1
Potřebuji poradit - rychlost / Re:Překročení rychlosti o 2 km/h v obci
« kdy: 11 Února 2025, 14:50:42 »
Dorazilo rozhodnutí. 10 stran, z toho 8 zhusta popsaných hodnocením materiálního znaku přestupku. Úřad prezentuje obsáhlou esej, kde zeširoka popisuje historii vývoje dopravních předpisů v ČR i kulturní a industiální vývoj města za posledních 50 let. V jedné z mála relevantních pasáží pak uvádí, že někteří řidiči se v daném místě pohybovali rychlostí i 141 km/h, a protože vysoká rychlost patří mezi hlavní příčiny dopravních nehod a způsobuje hluk vadící obyvatelům v okolí silnice, bylo v místě instalováno úsekové měření rychlosti s nulovou tolerancí. Dále píšou, že „je v zájmu společnosti, aby byly respektovány dopravní předpisy“ a „přílišnou tvrdostí pro udělení trestu není ani rychlost 51 km/h“.
Výběr místa pro umístění radaru komentovali, že v úseku se vzhledem k jeho charakterictice často překračuje rychlost, byť jen z 10% to je o víc, než o 20 km/h. Taky napsali, že na místo nedali značky upozorňující na radar, protože jim to zákon nenařizuje. Tak moc jim jde o bezpečnost provozu
Na konci si ještě rýpli že vědí, že jsem člen místního fóra, kde se "sdílí návody, jak postupovat ve správních řízeních a navazujících odvolacích řízeních“. A že jsem zde bez jejich dovolení poskytl anonymizovaný audiozáznam ústního jednání
Odvolání je hotové, po ukončení případu bude vč. rozhodnutí poskytnuto k dispozici.
Výběr místa pro umístění radaru komentovali, že v úseku se vzhledem k jeho charakterictice často překračuje rychlost, byť jen z 10% to je o víc, než o 20 km/h. Taky napsali, že na místo nedali značky upozorňující na radar, protože jim to zákon nenařizuje. Tak moc jim jde o bezpečnost provozu

Na konci si ještě rýpli že vědí, že jsem člen místního fóra, kde se "sdílí návody, jak postupovat ve správních řízeních a navazujících odvolacích řízeních“. A že jsem zde bez jejich dovolení poskytl anonymizovaný audiozáznam ústního jednání

Odvolání je hotové, po ukončení případu bude vč. rozhodnutí poskytnuto k dispozici.