30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - František Dobrota

Stran: [1] 2 3 ... 26
1
Hnojomet pritvrzuje -))) Jsou to opravdu presstituti.
https://1url.cz/qJz4I

2
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Totální škoda
« kdy: 31 Března 2025, 21:30:09 »
Ano, ja mam auto po dvou totalnich skodach.  A jezdi stale.

3
Ja osobne povazuju boj proti radarovani v CR za prohrany, neni zadna sila ktera by ho dokazala nejak korigovat, duvod se vzdy najde, agenda pro vyber je vetsinou uz zrizena, nic nebrani kasiovat. U nas zacinaji merit taky, mam zakulisni informace ze bude li dostatecny prujezd vyssi rychlosti, momentalne je tam 30kmh tak mesto dostane radar ZDARMA, jen bude vyrizovat agendu. Fyzicka likvidace radaru je o hubu, stat to nijak regulovat nebude, radary budou rust jak houby po desti.

Ja uz jen pravidelne upgraduju databazi z geneva a pokud jedu kdekoliv mimo blizke bydliste tak bez geneva nevyjedu ani omylem.

4
https://1url.cz/X1xne

Bez Geneva po ceskych luzich a hajich ani omylem. Starosta by taky zaslouzil par po tlame, protoze duvod proc to je tak jak to je je zcela a naprosto zrejmy.

5
Jakpak to dopadlo, sli po provozovateli? Copak pan provozovatel uvedl k tak zavaznemu skutku? Budu rad za odpoved.

6
Zajímavé články z internetu / Kasirovacka v krkonosich
« kdy: 09 Března 2025, 12:04:50 »
Vyssi level kasirovacky, statni prispevkova organizace provozuje fotopast na jejimz zaklade a udani mestske poloopice vydavaji vyzvy k deseti nebo dvacetitisicovym pokutickam.

https://1url.cz/m184s

7
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Totální škoda
« kdy: 01 Března 2025, 11:35:39 »
Neni to tak uplne pravda, na opravu sice narok mate, ale mate i nejaky limit ktery je akceptovatelny kdyz oprava prekroci obvyklou cenu a ty procenta si uz nepamatuju. Strasne mi vadi ze na ty ..... za nespravny postup neni zadny metr.

8
A nejvetsi legrace ze auta fizlu maji zatmavene skla taky...

9
To by bylo krasne a moooc Vam to preju...

10
vypalne... Driv se o bezpecnost staral Al Capone a jemu podobni. Dnes se integrovali na mnohych uradech, justici a v zakonodarnych sborech.

A ted vazne, ja nesouhlasim uplne s tim aby jezdilo po silnicich cokoliv co ma kola a motor, uz tak ty ztuzeniny s urvanym vyfukem mne neskutesne sejou.

11
Je to stare bmw z dob kdy byl svet jeste relativne v poradku, jen jste o nejakou generaci kousek napred. Je to motor N62, takze neprimy vstrik a ma i promennou delku sani a dva katy, jeden pro kazdou stranu valcu. Na jakykoliv benzinovy primovstik od bmw nemam nervy, protoze to jsou jak to napsat slusne nevim, no tudy kazdopadne cesta nevede. N63 je totalni ultra srot, n53, n55 jsou drahe na udrzbu kdyz to na ne prijde co se tyce vytriku a cerpadla a navic loziska na klice, ojnicich, dekuji, tuhle ruskou ruletu hrat nehodlam. Az doslouzi co mam tak jsem v pasti protoze neni co koupit aniz by to nestalo prilis mnoho. Napric celym politickym spektrem, mozna nejakou ameriku nebo logana... V napravu od automobilek neverim.

12
Taky je otázka, podle čeho auta ke kontrole budou vybírat. Podle začouzený prdele? Nebo si stoupnou na výjezdu z regulérní STK a budou sbírat starý vrány? Náhodnej výběr mi přijde nepravděpodobnej, určitě budou chtít maximalizovat efektivitu, už proto, aby "se to takzvaně osvědčilo" (a mohl se takovej dohled do budoucna jen prohlubovat).

Ja bych si je vybiral podle roku vyroby s vzhledu. Od roku 2007 plus minus musely byt uz vsechny nafty vybavene DPF, nektere automobilky s tim zacly uz i driv. DPF neni nesmrtelna zalezitost a staci mi par sekund abych s temer jistotou predikoval zda projde nebo ne. Pohled na otackomer potvrdi naftu a cerny vyfuk absenci dpf. Dokonale cistou koncovku bych nemeril a poustel dal. Taktez cerna folie na kapote nebo podobne nevabny tuzing je dobry indikator aby byl verdikt neprosel. Jakekoliv patnactilete premiovky automaticky ano, vysoke sance na chiptuning, vysoky najezd a mrtve dpf, zaslepeny egr, nefunkcni scr. Nove auta bych vubec nezastavoval. Taktez stare pelechy ktere maji vysoke limity diky stari. Verim ze v tom tipovani se prumerne inteligentni clovek zorientuje behem par dni a za par mesicu co zastavi to neprojde. Cest vyjimkam.

Moje benzinova herka taktez neprojde, motor ma dnes najeto svych prvnich 200k km a diky tomu jak dobre to promovani inzenyri vymysleli mam problem se sekundarnim vzduchem - zakarbonovane kanaly. Dale problem s neverohodnym statusem disa klapky. Tyto dve zavady zapsane v jednotce motoru by to auto mely automaticky vyradit z provozu aniz by k nejakemu mereni vubec doslo. Oprava ktera by to vyresila presahne znacne 50k kc. Auto jezdi velmi spolehlive a bezproblemove a opravovat to nebudu ani omylem. Emisema projdu pouze podvodem. Jo a jeste jsem zapomnel ze ackoliv na katalyzatory si nestezuje tak taky nebudou v nejlepsim stavu. Mam dva a jsou hodne male na vykon motoru, jejich ucinnost bude urcite uz miziva a maji skoro pul milionu za sebou. Cenove je to dalsich 44k kc pouze za katy. Udrzovat toto auto v emisne bezvadnem stavu je nerealne vzhledem k cene auta, je nizka protoze to je hodne stary vyjety pelech... Uplne stejne auto jen s naftovym motorem projde uplne legalne protoze vysoke limity a absence DPF.

13
Ja je mam na stitku v motorovem prostoru, nekdy byva i na sloupku mezi prednima a zadnima dverma. Ale kazda automobilka to muze mit jinak. Je to cislo ohranicene ctvercovym rameckem.

14
Tak mnozi o tom dozajista dobre vime, softem se da oblbnout mnohe, ale ne vsechno.
Ty problemy podle mne znacne vzrostou s tim jak budou prichazet nove merici zarizeni kde misto kouromeru se bude meri pomoci particle counter. V tu chvili bude veskere vypnuti emisnich systemu v ECU bezpredmetne protoze ty castice tam budou v nadlimitnim mnozstvi namerene. To ze podle readiness jednotka bude hlasit ze vse OK a vse probiha je nepodstatne, opakuju se, bude namereny nadlimtni vyskyt pevnych castic. Konecna a nevyhovel. Zmensit jejich pocet je pomerne jednoduche, funkcni turbo, egr, dpf, scr a samozrejme nasledne zapnuti v  ridicich jednotkach. Vyjadreno v penezich, klidne polovina hodnoty auta...

Se vzrustajicim kontrolnim merenim aut tri kilometry od stanic ME, odebiranim licenci k mereni prestanou prochazet i ty auta spratelenych servisu. Ja proti tomu bojuju po svem, moje auta maji index kourivosti 1,8, 1,9 a to co ma 0,5 a filtr dpf pujde z domu dokud je filtr v naprostem poradku.

15
Tady si myslim ze je to jednoduche a nikdo nebude ani resit proc vozidlo nenastartovalo. Nebude li startovat je jasne ze status 'vyhovel' nemuze dostat. Test se ukoci predcasne, jako duvod uknceni napise ze vozidlo nahle nestartuje a je vymalovano. O tom ze zkrati puvodni casovou hodnotu nepochybuju. Az si to date do poradku muzete jit znovu kamkoliv za sve. Taktez to dalkove chcipani motoru, samozrejme ze stat se to muze, ale pokud se test nedokonci z nejakeho duvodu tak dostane 'nevyhovel' z uplne stejneho duvodu, predcasne ukonceny test z duvodu nefunkcnosti motoru a dal se s tim poperte jak chcete vy sam a jak uznate za vhodne. To same plati pokud nelze vozidlo identifikovat z OBD. Neprobehne li identifikace vozidla a nacteni readiness kodu bude v kolonce 'nevyhovel'. Taktez pokud v readiness budou chyby nebo nedokoncene je to povetsinou stopka. Ani neni treba dal merit - vykazuje zasadni nedostatky.

Na mereni emisi asi nikdo zadnou zavadu specifikovat nebude. Mate nekolik milniku ktere je treba splnit a to je identifikace, u readiness status prosel a splneni limitu kourivosti, nox a dalsich. Kterekoliv nesplneni je nevyhovel.

Stran: [1] 2 3 ... 26