30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - sennheiser

Stran: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 58
391
Potřebuji poradit - rychlost / Re:Rychlost .. platba špatný VS
« kdy: 18 Května 2021, 08:42:24 »
Bylo to někdy první týden v březnu, ale zajistím od něj vše co má ..
Vycházel jsem z toho, že jsem četl ( tuším vlevo dole), že úsekovky
předávají data každý den automaticky SO... tzn datum , kdy se to SO dozví je téměř totožné
s datem přestupku ...
Opravte mne, jestli to tak není ..

EDIT:  tak jsem dohledal to "vlevo dole" ..  jen oprava - není tam napsáno každý den,

"Data z kamerového systému MÚR jsou přenášena na policejní úložiště v podobě datových vět a následně jsou automaticky přenášena na úložiště pověřené obce.

https://www.policie.cz/clanek/zverejnene-informace-2020-usekove-mereni-rychlosti.aspx

392
Potřebuji poradit - rychlost / Rychlost .. platba špatný VS
« kdy: 17 Května 2021, 20:58:39 »
Známý mne požádal o radu..
v březnu na  úsekovce v Jihlavě pirátil 82 na 70. V dubnu přišel odpustek 1000,-Kč, který zaplatil,
ale napsal špatný VS ( prohodil dvě poslední číslice) Vrátilo se mu to na účet. Následně to tedy zaplatil znovu
se správným VS ,ale už 1 den po lhůtě...Přišlo mu psaní z úřadu, že bylo zaplaceno pozdě a že úřad platbu vrací a do
5 dnů má sdělit řidiče. Jelikož se však od té doby  na trvalém bydlišti trvale  nezdržuje,tak to nezjistil včas a  promeškal lhůtu 5 dní na bonz řidiče a navíc platba se vrátila zpět úřadu ( nevybrána složenka).

Jaký by byl vhodný postup?
Jelikož jde o agilní úřad, tak patrně Příkaz mu dojde co nevidět .. hraní se lhůtama tedy nehrozí..
Helmuta už promeškal..  úsekovka po technické stránce moc napadnout nejde...
Příkaz bude min. na částku 1500..

přinejhorším je možné nějak uhrát chybu VS, že to mohl SO spárovat,když znal jméno a větší část VS?



393
Tak koukám, že Říčany jsou z levného kraje...156,-Kč /hod..
Šlapanice za naprosto stejné vyhledávání chtěli letos 227,-Kč/hod..

a výpočet byl následující : prohledání 7598 spisů po 5 min = 37 990min = 637 hod x 227 = 144.636,-Kč

Jak je možné, že ty hodinové částky jsou tak rozdílné?? ( to není tabulkově dáno?)

nakonec jsem zažádal o informace, které evidovat musí ze zákona:

1) počet podnětů k zahájení řízení o přestupku

2) počet odložených věcí
                       
3) počet zahájených řízení o přestupku

4) počet zastavených řízení o přestupku

5) počet pravomocných rozhodnutí o uznání obviněného vinným ze spáchání přestupku

6) počet podaných odvolání, včetně způsobů, jakými o nich bylo pravomocně rozhodnuto


394
Holt se tady dostáváme k pociťování reálných dopadů globalizace.Všechno se seskupuje, miliardáři kupují naprosto rozdílné komodity na trhu...A v určitých oblastech lidi nemají výběr kam jinam jít. Kontroverzní Kellner sice taky nakupoval různé firmy s naprosto různým zaměřením, ale za špatný proklientský přístup už nemůže on. To je už dáno systémem, kdy mega velké společnosti řízené další velkou mega společností už neberou lidi jako klienty ,ale jako jednotky pro generování zisku.
( vlastně i stát nás OSVČ oslovuje jako daňový subjekt) Dříve v malých společnostech byla taková ta lidskost, proklientský přístup. Dnes mi ukažete nějakou velkou firmu, které jde o jednotlivého zákazníka... Nebo i v jiných oblastech .. třeba firmy,které nevlastní ten slovenský ekonomický migrant... Vše co v rámci potravinářství "přebral" tak šlo kvalitou dolů.
Jediné řešení ( ale naprosto nereálné) je ignorovat produkty těchto megakorporací . V rámci potravinářství by to nějak šlo ( vynechat Penam a vše z holdingu...+ nebrat palivo s řepkou), ale u operátorů už není šance, jak se vyhnout nadnárodní společnosti. ( přičemž osobně si myslím, kdyby tady zůstali původní operátoři- Radiomobil, Eurotel a Oskar, tak by ceny mohly být i nižší - neživila by se cizí matka nebo místní miliardář a rozhodování by bylo v rámci lokální firmy- včetně určitě lepšího přístupu  ke klientům - i změnu VOP by pak dokázali snad zorganizovat lépe )

395
Tak osobně si také myslím, že SMS to úplně O.K. není.. Už jen z toho důvodu, že u operátora lze nechat vypnout zasílání SMS od operátora ( tzn. různé reklamní nabídky) a patrně mezi to bude spadat i změny VOP.
To, že ČTU jde na ruku operátorům se obecně ví.. Už jen propadnutí kreditu nebo nepřevádění nespotřebovaných dat do dalšího období je celkem nefer. Jednou si někdo koupil 5GB dat a jestli je vyčerpá v tento nebo jiný měsíc by operátorovi mělo být jedno ( nejsou to jogurty, co by se za měsíc zkazily)   Obdobně expirace kreditu.. Nabiju v lednu2020 částkou 500 a průběžně používám a v prosinci tam zůstává ještě 50,-Kč . Jaký je důvod, že v lednu 2021 o těch 50,-Kč přijdu??
Chápal bych to, kdyby se u nepoužívané karty -nebo naprosto minimálně využívané na volání- strhl nějaký " udržovací" poplatek (přece jen udržování karty v aktivním stavu stojí operátora nějaké peníze), ale u využívané karty a nebo propadnutí větší částky mi to přijde zas jako ojeb ze strany operátora.
Nevím tedy jak je to jinde v zahraničí jestli i tam operátoři běžně nepřevádí data nebo expiruje kredit?
( pouze u Slovenska O2 vím, že mi po roce kredit taky propadl - rok se člověk nemohl dostat pořádně na Slovensko,
tak se to nepoužívalo a pak najednou kredit fuč a karta deaktivovaná)

396
Jiné / Re:Nárok na náhradu hotových výdajů
« kdy: 06 Května 2021, 10:38:38 »
No mám teď čerstvou zkušenost, že při jednání se SO (osobní jednání, kde bylo namítnuto nedodržení lhůt ze strany SO) mi bylo sděleno, že v rámci nouzového stavu ( který byl) se podle stanoviska MVCR by sice nemělo rezignovat, ze strany SO, na dodržování lhůt, ale vyjímku mají agendy, které jsou z tohoto důvodu omezené ( homeoffice, nemoci apod..)

A k opatřením proti nečinnosti MVCR vydalo:

Při posuzování případné nečinnosti by pak nadřízené správní orgány měly přihlížet k aktuálním krizovým opatřením a z nich vyplývajícím omezením. V této souvislosti doporučujeme, aby nadřízené správní orgány omezily nebo odložily postup podle § 80 odst. 4 správního řádu (3). Vzhledem k omezené činnosti správních orgánů by tyto nástroje nemohly splnit svůj účel, a jednalo by se proto o nadbytečnou administrativní zátěž, která by s ohledem na objektivní skutečnosti nepřispěla ke zlepšení faktického výkonu veřejné správy.


je tam sice takový gumový dodatek:

Výše uvedené se neuplatní u lhůt propadného charakteru, nebo lhůt, s jejichž uplynutím, zákon spojuje určitý následek (např. fikci rozhodnutí apod.). V těchto případech závisí na konkrétním zákoně, zda upravuje případné výjimky odůvodňující prodloužení zákonem stanovené lhůty, které by bylo možné vztáhnout na úkony učiněné v době trvání nouzového stavu.

397
to Číkus:  Číkusi prosím nečíst , chápu že tohle je Vám proti srsti a na tuto  konkrétní věc máme rozdílný názor.
              nechci rozpoutat nějakou dbeatu, která by se odchýlila od tématu.

to hh: mockrát díky za vysvětlení..
byl podán Návrh na vydání stanovení  místní  úpravy provozu dopravního značení na silnici III třídy dle  § 77 odst. 1 písm. a) a odst. 3 zákona č. 361/2000 Sb.. V zákoně je i bod: Návrh stanovení místní nebo přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nebo užití zařízení pro provozní informace podle odstavce 1 projedná příslušný správní orgán s dotčenými orgány. Nevyjádří-li se dotčený orgán do 30 dnů ode dne doručení návrhu stanovení, má se za to, že s návrhem stanovení souhlasí.

Dotčený orgán PČR se do 30 dnů nevyjádřil.. Tzn,. že měl SO brát tento návrh automaticky za odsouhlasený.. To se ale nestalo a SO čekal dále.. 
Co je v tomto případě platné?? Nevyjádření se do 30 dnů dle zákona a tím automaticky souhlasné nebo nesouhlasné vyjádření po lhůtě?
Navíc jsem zjistil, že se SO vlastně nemusí stanoviskem dotčeného orgánu řídit ( pak už tedy vůbec nechápu ty tanečky okolo)  A SUS není dotčený orgán, takže jeho stanovisko není v posuzování relevantní.

Konal tedy SO v souladu se zákonem či nikoliv??  Když čekal a natahoval lhůty?

to Johncreek:  Kdyby to šlo legálně tak to rád udělám, ale je tam úzký betonový chodník a asfaltová silnice.. nikde v potřebné vzdálenosti není jak uchytit nějakou tyč a v tomto místě není ani lampa, na kterou by se cedule dala umístit.
A navrtávat chodník / cizí majetek/ se mi opravdu nechce. Zkrátka jsem se bláhově domníval, že s logickým odůvodněním
by neměl být problém získat legálně značku... Ale opět mi SO dokázal, že tu není pro lidi. A k tomu perlička od SO, kdy napsal:
Odborné osazení či demontáž včetně financování dopravního značení zajišťuje navrhovatel.
( to jako když někde budu požadovat přechod pro chodce a podám návrh, tak si to mám i zaplatit????
nemá to platit kraj z mých daní???  )

398
Není to pro moji pohodlnost ,ale řidiči co tam jezdí si stěžují, že se tam nemohou stočit..
A ono 8m a někdy i větším nákladákem se stočit na úzké silnici je fakt problém..
Je rozdíl na požadavek prostoru jestli do brány zajiždí osobák nebo dodávka oproti
velkýmu nákladáku. A hlavně chci předejít tomu než nějaký řidič odře nebo naboří to krajní auto.
Z mého pohledu tento požadavek , který posune možnost zastavení o cca 2m, nepovažuji za silniční fašismus.
Je mnoho případu, kdy tato značka je čistě buzerační bez jakéhokoliv důvodu.


399
Ano, souhlasím že se jedná o buzerační značku, ale tady jde o problém možnosti bezpečného výjezdu z brány jedné firmy,
kdy auta běžně parkující u krajnice v blízkosti brány velice komplikují výjezd velkého nákladního auta. Ale to není podstata problému. 
Nechápu ty lhůty .. výhledově bude potřeba zažádat o dočasnou místní úpravu z důvodu stavby a čekat na povolení značení několik měsíců mne děsí..

400
Dne 5.2.2021 podán návrh na Změnu dopravního značení ( osazení značky zákaz zastavení ) a místní úřad až po urgenci 7.3.2021 odepsal, že dotčený orgán PČR ani správce komunikace zatím nijak nereagovali..
18.3.2021 místní úřad napsal, že obdržel stanovisko PČR,ale správce komunikace zatím nikoliv
Až 24.4. místní úřad napsal:
omlouvám se za dlouhé odmlčení. Po urgenci SÚS  mi bylo doručeno jejich stanovisko k Vašemu návrhu, které Vám zasílám přílohou. Nyní mám již veškeré podklady pro zahájení správního řízení z moci úřední ve Vaší věci.
Po provedení správního řízení naším úřadem ve lhůtě 30 dní, bude dle předpokladů vydáno zamítavé rozhodnutí.


Opravdu je zahájení řízení až po získání všech podkladů ?? Návrh 5.2.2021 a zahájení SŘ 24.4.2021 ???
A jak může úředník předjímat výsledek ještě u - podle něj -nezahájeného řízení??

401
Elektronické podání podepsané uznávaným elektronickým podpisem je učiněno okamžikem podání na adresu podatelny správního orgánu  nebo na jinou elektronickou adresu správního orgánu

www.mvcr.cz/soubor/metodika-vyrizovani-elektronickych-podani-doc

a zde přímo paragraf z Vyhlášky o spisové službě.
   https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2012-259#p2-1

Tak podat odvolání s tím, že úředník SO1 nezná Vyhlášku o spisové službě... Tím, že se zmiňuje o tom, že mu email přišel,
tak jednoznačně porušil daný paragraf , když nepředal tuto písemnost na podatelnu. To by měl SO2 shodit.

402
Je to krásný případ jak si svoji nadbytečnou aktivitou uškodit...
Lidi mají opravdu nutkání se SO omlouvat a vysvětlovat ve chvíli, kdy to není naprosto vhodné.
Přito stačilo hrát mrtvého brouka a čekat na tah od SO a nebo když už tedy pokušení bylo nepřekonatelné a
SO bylo nutně potřeba z vlastní iniciativy něco poslat, tak to mělo být dle rad - tzn. jak uvádí p.hh a p.Číkus - SOUČASNĚ S ODPOREM.

Tenhle případ by se měl přesunout  do oddílu základní dovednosti a sloužit jako ukázka, jak si můžou vlastní zbytečnou aktivitou lidé uškodit.

403
...A realitu, kdy na dálnici seberou značku a můžete jít pak pěšky lesem nebo příkopem do nejbližšího města , tak to zákonodárce neřeší....
Aniz bych se chtel zastavat chorych hlav, ktere tento navrh vyplodily, resi ... i v tom komickem clanku je to zmineno. Chce to vic cist a mene psat.


Právě, že čtu... " přikáže policista řidiči jízdu na nejbližší vhodné místo z hlediska bezpečnosti" tzn.. na dálnici např na nejbližší benzínovou pumpu.
A tam asi MHD nebo vlak nejezdí..
Kdyby napsali nejbližší místo z hlediska bezpečnosti a dostupnosti veřejné dopravy ...  tak O.K.

404
Ale to, že je řidič nekontaktní z důvodu třeba válečného stavu, vyšší moci nebo nějakého státního omezení , přece nemůže být přičteno k tíži sprostého obviněného...Tohle by snad shodil i Městský soud v Brně..

405
To jsou mozky co tohle vymýšlí...  :P
A realitu, kdy na dálnici seberou značku a můžete jít pak pěšky lesem nebo příkopem do nejbližšího města , tak to zákonodárce neřeší.
Když už musí navrhovat nějakou perzekuci, tak aspoň hlavou a ne ....
Přitom by ( když už to teda musí být) stačilo jen vzít dočasně řidičák ( na třeba 48 hod) a vystavit dočasné potvrzení na možnost
řízení ( muselo by se ošéfovat zákonem). A když do 48 hod pokutu nezaplatí  - nebude jezdit.
- teoretické problémy -- odjezd druhý den do zahraničí..
                             --  kde vyzvednout řidičák...
ale určiě méně destruktivní než sebrání značek a okamžité znepojízdnění vozidla


Stran: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 58