30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - bmp1

Stran: [1] 2 3 ... 5
1
Tak mnozi o tom dozajista dobre vime, softem se da oblbnout mnohe, ale ne vsechno.
Vzhledem k tomu, že vím, kolik stojí pořízení particle counteru a kolik stojí jeho následný provoz a pravidelná kalibrace + požadavky na okrajové podmínky pro validní měření, jsem si na 100% jistý, že se v dohledné době na STK neobjeví a někde random vedle živé silnice už vůbec ne.

Navíc nezapomeňte na to, že jakmile je jednou rozlousknutá ŘJ, tak pokud víte, co děláte, máte plnou kontrolu nad složením směsi a způsobem její přípravy. Vůbec nic vám nebrání mít na stojícím vozidle aktivní úplně jiné parametry řízení motoru než následně při jízdě, takže pokud HW aspoň trochu poslouchá, vyrobíte si emise jaké chcete.




2
Podle mne neni uniku, zakon rika ze mobilni stk jste povinni strpet. Bude to docela ucinny bic na auta ktere byly vybavene dpf filtrama, scr katama s adblue protoze jejich zivotnost neni neomezena a je velmi nakladne udrzovat je v dokonale kondici. Stare vraky s nizkym euro jsou na tom paradoxne mnohem lepe protoze jejich limit kourivosti je pomerny vysoky a nemaji li zavazny problem s tuningem nebo extra vysoky najezd plni limity euro celkem bez problemu. Alespon ty z toho premioveho segmentu. Jsem presvedceny o tom ze nejvetsi problem budou mit auta s euro 5, 6, tam to bude financni zelene peklo.

Všechno tohle je naštěstí možné řešit úpravou odatování řídící jednotky.

U všech koncernových TDI vybavených ŘJ Bosch jsem schopen deaktivovat veškeré emisní systémy (DPF, EGR, SCR) tak, aby to diagnosticky nešlo poznat, a to včetně korektního vytvoření readiness kódů. Při napojení na diagnostiku se jednotka tváří jako zcela sériová, nikdy nepřeflashovaná a všechny deaktivované emisní systémy se hlásí jako funkční a bez závad.

U motorů s odstraněným DPF, které nejsou mechanicky úplně KO, se dá přidáním jednoduché funkce projít měření kouřivosti při volné akceleraci, aniž by to mělo vliv na parametry motoru za jízdy, a to samé platí pro staré diesely EURO 3 a 4 bez DPF, co procházely s odřenýma ušima už když byly nové.

Nemyslím si, ze se s touhle buzerací dá vyjebat "právně", ale na 100% dokážeme protáhnout kontrolou a udržet v provozu auta, která chtějí vyštípat.

3
Pánové, EURO4 byly ještě  motory bez DPF, pouze z výjimkou francouzů a některých specifických trhů.
Zpravidla to jsou motory TDI PD (čerpadlo-tryska) + první/druhá generace CommonRail a ty ještě smrdí docela fest, zvlášť dnes, když už nejsou mechanicky úplně v kondici a katalyzátory to už zpravidla mají taky za sebou.

Plošné používání DPF začalo až s normou EURO5.

4
Předpokládám, že se jedná o Petra U. z Bystřice pod H*******, taky jsem měl tu čest, ale nakonec to dobře dopadlo :)
 
Co to je konkrétně za zapalování, které umí naladit on?
Není to jen nějaký zaheslovaný Ignitech?

5
A co přesně by na té nápravě mělo být prasklé?
Náprava je konstruovaná tak, aby vydržela veškeré statické a dynamické namáhání při běžné jízdě a deformovat/lámat se věci začnou až v případě nějakého většího nárazu.
Nedokážu si představit, co by s tím museli při nakládání dělat, aby se něco poškodilo a jestli auto bylo nebo nebylo zabržděné je, myslím, úplně jedno.

Nemůže být jenom rozhozená geometrie?

6
Tak to bylo nejspíš on: https://www.facebook.com/HZSPardubickehokraje/posts/1306194569571318
Borci to zjevně moc v ruce neměli, pro rodinu docela nezáviděníhodná situace :/


7
Panek: neměl náhodou jeho brácha šedou Z4, kterou loni nebo předloni někdy na jaře omotal o strom?

8
Číkus: jsou lidi, kterým na autě prostě nezáleží.
Třeba můj otec by mohl z fleku nakráčet do salonu a koupit si bůhví co, ale jezdí ve VW Polo 1.4tdi koupené za 60 tisíc a libuje si jak je to skvělé auto, protože ujede na nádrž 1000 kilometrů, všude s ním zaparkuje a vůbec ničím ho ten krám neotravuje.

9
A co jiného by to mohlo být?
Žádný jiný úkon mě nenapadá, rád se nechám poučit :)

10
Zdá se, že jde opravdu do tuhého, dnes byli viděni v akci v Praze na Průmyslové.
Měli údajně odstavenou Felicii a jedničkovou Octavii a cosi jim strkali do výfuku, takže se obávám, že to skutečně bude obdoba měření emisí v rámci STK, akorát prováděná fízlem v terénu.

11
Ten záznam je proti realitě nějak zkrácený, nebo proč jste fízla víc negriloval, když odpovídal na něco úplně jiného než jste se ptal?
Nerýpu, zajímá mě jak to chodí, žádná moje kauza zatím do fáze výslechu svědka nikdy nedospěla.

12
april: určitě lze, ale obávám se, že bych nahlédnutím do systému před vrácením odesílateli po sobě mohl zanechat nějakou digitální stopu a kdyby došlo na lámání chleba,správní orán by se točil na něčem typu: "doručeno sice správně nebylo, ale provozovateli musely být známy skutečnosti ... jeho postup byl tedy vědomě obstrukční ... proto je vše v pořádku a holomek provozovatel nám po právu dluží pokutu i s náklady řízení.".

jakubb: Vůbec nevadí, i taková je možnost.
U obálky si 100% jistý nejsem, protože už ji nemám jak zkontrolovat, ale neumím si představit, že bych nevědomky zvoral tak triviální úkon jako je nadepsání obálky.
Podací lístek mám schovaný a je nadepsaný správně.
Čistě teoreticky, kdyby byla špatně nadepsaná obálka (o čem silně pochybuji), mají přednost údaje na obálce nebo na podacím lístku?

Číkus: jaká by v takovém případě byla délka lhůty? Vzhledem k tomu, že příkaz už byl na provozovatele, tak vyčkat na prekluzi "SprDele" a následně se vytasit s podacím lístkem žádat vydání bezdůvodného obohacení?
Jen nevím jak bych prokázal, že podací lístek patří právě k tomu odporu a ne k něčemu úplně jinému.

Grave: přesně tak.
Jak už jsem psal výše, podací lístek je na 100% vyplněn správně, u obálky to v tuto chvíli s jistotou říct nedokážu, nicméně odeslal jsem v životě dopisů stovky, ne-li tisíce a nikdy předtím se mi to nestalo :)

Otázka teď je, jak by se k tomu správní orgán postavil.

Z pohledu správního orgánu je vše jasné - vydali příkaz - odpor ve lhůtě podán nebyl - právní moc - exekuce.

Na druhé straně bude provozovatel, který tvrdí, že odpor podal včas, ale správnímu orgánu nebyl kvůli chybě pošty doručen.
Provozovatel sice má podací lístek se zásilkou adresovanou magistrátu, na podatelně ale žádný záznam o podání nebude.
In dubio pro reo by sice měli provozovateli dát za pravdu, ale všichni víme jak to chodí a člověk se kolikrát nedovolá spravedlnosti ani v mnohem jednoznačnějších případech.








13
Dobrý den kolegové,

stala se mi následující věc:

kdosi prasil loni v červnu v Blance mým autem nějakých 83km/h na sedmdesátce.
Jako provozovatel jsem obdržel výzvu k zaplacení určené částky, výzvu k naprášení řidiče a následně příkaz - vše doručeno fikcí.

První dva dopisy jsem v duchu těch nejlepších tradic ignoroval, proti příkazu jsem ve stanovené lhůtě podal odpor.


Bydlím ve vesnici ve středočeském kraji kousek od Prahy, pracuji však v Mladé Boleslavi, takže odpor jsem minulý čtvrtek odeslal na poště v Mladé Boleslavi.


Dnes mi ve schránce na adrese trvalého bydliště přistála výzva k vyzvednutí doporučeného dopisu z Mladé Boleslavi, který má stejné podací číslo jako odpor odeslaný minulý týden magistrátu.
Kdosi na poště zjevně udělal chybu a zaměnil odesílatele s adresátem, byť podací lístek byl vyplněn správně, takže jsem vlastně odpor poslal sám sobě :D

Předpokládám tedy, že nebude-li odpor na magistrát včas doručen, příkaz po marném uplynutí lhůty nabyde právní moci a stane se vykonatelným, byť jsem odpor podal řádně a včas.

Jak s touto situací nyní naložit?

Zásilka je /pozn.1, takže se vrací odesílateli (bůhví, jestli jsem to já nebo magistrát).
Mám dělat mrtvého brouka a tvářit se, že o ničem nevím, nebo zásilku vyzvednout a začít nějak řešit s poštou, že jsem kvůli nim prošvihl lhůtu?

14
Kromě výše zmíněného ještě dlouhá anténa typu "prut", tmavá kola (viděl jste už někdo ve volné přírodě tuto generaci Superba na tmavých kolech?) a hlavně kombinace dvou lichoběžníkových koncovek výfuku se základním provedením koncových svítilen, které jsou k dostání jen k základním výbavám.

Taková kombinace u soukromého zákazníka reálně nemůže nastat, takže se díky ní dá odhalit fízlkára na 100%.

Rozdíl rychlosti 40kmh nejsou až takové fofry, aby si člověk takhle výrazně odlišné kombinace nevšiml, ale znám osobně pár lidí, kteří ještě v časech Passatů R36 nebyli s to rozeznat toto provedení od obyčejného TDI, takže si umím představit, že Superb dokáže být neviditelný pro mnohem větší procento lidí.

15
Teoreticky se s tím dají dělat všelijaké věci, praxe je ale taková, že (pokud vím) všechny současné motory s přímým vstřikem fungují v homogenním režimu, takže se v ničem zásadním neliší od svých předchůdců.
První atmosférické FSI se kdysi pokoušely o vrstvený režim, ale velmi rychle se od toho upustilo, protože motory se z uživatelského hlediska nechovaly dobře a sralo se na nich co mohlo.

EDIT: a jestli někdo namítne, že TSI se zavřenými ladungsbewegung klapkami jede vlastně ve vrstveném režimu, tak na něj pošlu bonz Kupčíkovi ;D

Stran: [1] 2 3 ... 5