30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

Dne 6.6.2024 proběhne kolem 20:00  na serveru 30kmh.cz servisní zásah, s nímž bude spojen výpadek v trvání cca 10-15 minut.
>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Pepa z depa

Stran: [1] 2 3
1
Rychlost / Re:1) bitva, AD9T a 61KMH v obci
« kdy: 02 Března 2016, 16:17:24 »
Citace
pepa: koukám tady máme lehce rozpor v názorech...
Trochu se mi nelíbí Váš přístup.
....to že se tady vyskytnou protichůdný názory je imho lehce matoucí.....informace se opravdu snažím hledat sám....jenom tady toho opravdu není málo...
Z toho co sem tady prošel tak je alfa omega spis nahrát....a najednou je to chyba.....?


Předpokládám že k CZ manuálu asi není možný se jednoduše dostat žádostí výrobci nebo dokonce MÚ ?  ??? To by tady asi byli hned všechny manuály...

2
Rychlost / Re:1) bitva, AD9T a 61KMH v obci
« kdy: 01 Března 2016, 18:22:48 »
koukám tady máme lehce rozpor v názorech...
Podle  Tacecek to v podstatě není průstřelný?

3
Rychlost / Re:1) bitva, AD9T a 61KMH v obci
« kdy: 29 Února 2016, 18:58:10 »
no to kde přesně měřili je otázka....přesný metr si opravdu nepamatuju  ???
+ je tam U kapličky.... nikoliv před kapličkou

FU: přesné místo dle fotky bude 49.637764, 16.520088
To nastavení osoby na měřidle je opravdu až tak důležité...? když je vlastně ze spisu jasné kdo to měření provedl....?

4
Rychlost / Re:1) bitva, AD9T a 61KMH v obci
« kdy: 29 Února 2016, 16:34:33 »
fu:
1: Omega to trefil bych řekl přesně...někde v těch místech mě to málem vypálilo oči (zajímavý že takto banální překročení rychlosti řeší...ale to že někoho oslní bleskem ne....celkem mě ta intenzita překvapila. By mě zajímalo by řešili případnou nehodu....)
2: opět viz Omega.  Pokud se mě podařilo dohledat tak tam měla byt někde trojnožka. Stavěli asi 300 mětrů opodál... tze s ničím ani hýbat nemuseli.....
3: vzhledem k tomu že je u toho i nějaký atest pro způsobilost měření maloopicajta tak je celkem jasný kdo měřil...nebo to je problém?

JF: ano jel sem směrem do vsi...ale je to na kraji obce kde sem snad nikdy neviděl ani nohu.... (jezdim tudy pravidlně.....)


To místo je opravdu otázka na kolik je termín kaplička uznatelný.... ???

5
Rychlost / Re:1) bitva, AD9T a 61KMH v obci
« kdy: 29 Února 2016, 12:30:07 »
no jak to tak vidím tak zkusím spis nahrát "kompletnějí".....

EDIT:
http://postimg.org/gallery/2wqejvliy/
tak tady je komplet spis jak mi přišel....
Bylo to PDFko na CD...jeden soubor. Stránky sou tak jak sou v pdfku popořadě... jenom chybějící strana 13 byla prázndná tak sem ji neuploadoval....

6
Rychlost / [?] 1) bitva, AD9T a 61KMH v obci
« kdy: 29 Února 2016, 11:44:55 »
Zdravím,
řeším první rychlostní problém.
Bohužel to bylo konecem loňského října> 2 roky prekluze....proto je otázka jestli to má smysl zkoušet ???  Prekluze asi nic a ve spisu moje amatérské oko nic nespatřuje ???
V tomto su absolutní nováček proto bych byl rád za vaše rady  :)
http://postimg.org/gallery/ltk2askm/
Byl podán odpor> žádost o spis> na čtvrtek mám ustní.....ale pokouší se o mě chřipka......tze to moc nevidím....

Jinak měření klasicky začátek obce... >:( Se divím že mě rovnou nezastřelili....

7
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 16 Února 2016, 22:06:25 »
přesně... před Břeclaví to na mě zkoušel české bandita.... prý že sem tam jel 158kmh..... na to sem reagoval že to není možný že tam mám celou dobu tempomat.... tak prý jenom že se tomu nedá věřit.... optal se mě na alkohol a rozloučili sme se..........
Nějak sem celý to zastavení nepochopil...asi šerif zkoušel štěstí ....

8
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 16 Února 2016, 20:50:12 »
tam je super aji ta rovinka od Malacek...ale už sem tam párkrát potkal soudruhy... tak to tam moc nepouštím....  :-\
...asi si udělám ve čtvrtek výlet...... :)

9
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 16 Února 2016, 20:35:20 »
jéééé.... moje oblíbená cesta...... :) akorát teďka s Passatem už to není taková sranda.... přece jenom dvoulitrové nafťák už je na předních kolech hodně cítit.... :-[ ... ale s Polem to tam byla dobrá sranda.... :)

10
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 16 Února 2016, 19:15:35 »
.....ale ztrátou adheze to zavání už silně.... ::)

11
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 16 Února 2016, 16:01:30 »
tak text asi nechám v podstatě původní...
:________________
K podkladům ve spisu uvádím.

Konzistentně trvám na svém podání vysvětlení i výpovědi na ústním jednání, že směrové světlo vlevo nebylo zapnuto. Pro podporu svého tvrzení uvádím, že na fotografii z fotodokumentace nehody (příloha 1) je jasně vidět, že poloha přepínače směrových světel je spíše v pravé poloze, nejvýše ve střední, s určitostí nikoli v levé. Otázkou je, proč nebyla po nehodě zjištěná možná porucha směrových světel a ani jejich sepnutí.

Dle § 21 ods.3 zákona o silničním provozu má řidič povinnost se před odbočením vlevo zařadit co nejdále vlevo v části vozovky určené pro jeho směr jízdy s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu a šířku vozovky. Toto se nestalo ani dle výpovědi p. ...

Fyzicky neproveditelný je manévr odbočení tak, jak jej popisuje v podání vysvětlení pan P ....., který tvrdí, že plynule odbočil ze středu pravého pruhu rychlostí 20 km/h.
Provedl jsem několik měření poloměru otáčení vozidla Ford Fusion. Vnitřní průměr měl 8,5m (minimální hodnota z 5 měření, průměrná hodnota 8,7m; měřeno v minimální rychlosti ihned s největším možným vychýlením kol). Tento údaj je v plném souladu s technickou specifikací předmětného vozu.
Místo střetu je jednoznačně dané stopou po levém předním kole označenou na fotografii z fotodokumentace nehody (příloha 2), která vznikla vlivem zablokování LP kola při nárazu levou přední částí auta VW Caddy. Stopa se nachází cca uprostřed protisměrného pruhu. Pokud by otáčení p. .... probíhalo dle jeho podání vysvětlení, nemohlo by ke střetu vůbec dojít, protože vozidlo Ford Fusion ani v ideálních podmínkách není schopné zatočit tak, aby se dostalo do kolmé pozice v místě střetu tak, jak je ve spisu uvedeno a všichni zúčastnění tuto vzájemnou polohu potvrzují. Viz příloha 3. Zdůrazňuji, že průměru 8,5 m lze dosáhnout pouze při minimální rychlosti a s okamžitým plným natočením kol, kterého běžně při panem P popisovaném manévru (a uváděné rychlosti přibližně 20 km/h) nelze dosáhnout a výsledný poloměr by tak byl daleko větší. Provedená analýza (příloha 4) odpovídá tomu, že p ....... vyjel z krajnice a to z úplného klidu tak, jak jsem popsal ve svém podání vysvětlení i na ústním jednání.

Ze závěrů analýzy stop po nehodě a fotodokumentace vyplývá, že pan P ve skutečnosti neprováděl manévr odbočení, ale otáčení a to s vozidlem na krajnici z klidu a bez zapnutých směrových světel vlevo.
§ 24 odst. (1) Při otáčení platí obdobně ustanovení o odbočování (§ 21).
§ 21 odst. (1) Při odbočování na křižovatce nebo na místo ležící mimo pozemní komunikaci musí řidič dávat znamení o změně směru jízdy; při odbočování nesmí ohrozit řidiče jedoucí za ním a musí dbát zvýšené opatrnosti.

Považuji za nutné opětovně zdůraznit, že přílohy podle bodů 3 a 4 jsou zpracovány v maximální možné míře ve prospěch pana P.
- nákres A je grafický popis výpovědi P za předpokladu, že by se mu podařilo v rychlosti 20 km/h nasadit okamžitě plný rejd a vůz přitom nepřevrátit,
- nákres B je znázornění průběhu nehodového děje ve prospěch pana P - okamžitě plný rejd z klidu; realita je taková, že stál na krajnici téměř celou šířkou vozu.

Přílohy
1. fotografie A - poloha přepínače směrových světel FF
2. fotografie B - smyková stopa LP kola VW Caddy
3. nákres A - grafické znázornění výpovědi pana P
4. nákres B - grafické znázornění průběhu nehodového děje podle analýzy stop po nehodě a její fotodokumentace
_______________________

Jenom teda ten závěr mi příjde  přehnaný co se týče toho převrhnutí vozu.... ???

12
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 15 Února 2016, 22:54:12 »
jj obrázky budou popsané....tak aby to odpovídalo seznamu příloh...budu to posílát normálně vytištěné. Cdčkem dost riskuju že nedojde bez poškození a flashky je mi líto..... :D

13
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 15 Února 2016, 22:42:47 »
ano... původní PDFka sem opravdu uploadnul blbě....ale pak sem je opravil a už by měly být dobře......aspoň teda já je stahuju už poněkolikáté a řekl bych že jsou správně :o
 Pro jistotu ještě jednou....

Edit: ... teď otázka je jestli má smysl tam plácat nějaké kóty když je to vpodstatě vše stejně +- od oka..... ???

14
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 15 Února 2016, 22:21:06 »
vám skutečně připadá že podle tohoto obrázku k nehodě nedošlo...?
K rozchodu......
pokud vím rozchod je dán osou kol  čili 1537 + 195 (2x půlka šírky kola) = 1732   a (1802-1732)/2 = -35mm zapuštění kola (pokud se tedy bavíme o vnější hraně kole a ne o ose......

15
Jiné / Re:Předvolání > nesedící popis události
« kdy: 15 Února 2016, 22:05:23 »
Detail jako utopení kola sem opravdu neřešil.... (10 cm se mi zdá dost pokud se bavíme o vnějším okraji kola)
K vaší malůvce... pokud ji chápu správně tak vám jde o zakreslení i toho stavu kdy by zatáčel postupně  a ne hned s plným rejdem?  Protože jinak to na mě působí tak jakoby osa předních kol byla  na předku vozu ..... jestli se teda chápeme správně.... Já to chtěl zakreslit v obou případech jako by ihned zatáčel s plným rejdem.....

Stran: [1] 2 3