46
Potřebuji poradit - technický stav vozidla / Re:Montování věcí do auta - elektronika
« kdy: 08 Února 2023, 10:44:31 »
Já myslím, že pokud ta udělátka nebudou zasahovat do výhledu z vozidla a pokud to auto nějak zoufale a viditelně nezadrátujete, tak to může být všem jedno.
Tady na firmě si kluci různě vylepšují kabiny náklaďáků a přidávají různá světýlka a opičárny. Pokud to je uděláno nějak decentně, solidně a v rozumné míře, tak tomu fandím. Nejsem zastánce pojízdných hračkáren. Nikdy nikdo neměl problém. Paradoxně několik mýtných krabic na předním skle je legislativně v pohodě.
Já jsem do youngtimeru z roku 86 s testací HV přidával onboard kameru,digitální otáčkoměr a palubní voltmetr, držák na mobil,druhou zásuvku 12V, zásuvku na lednici do kufru, druhé rádio ( bt,sd, USB), vše decentně s ohledem na zachování původnosti interiéru. Dále pak fanfáry, žárovky obrysového osvětlení a brzdovky nahrazeny LEDkovými ( kvůli lepší svítivosti přes léty degradované kryty).
Onboard kamera je schovaná za zpětným zrcátkem, takže neruší výhled.
Druhé rádio (1Din s poloviční hloubkou) je ukryto za palubní schránkou a ovládat jde pouze dálkovým ovladačem.
Držák na mobil používám přísavkový, takže jde před STK sundat.
Druhá zásuvka, voltmetr a otáčkoměr jsou pro řidiče dobře viditelné, nicméně na fotkách interiéru pro testaci HV nejsou vidět. Stejně tak zásuvka v kufru je zamaskovaná. Fanfáry i kompresor v motorovém prostoru nejsou na první pohled patrné ( funkce původního klaksonu zůstala zachována)
Jediné, co je vidět je halova sonda otáčkoměru a magnetka na řemenici kliky. Pro šťouraly jde snadno sundat.
S nějakou homologací výše uvedených doplňků jsem si nelámal hlavu.
Jediné, co mě ser. ,že mám v TP mám pouze jeden rozměr kol ( nějaká krává na magistrátu nechtěla zapsat ostatní, přestože jsou pro model schválená výrobcem, mám na to i papír), takže pokaždé před STK jsem přehazoval kola. Ale posledně mi na STK řekli řekli a se na to vykašlu, že ty 13 plechy kazí celkový dojem z vozu.
Toť můj názor asi bych si s tím hlavu nelámal.
Tady na firmě si kluci různě vylepšují kabiny náklaďáků a přidávají různá světýlka a opičárny. Pokud to je uděláno nějak decentně, solidně a v rozumné míře, tak tomu fandím. Nejsem zastánce pojízdných hračkáren. Nikdy nikdo neměl problém. Paradoxně několik mýtných krabic na předním skle je legislativně v pohodě.
Já jsem do youngtimeru z roku 86 s testací HV přidával onboard kameru,digitální otáčkoměr a palubní voltmetr, držák na mobil,druhou zásuvku 12V, zásuvku na lednici do kufru, druhé rádio ( bt,sd, USB), vše decentně s ohledem na zachování původnosti interiéru. Dále pak fanfáry, žárovky obrysového osvětlení a brzdovky nahrazeny LEDkovými ( kvůli lepší svítivosti přes léty degradované kryty).
Onboard kamera je schovaná za zpětným zrcátkem, takže neruší výhled.
Druhé rádio (1Din s poloviční hloubkou) je ukryto za palubní schránkou a ovládat jde pouze dálkovým ovladačem.
Držák na mobil používám přísavkový, takže jde před STK sundat.
Druhá zásuvka, voltmetr a otáčkoměr jsou pro řidiče dobře viditelné, nicméně na fotkách interiéru pro testaci HV nejsou vidět. Stejně tak zásuvka v kufru je zamaskovaná. Fanfáry i kompresor v motorovém prostoru nejsou na první pohled patrné ( funkce původního klaksonu zůstala zachována)
Jediné, co je vidět je halova sonda otáčkoměru a magnetka na řemenici kliky. Pro šťouraly jde snadno sundat.
S nějakou homologací výše uvedených doplňků jsem si nelámal hlavu.
Jediné, co mě ser. ,že mám v TP mám pouze jeden rozměr kol ( nějaká krává na magistrátu nechtěla zapsat ostatní, přestože jsou pro model schválená výrobcem, mám na to i papír), takže pokaždé před STK jsem přehazoval kola. Ale posledně mi na STK řekli řekli a se na to vykašlu, že ty 13 plechy kazí celkový dojem z vozu.
Toť můj názor asi bych si s tím hlavu nelámal.