30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - stanice35

Stran: [1] 2 3 ... 26
1
Podle mě je nejdůležitější, že mají jen fotku z 1 průjezdu a tedy chybí důkaz o nějakém přestupku. Takže nyní bych je klidně nechal.

2
Co znám živnostníky, tak v dodávce do 3,5 t nepoužívají tachograf.

3
Tož když jdete jenom pro balík, tak to není parkování, ale jen zastavení. Tak když zrovna nepojede autobus, nemělo by to nikomu vadit.

4
Zajímavé články z internetu / Re:GP ČR
« kdy: 08 Září 2025, 19:46:11 »
Dnešní reportáž na Nově - úsměvné, jak se snaží diváky vychovávat, že toto je fuj a že všecky okolo ohrožoval.

5
Ano, určitě počkat na 2. výzvu.

6
No, řidič za běžné situace očekává cyklistu normálně na silnici, jako kterékoliv jiné vozidlo, a ne že vozidlu zkříží cestu přes přechod (a že cyklisti jezdí o dost rychleji než chodci). Pokud by měl očekávat na přechodu cyklistu, dle stejné logiky by i chodci na chodníku měli očekávat cyklistu nebo dokonce vozidlo. Tolik obecně. Samozřejmě, že ve městě si dávám bacha, bo už se mi taky stalo, že tam vjel cyklista nemalou rychlostí. A když jsem sám cyklistou, dávám bacha tím tuplem.

7
Good.

9
Nefunguje mi ten odkaz, dá se to nějak vyhledat?

10
Myslím, že v daném případě 62 A 99/2023-25 soud pochybil, protože v citovaném nálezu ÚS 1849/08 zcela ignoroval bod 23, který obecně deklaruje:
 Jak již Ústavní soud ve své dřívější judikatuře uvedl, nejsou shora uvedená ustanovení Listiny a Ústavy (čl. 2 odst. 2 a čl. 4 odst. 1 Listiny a čl. 1 odst. 1 Ústavy) toliko programovými či kompetenčními normami, nýbrž mají i další dimenzi - totiž garanci autonomního postavení jednotlivce vůči veřejné moci [srov. například nález sp. zn. I. ÚS 113/04 ze dne 4. 5. 2004 (N 63/33 SbNU 129)]. Správní řízení nemůže být v demokratickém právním státě ovládáno zásadou "součinnosti správních orgánů s účastníky řízení" (kontaktování účastníků řízení ze strany správního orgánu vyloučit nelze, jeho odmítnutí však nelze sankcionovat), neboť žádnou spolupráci v obecném smyslu tohoto slova nelze vynucovat ukládáním sankcí. Svobodný jednotlivec, jako součást občanské společnosti, nemůže být v právním státě partnerem správního orgánu vykonávajícího vrchnostenská oprávnění. Má naopak povinnost se takovým opatřením podrobit, jsou-li vykonávána řádně, tj. nejde-li o exces. Tak také nelze pokutovat osobu, která odmítne podat správnímu orgánu vysvětlení v případě, kdy je zřejmé, že by jím, byť i jen teoreticky, mohla přispět ke svému postihu za přestupek [k zákazu sebeobvinění viz rozhodnutí Evropského soudu pro lidská práva Marttinen v. Finsko (stížnost č. 19235/03)]. V této věci soud uvedl, že stěžovatel se může dovolávat čl. 6 odst. 1 Úmluvy ohledně uložení správní pokuty, přičemž jediným účelem účasti stěžovatele před orgánem bylo poskytnutí informací a žádný jiný účel jeho vymáhaná účast neměla. Jinak řečeno, veřejná moc vykonává pravomoci a kompetence, jimž je jednotlivec zásadně povinen se podrobovat, ovšem za předpokladu, že jsou vykonávány souladně s požadavky plynoucími právě z čl. 2 odst. 2 a čl. 4 odst. 1 Listiny a čl. 1 odst. 1 Ústavy, ve shora uvedeném materiálním rozměru jejich působení a při dodržení požadavku plynoucího z principu přiměřenosti. Pokud výkon veřejné moci takové požadavky nesplňuje, jde o excesivní vybočení z mezí daných ústavním pořádkem. Jednotlivec není povinen vykonat takovou uloženou povinnost, která je v rozporu s příkazem plynoucím z čl. 4 odst. 4 Listiny.

Nevím ani, jestli proti rozsudku byla podána kasační stížnost.

11
... - objektivně to splňuje funkci identifikace žadatele tak, jak to požaduje InfZ.

Myslím, že datovky byly zavedeny též proto, aby jednoznačně identifikovaly odesílatele/příjemce, takže úřad ví, kdo to posílal.

12
Kladou Vám za vinu porušení značky B1, ale toto vůbec nemůžou řešit přestupkem provozovatele. Pokud by to chtěli řešit s provozovatelem tak, jak se má, museli by poslat žádost o výpalné kvůli stání, popř. automatizovanému tech. prostředku bez obsluhy (což asi nebude tento případ).

13
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Občanské soužití
« kdy: 26 Srpna 2025, 21:11:31 »
Nejlepší bude ze všeho nejdříve poslat někoho pro kopii spisu (kompletního), jak tu většina radí. Pak se uvidí, jestli jít nebo poslat někoho na to ÚJ.

14
Máte nejméně 2 pádné argumenty - jednak se Helmut 2x přiznal (účast na ÚJ není povinná, jak již bylo psáno) a jednak mu nebylo doručeno usnesení o zastavení řízení ani podruhé (když parazit vyloučil vhození do schránky).

15
Zajímavé články z internetu / Re:GP ČR
« kdy: 20 Srpna 2025, 22:41:00 »
Řidičem bude určitě ten bájný Stig z Top Gear :-)

Stran: [1] 2 3 ... 26