30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Jonas

Stran: [1]
1
Z pohledu fyziky a toho jak ramer funguje, tak úhel nehraje vliv. Kamera se sběrnicí je na pevno montována na úhel 22° , samozřejmě vlivem polohy vozidla může dojít ke kosínové chybě kterou v návodu vzpomínají ve vzorci (tedy ten váš výsledný odchýlený úhel), ta ale podhodnocuje výsledek měření, nikoliv nadhodnocuje. Bohužel v návodu se ale výslovně neuvádí, že nedodržení 22° = špatné měření a zároveň nedodržení postupu měření. Spíš naopak uvádí, že pouze měření na vnější straně zatáčky není dovoleno. Jednoduše, za předpokladu že vozidlo stojí alespoň po směru vozovky (není kolmé k vozovce) tak se vždycky najde nějaký bod (svazek) kde ten úhel je dodržen i s nějakou přijatelnou kosínovou chybou. Pak jen stačí aby do této sítě (svazku) vjelo vozidlo.

Jinak řečeno, v situaci kdy je maska vozu ve svazku a máme v podstatě o tom fotku, tak i kdyby byl úhel rameru větší nebo menší než 22° tak by to znamenalo, že výsledek je pouze podhodnocený. Každopádně z fotky je zřejmé, že tak jak je kamera se sběrnicí na pevno namontována ( asi v úhlu 22°, neboť stále mohl někdo to zařízení nedbale připevnit do aretační konzole, když to meteorologové přezkoušely a podobně ) tak změřila vůz správně, neboť ten klín a svazek skutečně míří do středu vozovky a maska vozu je ve svazku.

Tady se pouze nabízí jediná možnost, vzhledem k tomu že to není na vnější straně zatáčky a úhel fyzikálně neprostřelíme; a to reflexe (str 15). Vzhledem k citlivosti 30m (což je hodně na takový úsek) tak by se dalo hrát na to, že do protivky vám jelo vozidlo a způsobilo dvojitou reflexy : radar vyšle paprsky do - vašeho vozidla a ty se - odrazí do protijedoucího vozidla a dál se vrátí stejnou cestou zpět do sběrnice na měřícím vozidle = součet rychlostí dvou pohybujících se objektů. Protože měli velkou citlivost, kterou neměli mít nastavenou (vidím že neprší, sluníčko, nefouká a jestli správně chápu, tak je to v zástavbě) tak mohlo dojít s větší citlivostí  snadněji k reflexi  a zde odkaz na návod k obsluze str17 a mými slovy interpretace= Čím větší dosah, tím větší je riziko rušivých reflexí; při prvním náznaku (a tedy vozidlo částečně ve svazku, vynechávka, dvojnásobná rychlost). U vás bych to hrál na tu 2x rychlost, cvakli vás bezchybně ale to se automaticky ≠ bez reflexe.

Návod k obsluze z 2015 str17:
Důslednost při nastavování citlivosti měřící jednotky - Nastavuje se změnou dosahu.
V praxi platí, že změna dosahu začíná vždy na hodnotě 20 m a zvyšuje se až v případě
vynechávání měření. Dosah 20 m ve většině případů pokryje dva jízdní pruhy. Dosah 30 m
volíme pokud je menší dosah nedostatečný např. zhoršené klimatické podmínky. Dosah 60 m
tj. maximální citlivost, nastavujeme pouze za mimořádně špatných meteorologických
podmínek nebo při bočním odstupu od osy měřených vozidel větším než 12 m. 

2
Je nějaký update? moje řízení jde do ústního jednání

3
Je tu nějaký update?

4
zajímavý, kámošovi nezabavili řp při 40+ a šlo normálně do správního. Nic neodevzdával atd

5
váš přestupek jde automaticky k SO

6
odevzdává se až zákaz řízení je pravomocný, fízl není úředník. Zatím nemáte zákaz řízení od SO ne?

8
Podobný problém akorát jsem na v12a zastavil. Teprve přišla výzva, jak to dál řešíš? máš ve spisu foto o tom že došlo k stání?

9
o ten manipulační poplatek mě šlo, ať tam chlapi necálují za to, že ty boty odstraní. Stačí, že jim ze svých daní platím randále... Nevíte jak to je v Brně s tím "manipulákem" za odstranění boty prosím?

10
Takže je možnost se vymanit i bez postihu za tu botu? Zas tak znalý nejsem.

11
Takže vybavím auta povinnou výbavou (rázové vrtačky+ hydraulické zvedáky a pár špalků) a povinně každý před nástupem se rozcvičí a sundá kola a opičky zůstanou u odpadků. Nebo máte jiný nápad jak jim zabránit namontování té hovadiny?

12
Zdravím,
děláme na nejmenované megalomanské stavbě v Brně, bohužel parkovacích míst v lokalitě je strašně málo a denně nás přijíždí několik vozidel na stavbu + spoustu dalších firem co spolupracují. Stává se, že několik našich vozidel stává na zeleni - parková úprava spíš bahnitá úprava :D (podle passportu) začal se nám rozmáhat takový nešvar, že opičky den co den flákají na naše vozidla odpadky za stěrače a polepují nám skla (týká se to i vozidel ostatních fachanů)! Zatím nic nepřišlo, budou z toho dělat grotesky? Vím, že je to zábor tak si nelámu hlavu. Chlapáci mají strach, že nám místo odpadků začnou bastlit botičky a to už by mě fakt naštvalo. Je to vůbec možné za zábor veřejného prostranství mastit botičky? A mohli byste potvrdit mojí domněnku postupu - že stačí na vysvětlení odpovědět, že nebudu uvádět, kdo řídil ty vozidla a SPRDEL z toho zákonitě nebude tak to skončí prostě?

Stran: [1]