30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Ftipalek

Stran: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21
76
Citace
ředitel dopravní policie Jiří Zlý

To sedí  ;D

77
Na to je jednoduchá rada. Nejezdit s Citigem mimo město.  ;D

78
Ale moje otázka mířila na to, že na jednom autě mohou být až tři rozdílné osoby (FO, PO). A tak mě zajímá situace, kdy zastaví například řidiče bez dluhu s vozem provozovatele s dluhem a vlastníkem je ještě třetí osoba. Vlastník si může se svým majetkem dělat co ráčí, ten dluh má provozovatel, ne to auto. A řidič je taky čistý. To jako zamknou auto, řidiče nechají jít pěšky a na vlastníka udělají dlouhý nos? A tu si vlastník zamane, že chce s autem nakládat. On dluh nemá, to provozovatel. Tak co mu budou omezovat majetek... No to bude taškařice...

79
Ještě mě napadlo. Co udělají, if(vlastník !== provozovatel !== řidič)? Vlastník dluh na pokutách mít bude jen velmi těžko. Tedy omezí vlastnické právo třetí nezůčastněné osoby? Použijí stejný institut jako u SPRDELe? Že si to má vlastník vyřešit sám s provozovatelem / řidičem?  ??? Co když den před/po "zajištění" dojde ke změne provozovatele vozidla?

Nemá někdo tušení, jak je to s lockpickem botiček?  ;D Zajištění RZ proti sundání je opravdu to nejmenší.

80
Přesně tak. Taky jsem to pochopil uplně stejně.

81
Tak kauci nemůžou rozhodně uložit za to že někdo má nějaký dluh na pokutě.

Ne, ale od toho tu máme exekuční mafii, která dokáže nadělat slušnou paseku. Jestli (spíš až) tenhle zprasek projde, tak to aby do výbavy aut přibyla aku rozbruska. Protože už vidím, jak mozkomyšlenkáři tu pravomoc využívají s nadšením. A v kombinaci s propíraným špicl systémem to bude slušný kladivo. Auto s dluhem projede checkpoint, místní hlídka dostane echo a vyrazí zakleknout. Děkujeme, bude líp.

82
A neexistuje už náhodou něco, čemu se říká kauce u které taky botičkují jen v odůvodněných případech? Tohle je nějaký redundantní upgrage?  ???

83
Tak mě napadá k těm elektro-známkám. V současnosti člověk bez samolepky může vyfasovat pětilitřík na blok.  :x Až bude elektro, tak člověk najede na dálnici bez známky, kamera, blik a doma ho čeká pětilitřík, třeba za obyč přehlédnutí.  :x

Když ten systém má být tak super chytrý a šipiclovací, tak ať je aspoň trošku minimalisticky užitečný. Co na to jít o vzoru Norska? Na jednotlivý úseky dát cenovky, kdo má známku toho se to netýká a kdo prosviští bez známky, tak se mu to na konci měsíce zůčtuje a přijde faktura/složenka + směšný správní poplatek za poštovný a olíznutí obálky. Přínos vidím ohromný pro všechny. Ti co DZ kupují pravidelně, těm je to šumák a ty co jedou po dálnici jednou za rok za příbuzenstvem nemusí nic řešit. Žádný ty internetový eshopy a strach z pokuty. Ale to by jsme chtěli po těch stádních darmožroutech asi moc.  ???

84
Citace
Jak to funguje

Jakmile někdo překročí nastavenou hranici, například 55 kilometrů za hodinu, kvůli odchylce měření technika odešle oznámení do Ostrova nad Ohří na městskou policii. Strážník zkontroluje záznam spolu s fotografií a odešle ho elektronicky na dopravněsprávní odbor městského úřadu, kde ho zkontroluje referent a odešle výzvu k zaplacení pokuty vlastníkovi vozidla. Maximální výši pokuty stanovuje zákon, do 20 km/h je to 1 000 korun a do 40 km/h 2 500 korun, poplatek ale může být i nižší. Pokud majitel nezaplatí, začíná řízení, které může skončit kromě pokuty také odečtem bodů.

Ovce se musí děsit!!! Bu bu bu!!! A co že je to blbě, uděláme bu bu bu.
Sice žádný body nemám, ale radar, který mi body odečte, to by bylo super!  ;D

85
Typicky D7/R7 na Chomutov. Napojení na dálnici obyč křižovatka bez připojováku.  >:( Pak tam nějaký netáhlo vlítne z vedlejší, auta v pravém jdou do levýho hlava nehlava a auta v levým stojí na brzdách. Všichni nadávaj na D1, ale podle mě nejhorší dálnice v ČR je D7.

EDIT: A ještě tam daj STOPku
https://www.google.com/maps/@50.1248242,14.2686915,3a,75y,147.85h,92.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTnhsdr5wKPr0OI8ddPi9ag!2e0!7i13312!8i6656

87
Zajímavé články z internetu / Re:Pomahač a TDI
« kdy: 14 Října 2019, 16:03:00 »
IF Ano a stejně se to potká? Osobní zkušenost. 14k km po rozvodech, kouslo se ložisko klimakompresoru, rozvody si skončily, motor se potkal a hlava prdla. A pak se k tomu postaví jak?

88
Na některých tramvajích zrcátko skutečně je, na některých není.

89
To nijak nerozporuji. ...

S tím plně souhlasím, je to logické a dává to smysl. A to je právě ten problém. Na to se nehraje. Že to má nějaký astest a všechno možný, na to sere pes. Prostě někdo se odsoudit musí a tramvajanda je ideální snadný cíl. Zkusit to hodit na krk dopravnímu podniku jako provozovateli (provozuje nebezpečný křáp), výrobci tramvaje (vyrábí nebezpečný křáp s cinklou testací) nebo rovnou státu (má nevhodné testy a požadavky) je moc práce a tramvajadna prostě měla v každé zastávce dřepovat.  :x

...
Pokud vím, žádná norma nyní neříká že musí být fáze v levo. Jen že to má být v celém baráku stejně. Rozdvojky to mají tak standartně - jedna zásuvka má na ní dázi vpravo, druhá vlevo...

Neřiká, ale je to taková zažitá zvyklost, že se s tím počítá. Jak řiká klasická poučka: "Vlevo váze, vpravo nulák, kdo to nezná, tak je čůrák".

90
No, já bych se na ty homologace a testy moc nespoléhal. Jeden příklad: V ČR koupená prodlužka s atestem a bůh ví čím a měla překříženou fázi s nulou, takže fáze byla vpravo. A další nebezpečný věci, který prošli zkušebnou není problém najít. Co třeba patlací displeje v autě místo tlačítek? Peníze koupí jak spravedlnost, tak i zkušebnu.  ::)

Stran: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21