30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - PCRzaBukem

Stran: [1]
1
Řeším nyní jednu věc, která je teprve ve fázi podání odporu. Na mé vyžádání dokumentace mi byl zaslán následující "Rozpis úhrady":
- černobílé kopírování - formát A4 jednostranný - 1 Kč/A4
- spisový materiál obsahuje 11 stran, tedy 11 Kč
- osobní náklady za mimořádně rozsáhlé vyhledání informací, za každou i započatou hodinu, které jsou odvozeny od celkových skutečných platových nákladů za rok 2013 - 210 Kč/hod
- odeslání informací žadateli (náklady na poštovní služby stanovené dle tarifů provozovatele poštovních služeb) - Zásilka doporučeně do vlastních rukou výhradně adresáta (červený pruh) do 100 g 55 Kč.

Podle §16a Zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, odst. 3 se stížnost podává u povinného subjektu
http://www.otevrete.cz/legislativa-a-analyzy/zakon-106-1999/zakon-c-1061999-sb-o-svobodnem-pristupu-k-informacim-aktualni-zneni-124.html#name16a
(tedy jim stížnost odešlu zpět a oni to podle odst. 4 postoupí svému nadřízenému orgánu).

Stížnost jsem formuloval takto:

Franta Brázda, narozen, bytem

Statutární město XXXX
Magistrát města XXXX
Odbor dopravněsprávních činností
Ulice č.
PSČ 00  Město

Sp. zn.: ODSČ-123456789/14
Č. j.: XYZ/123456789/2014


Věc: Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace

Tímto v souladu s ust. § 16a zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

podávám stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace.

Nesouhlasím s výší stanovené úhrady podle § 17 zák. č. 106/1999 Sb., konkrétně s položkou „osobní náklady“ a jejím odůvodněním „za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací“.
Vzhledem k tomu, že případ je teprve v počátku, a celý spis obsahuje pouhých jedenáct stran, považuji tuto položku za neadekvátní.
Dále navrhuji, aby byl tisk uvedených dokumentů proveden oboustranně. Ušetřeny tak budou nejen náklady za kancelářský papír, který je hrazen, stejně jako provoz celého magistrátního ansámblu z daní daňových poplatníků, ale i náklady poštovní, neb 6 listů kancelářského papíru standardní gramáže včetně obálky s dodejkou váží pouhých 39 gramů a spadá tedy do nižší hmotnostní kategorie (do 50 g) podle platného ceníku služeb České pošty.

V souvislosti s uvedenou stížností požaduji informace o provedených opatřeních, které byly přijaty proti uvedenému způsobu plýtvání kancelářským papírem a poštovními výdaji a dále o opatřeních proti zjevně neefektivní práci referentky Boženy Vomáčkové, která podle vlastního vyjádření v dopise Výzva k zaplacení úhrady za požadované informace považuje jedenáctistránkový spisový materiál „za mimořádně rozsáhlý“ a požaduje úhradu dalších „osobních nákladů“.


Ve Městě dne 24.12.2014

Franta Brázda


Je to tak ok?

Stran: [1]