30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - RayBan

Stran: [1]
1
Upřesním: úplně nej je nahlásit značky jako kradené, dotyčný následně projede pod prvním správným radarem
a za 10 minut jej MPJ vytáhne z auta na asfalt, již ověřeno !

V pondělí jdu na registr a dám vědět, jak bude dotyčný rychle reagovat ... :-)

2
Naprosto jednoduše: kupní smlouvou. V ní mám navíc vypsáno rodné číslo a číslo OP kupujícího,
protože už se mi jednou stalo, že dotyčný tvrdil, že mě nezná a nikdy neviděl.

V takovém případě může stěží tvrdit že mě nezná,
když mám jeho osobní údaje zjistitelné pouze osobním setkáním.

3
Odpověď mě nepotěšila, ale je dobré vědět, díky.

Jakým způsobem se tedy podle úřadů správně zajišťuje vozidlo proti nedodržování povinností řidiče a pravidel provozu ?
Uspěl někdo s nějakými argumenty ?

4
Ahoj všem,

připravuji odpor proti rozhodnutí o uložení pokuty - prodal jsem auto, dotyčný nepřepsal, dorazila pokuta, kupující nespolupracuje a úřad zkouší uplatnit pokutu zpátky u mě s tvrzením, že jsem dle registru vozidel byl v době spáchání přestupku stále provozovatelem.

Argumentuji tím, že registr vozidel má podle Nejvyššího správního soudu pouze informační povahu a na rozdíl od katastru nemovitostí negarantuje správnost zápisu.

Úřad se navzdory zaslané kupní smlouvě neustále otáčí na původním zápisu mě jako provozovatele a vysmívá se mi, že takových už bylo … a pokuta stejně spadne na mě. Úřad tvrdí, že jsem cituji „dle § 10 odst. 3 zákona o silničním provozu jako provozovatel vozidla nezajistil, aby při užití vozidla na pozemní komunikaci byly dodržovány povinnosti řidiče a pravidla provozu na pozemních komunikacích stanovená tímto zákonem“.


Mám na vás tři dotazy:

1)  vzpomenete si někdo na číslo dřívějšího rozhodnutí NSS, který jasně říká, že registr vozidel má pouze informační povahu a negarantuje správnost zápisu ?

2) jakým způsobem se tedy podle úřadů správně zajišťuje vozidlo proti nedodržování povinností řidiče a pravidel provozu ? Uspěl někdo s nějakými argumenty ?

3) je vůbec možné se za těchto podmínek nějak dostat z pokuty, když úřady neustále opakují jejich verzi se stále zapsaným původním provozovatelem ?



Díky moc.

RayBan

Stran: [1]