusí být oznámen žádný řidič. Oznámení totožnosti řidiče je pouze dobrovolná možnost, kterou provozovateli zákon nabízí - k tomu viz judikát NSS 3 As 114/2016. (Pokud ovšem provozovatel tahá SO za nos a oznámí jako řidiče osobu, která řízení vozidla nepotvrdí, nebo je popře, pak se sám uzavřel do pasti a nelze se divit, že SO se bude nadále zabývat pouze přestupkem provozovatele.)
Zákon ukládá správnímu orgánu zcela jinou povinnost nežli čekat zda provozovatel oznámí totožnost řidiče (a pak čekat zda tato oznámená osoba potvrdí a neodvolá že vozidlo řídila).

Citace
Podle § 10 zákona č. 361/2000 Sb. platí, že provozovatel vozidla a osoba, které provozovatel svěřil vozidlo (...) jsou povinni na výzvu policie, krajského úřadu nebo obecního úřadu obce s rozšířenou působností sdělit skutečnosti potřebné k určení totožnosti řidiče vozidla podezřelého z porušení ustanovení tohoto zákona.
Citace
Podle § 125f odst. (5) platí, že obecní úřad obce s rozšířenou působností přestupek podle odstavce 1 projedná, pouze pokud učinil nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku (...).

Z uvedeného plyne, že SO se nemůže zprostit své povinnosti učinit všechny zákonem předvídané nezbytné kroky ke zjištění řidiče. Prvním krokem SO musí být výzva provozovateli podle § 10 "ke sdělení skutečností potřebných k určení totožnosti řidiče". To je ovšem zcela jiná výzva (podle jiného ustanovení zákona) nežli nezávazný návrh podle § 125h odst. 6 zákona aby provozovatel "sdělil údaje o totožnosti řidiče vozidla".
Nejedná se tedy o nepřípustné "řetězení", jestliže provozovatel sdělí v souladu se zákonem pouze informaci o totožnosti osoby které vozidlo svěřil. SO pak musí pokračovat v postupu podle § 10 a vyzvat osobu kterou provozovatel takto označil. Jestliže tato osoba svěřila vozidlo další osobě, je podle § 10 její povinností sdělit totožnost této další osoby. Povinnost SO zjistit tyto skutečnosti plyne přímo z textu ustanovení § 10 odst. 5 zákona - jde o dva nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku, a oba tyto kroky jsou nutnou podmínkou k tomu, aby se otevřela možnost projednat přestupek provozovatele.
Nejedná se tedy o činnosti, které by SO mohl svévolně opomenout a nevykonat je. Teprve pokud by se nepodařilo zjistit totožnost řidiče po výzvě provozovateli podle § 10 (případně ani po shodné výzvě osobě, kterou provozovatel označil), bylo by možné učinit závěr, že jde o "řetězení" a že SO učinil "nezbytné kroky" ke zjištění pachatele přestupku ve smyslu § 125f odst. (5).

8
Dotazy: 1) když podám stížnost na nesprávný úřední postup , který nespecifikuji, tak má mne SO vyzvat k doplnění?

A pročpak by to správní orgán měl dělat? Pročpak by měl z podatele tahat násilím nějaké rozumy?

Pokud bylo podáno toliko blanketní odvolání, bez uplatnění jakýchkoliv právních nebo skutkových námitek, „je povinností správního orgánu přezkoumat v zásadě toliko soulad napadeného rozhodnutí a řízení s právními předpisy“. Viz rozsudek NSS ze dne 13.2.2008, č.j. 2As 56/2007-71. Nevidím důvod, proč by správní orgán měl postupovat jinak, jde-li o blanketní stížnost na nesprávný úřední postup.

9
U vozidla je možné zjistit platnost technické kontroly z nálepky na zadní tabulce RZ. To znamená, že řidič mohl před jízdou zjistit, že vozidlo nevyhovuje předpisům. Ostatně zaplacení blokové pokuty znemožnuje, aby se řidič nějak dodatečně bránil.

Provozovatel vozidla znal nebo měl znát datum konce platnosti technické způsobilosti vozidla, a to nejen ze samolepky na tabulce RZ, ale zejména z protokolu o technické kontrole vozidla. Nevidím žádnou použitelnou možnost, jak by se mohl vyvinit z odpovědnosti provozovatele.

Zákon takové možnosti zná, ale pro jejich uplatnění není prostor. Provozovatel by mohl například tvrdit, že řidič mu vozidlo odcizil (provozovatel by k tomu musel prokazovat, že odcizení oznámil policii bez zbytečného odkladu). Provozovatel by se mohl pokusit tvrdit, že vozidlo svěřil řidiči pouze k opravě, a že v době spáchání přestupku byl provozovatelem vozidla tento řidič (§ 2928 zákona č. 89/2012 Sb.).

10
Tak nahlednuto. Je tam jen ta prvni vyzva RIDICI

Správní orgán vyzval adresáta pouze k tomu, aby odpověděl na dotaz zda on sám byl řidičem vozidla v době údajného spáchání údajného přestupku. Správní orgán však se vůbec nepokusil zjistit zda řidičem byla či nebyla jiná osoba. SO se nepokusil vůbec zjistit zda taková osoba existuje, zda došlo či nedošlo ke svěření či přikázání řízení vozidla jiné osobě, ani nevyzval provozovatele ke sdělení údajů potřebných k určení totožnosti osoby, které přikázal nebo svěřil samostatné řízení vozidla (§ 10 odst. 1 písm. d) zákona č. 361/2000 Sb.).

Odmítnutí adresáta se vztahovalo pouze k dotazu zda on sám byl řidičem vozidla v době údajného spáchání údajného přestupku. Nebyl však nikdy vyzván jako provozovatel ke sdělení údajů potřebných k určení řidiče, a sdělení těchto údajů nikdy správnímu orgánu neodmítl. Dalším logickým krokem SO tedy měla být výzva provozovateli ke sdělení údajů podle § 10 odst. 1 písm. d) zákona. SO se však vůbec nepokusil zjistit relevantní skutečnosti, a tím porušil zákonem předepsaný postup.

Ze skutečnosti, že adresát odmítl odpovědět na o tázku zda on sám byl řidičem, nelze dovodi, že by snad odmítal odpovědět na otázku zda a komu svěřil či přikázal řízení vozidla. Navíc výzva byla adresována pouze údajnému řidiči a ze strany SO byla doprovázena nepravdivým tvrzením, že provozovatel údajně označil osobu řidiče (sebe samého).

Podle § 125f odst. 5 platí, že obecní úřad obce s rozšířenou působností přestupek podle odstavce 1 projedná, pouze pokud učinil nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku, jehož znaky porušení povinností řidiče nebo pravidel provozu na pozemních komunikacích vykazuje. Nezbytným a zpravidla prvním krokem ke zjištění pachatele je právě výzva provozovateli vozidla ke sdělení údajů podle § 10 odst. 1 písm. d) zákona. Provozovatel vozidla však nebyl k tomuto nikdy vyzván. SO tedy nebyl oprávněn projednat údajný přestupek provozovatele, neboť dosud neučinil "nezbytné kroky ke zjištění pachatele přestupku".

11
Podle § 37 odst. 1 zákona č. 56/2001 Sb.,, platí, že silniční vozidlo je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích, pokud
a) pro závady v technickém stavu bezprostředně ohrožuje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,
b) poškozuje životní prostředí nad míru stanovenou prováděcím právním předpisem,
c) jeho technická způsobilost nebyla schválena, jde-li o vozidlo, jehož technická způsobilost podléhá schválení, nebo nesplňuje technické požadavky na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích, jde-li o vozidlo, jehož technická způsobilost nepodléhá schválení, nebo
d) byly na vozidle provedeny neschválené změny anebo zásahy do identifikátorů vozidla, například VIN.

Z uvedeného plyne, že vozidlo nebylo technicky nezpůsobilé k provozu. Pouhá závada na bezpečnostním pásu neobsazeného sedadla nebyla závadou "bezprostředně ohrožující bezpečnost provozu na pozemních komunikacích". Ostatně chyběl zde i materiální znak přestupku: Na středním sedadle nikdo neseděl, ani se řidič nechystal vézt v kabině další osobu, která by se měla připoutat středním bezpečnostním pásem.

Řidič mohl s vozidlem jet dále a nespáchal takovou jízdou žádný přestupek. Zcela zbytečně se nechal napálit a souhlasil s blokovou pokutou. Jednoznačně to uvádí § 5 zákona č. 361/2000 Sb.:

Citace
§ 5 Povinnosti řidiče
(1) Řidič je kromě povinností uvedených v § 4 dále povinen
a) užít vozidlo, které splňuje technické podmínky stanovené zvláštním právním předpisem [pozn. L.L.: kterým je právě výše zmíněný zákon č. 56/2001 Sb.] (...).

Výjimkou z tohoto pravidla je situace, kdy se (v průběhu jízdy) objeví na vozidle závada. To může být prasklá žárovka, nebo zaseklý zámek bezpečnostního pásu. V tom případě zákon stanoví řidiči tento postup:

Citace
§ 5 Povinnosti řidiče
(1) Řidič je kromě povinností uvedených v § 4 dále povinen (...)
e) odstranit na místě závadu, zjistí-li během jízdy, že vozidlo nebo náklad nesplňuje stanovené podmínky uvedené v § 52; nemůže-li tak učinit, smí v jízdě pokračovat přiměřenou rychlostí jen do nejbližšího místa, kde lze závadu odstranit; přitom musí učinit takové opatření, aby během jízdy nebyla ohrožena bezpečnost provozu na pozemních komunikacích a nedošlo k poškození pozemní komunikace ani životního prostředí (...).

Z uvedeného plyne, že povinnosti vyjmenované v § 5/1/e má řidič pouze v případě, kdy zjistil během jízdy závadu. Jestliže však závadu nezjistil (nemohl ji zjistit), pak mu nelze přičítat k tíži, že za jízdy nekontroloval střední bezpečnostní pás. Prvořadou povinností řidiče totiž bylo věnovat se řízení vozidla.

Naprostou šaškárnou je tvrzení správního orgánu, že provozovatel přikázal nebo dovolil, aby bylo v provozu na pozemních komunikacích užito vozidlo, které nesplňuje podmínky stanovené zvláštním právním předpisem. K takovému tvrzení neuvedl správní orgán ani jediný důkaz. Je to ovšem pouze správní orgán, kdo je povinen tvrdit a prokazovat, že závada se na vozidle projevovala již v okamžiku přikázání či svěření vozidla řidiči. Pokud totiž závada vznikla teprve během jízdy (což nelze vyloučit), a nebylo možné ji zjistit při vynaložení běžné pozornosti, pak se uplatní § 5/1/e. Z toho důvodu platí, že odpovědnost řidiče ani provozovatele není dána. Opak by musel správní orgán napřed prokázat.


12
Omlouvám se, neuvedl jsem to přesně. Je tam IZ 8a Zóna s dopravním omezením a na ní je B 29 Zákaz stání s dodatkovou tabulkou "Mimo označených parkovacích stání". I proto jsem považoval značku IP12 za značku označující parkovací stání, které je v určitém čase pro někoho vyhrazené.
Teprve teď, po Vašem upřesnění, mi to dává smysl. Je tam tedy souběh značek IZ 8a a IP 12. Zákaz zastavení uvnitř zóny se nevztahuje na místa, kde jsou vyznačena parkovací stání (buď svislou značkou, nebo vodorovným značením). V tomto případě je tedy značka IP 12 uvnitř zóny, je platná stále a označuje parkoviště po 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
Jestliže jste užil parkoviště mimo dobu, kdy je vyhrazené pro taxi, pak jste žádný přestupek nespáchal. Omlouvám se za nesprávná tvrzení.

13
Můžete tuto teorii dále rozvést? Za mě je to totální nesmysl, jelikož Dodatkové tabulky zpřesňují, doplňují nebo omezují význam značky, pod kterou jsou umístěny. Nikde tam není uvedeno, že způsobují neplatnost DZ.

Pane Hugo, mýlíte se. Dodatkové tabulky způsobují neplatnost značky. Ve vyhlášce č. 294/2015 Sb. najdete toto tvrzení uvedeno nejméně sedmkrát.

Tuto jazykovou a právní nelogičnost jsem si nevymyslel já - za to mohou úředníci, kteří sepisovali vyhlášku a ministr Ťok, který vyhlášku v této podobě podepsal. Já samozřejmě vím, že v právních textech je třeba striktně odlišovat platnost od účinnosti, ale běžte to vysvětlit hloupým ministerským úředníkům ...

§ 3 odst. 7
Vjezd na místa ležící mimo pozemní komunikace nebo výjezd z nich platnost těchto dopravních značek přerušuje.
A 8 Nebezpečí smyku
Pokud nebezpečí hrozí za určitých podmínek, omezí se platnost této značky pomocí dodatkové tabulky s příslušným symbolem.
B 20b Nejvyšší dovolená rychlost
Je-li platnost předcházející značky „Nejvyšší dovolená rychlost“ omezena dodatkovou tabulkou, uvede se pod značkou i příslušná dodatková tabulka.

C 15a Zimní výbava
Pod značkou může být umístěna dodatková tabulka s uvedením odlišné úpravy doby platnosti.
E 6 Za mokra (za deště)
Tabulka omezuje platnost značky, pod kterou je umístěna, na podmínky mokré vozovky.
E 9 Druh vozidla
Tabulka omezuje platnost značky, pod kterou je umístěna, na vyznačený druh vozidla.
E 14 Tranzit
Tabulka omezuje platnost značky na nákladní vozidla, pro něž užití takto označeného úseku není nezbytné (...).


Ve všech těchto případech se jednoznačně píše o PLATNOSTI značky. Z toho plyne, že v jiných případech je značka NEPLATNÁ. Já jsem si prosím tyto nelogičnosti nevymyslel, já jen používám označení podle celostátně účinného právního předpisu. Mohl bych správněji psát o ÚČINNOSTI značky - ale to by mi zase pan Hugo vyčetl, že o nějaké "účinnosti značek" se zákon ani vyhláška nikde nezmiňuje.

14
V centru Třebíče je zóna se značkou B 29 Zákaz stání s dodatkovou tabulkou "Mimo označených parkovacích stání". Uvnitř této zóny je ulice, na které je na začátku značka ...
O jaké zóně píšete? Značka B 29 není zónová značka, takže žádná zóna tam podle Vašeho popisu není. Nebo jste zónovou značku přehlédl a zapomněl jste nám ji popsat. Jak je to tedy ve skutečnosti s dopravním značením?

Měl jsem za to, že mimo tuto dobu se tato značka bere jako normální "nevyhrazené" parkoviště.
Nesmysl. Mimo dobu uvedenou na dodatkové tabulce značka neplatí, takže v čase od 7:00 do 18:00 tam není žádné parkoviště, které by bylo vyznačeno značkou IP 12.

Ale tvrdili mi, že v době 7-18 (tedy mimo vyhrazenou dobu pro taxi) platí ten zákaz stání daný zónou a tedy tam nesmím stát.
Zase tvrdíte cosi o jakési zóně, ale nezmínil jste žádnou zónovou značku. Ta by musela být umístěna na vjezdu do zóny. Je tam tedy někde zónová značka, nebo není?

15
V poslední části této ulice je značka IP 12 Vyhrazené parkoviště s nápisem TAXI a dodatkovou tabulkou "18:00-7:00 hod."

Platnost značky IP 12 Vyhrazené parkoviště je omezena pouze na denní dobu uvedenou na dodatkové tabulce. To znamená, že v době od 7:00 do 18:00 nemá tato značka žádnou platnost. Berte to tak, že v době mimo vyznačenou dobu tam platí místní úprava provedená platnými dopravními značkami, což je - podle Vašeho popisu - B 29 Zákaz stání s dodatkovou tabulkou a IP 13b Parkování s kotoučem.

Stran: [1] 2 3 ... 18