30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - .qoyi

Stran: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 160
1366
Nedopravní tématika / Re:Socialistické samoobsluhy
« kdy: 22 Března 2018, 18:38:43 »
Se ho možná zeptat?
Také mě to napadlo, ale nevím jestli to říkal přímo Urza nebo někdo z obecenstva v rámci otázek k přednášce.

1367
Nedopravní tématika / Re:Socialistické samoobsluhy
« kdy: 22 Března 2018, 18:19:12 »
A to, co nestačilo zchátrat koupil coop nebo rákosníci. A teď se brečí, že důchodci musí 20km busem na nákup.

A kde vidíte problém?

1368
Nedopravní tématika / Re:Socialistické samoobsluhy
« kdy: 22 Března 2018, 12:12:04 »
Já jsem zmínku o tomhle viděl teď nedávno v jednom z Urzovo videí, tuším přednáška Anarchokapitalismus - Kultura na youtube, ale nedaří se mi dohledat konkrétní čas kdy to řekl, ale byla to jen zmínka odkazující na stejnou věc, nevím zda uvedl autora.

1369
ublížení na zdraví z omluvitelné pohnutky s následkem smrti (2-8), což je ale extrémně specifický a vzácný TČ

Sorry za off topic, ale daly by se uvést nějaké ty omluvitelné pohnutky? Nějak nevím co si pod tím představit.

1370
Jedině bych je volal, kdybych od nich nevyhnutelně potřeboval papír pro pojišťovnu.
Já práskám poměrně často ... cyklisty / stopaře na dálnici, opilé chodce sedící / ležící ve vozovce a poměrně často poškozené dopravní značení (otočená dodatková tabulka upravující přednost), atak. Po nehodách volám primárně k označení překážky (u zaviněných následuje odepření výpovědi), u poslední srnky jsem chtěl taky označit překážku a ty kurvy už ani nepřijeli, příště to budu muset asi lépě formulovat (např. znět opile nebo tak).

1371
Furt bych se držel toho že o tom případu (byť je poměrně medializovaný) nevíme celkem nic.

1372
qoyi> Ovšem pokud první vůz A před překážkou zastaví, následně kolem projede několik aut a poté do vozu A narazí vůz B, pak by viníkem nehody měl být řidič vozu B.

V tomto bodě se neshodnem, jelikož mám vzato že jsem přesně tutu situaci mohl předvídat (i když jsem byl zrovna nasranej na lidi co nedodržujou odstup) a proto jsem ji (neúmyslně?) zavinil, ovšem pokud bych z nějakého důvodu musel zastavit vozidlo vlevo (např. v případě upadlého LP kola), pak bych souhlasil s Vámi uvedeným vzorcem.

1373
Trošku to přirovnání upravím, co když odstavím v noci auto na dálnici (tedy na zákazu) a přikryju ho černou plachtou, třeba někde za zatáčkou, za deště a v levém pruhu. Dle českého zákona bude viník ten kdo do něj narazil (překážka nenáhlá), ale pokud se prokáže že jsem tam to auto postavil jen abych vychoval ty kdo nedodržují bezpečnou vzdálenost, furt budu bez viny?

1374
kamioňáky vychovávám....
je to účinné a v tu chvíli povznášející  8)
Pokus o trolling nebo to myslíte vážně?

Rozhodně nezpůsobil tu nehodu.
Dle zákona asi ne, imho je to argumentace jako když Vám hodím na pozemek otrávený buřt, pes to sežere a já budu argumentovat že jsem uklouzl a otrávený špekáček mi tam z ruky vyletěl v důsledku působení nepředvídatelných fyzikálních sil a že vlastně za to může ten majitel psa že ho proti tomuto nechránil. Taky žádný zákon nezakazuje chodit s otráveným špekáčkem v ruce po ulici.

1375
IZS: Good luck .. reálně se na tom průtahu jezdí kilem, ve zpětnym vidíte jen jak se na Vás ze zatáčky chrlí auta a jakmile dupnete na brzdu tak se prakticky bez rizika nepřipojíte. Nehody v tom úseku (nejen tu) tak 1x za den (a za deště klidně 9x za den). Ramery tam jezdí 2 a prakticky nonstop.

1376
Pouštění z připojovacího pruhu podle mne nemá žádný smysl a pokud ještě při tom někdo omezí nebo ohrozí jiného, dal bych to za body.

Asi 2 auta co mám nejsou většinou schopna ke konci připojováku přesáhnout 80kmph a to pokud jedu prázdný, pokud mám náklad tak se kolikrát ke konci připojuji při max 60kmph. Největší zlo sou velmi krátké připojováky, připojováky do kopce a připojováky kde nelze "pokračovat odstavným" ... no a pak potkam někoho kdo mě mermomocí nepustí ani když má volno. Bohužel ty auta jsem si nevybral a již z výroby jsou tak podmotorizovaná že se to jinak řešit nedá. A teď si představte že takové podmotorizované auto řídí bába bez odhadu pro kterou fyzika znamená učivo 6. třídy ZŠ  ... a čáru považuje za zeď. Ale kdo nic takového nikdy neřídil, bude většinou tvrdit že je to problém řidiče a že nemá povinnost bla bla, a pak jedete za někym kdo Vám to na konci připojováku radši zadupne.

1377
Citace: qoyi
Nulla poena sine lege.
Někdy je rychlý trest na místě.
V demokratické společnosti ovšem ne, navíc zaměňujete trest za pomstu.

Tady nejsme v rozporu. Předvídám také a vždycky spíš čekám, že mi kamioňák provede nějakou prasárnu a počítám s tím. Na druhé straně, pokud se nepletu, zrovna v Německu se "pouštět" z připojováku tak, že uhnu do levého, vůbec nesmí. A je tam namalovaná i plná čára. Nebo se pletu?
Čáry jsou podle lokality, občas (spíše výjimečně) bývají, a všichni (včetně mě) na ně z vysoka serou. Pouštět zakázáno není.

1378
Pak bych možná zmrda vybrzdil taky, zejména, kdybych měl situaci na záznamu..........

Nulla poena sine lege.

Vytvářet nebezpečnou situaci když absolutně nevím jak ostatní můžou reagovat je přinejmenším sobeckost. Ten kojenec z O1 (vybržděn od BMW) to pochopil celkem rychle (hned umřel) ... a je mi fakt jedno co O1 předváděla před tím. Osobně se mi to stává na autobahn dost často, ale většinou se to dá předvídat ... buď je v blízkosti připojovák a nebo začíná stoupání a kamiony jsou u sebe blízko. Chce to jen používat mozek. P.S. jezdím běžně 200 ... a legálně, a když vidím narvanej připojovák na dálnici tak tu rychlost prostě srovnam ... dost často ještě probliknu ve smyslu "můžeš ho pustit". Ale za hranicemi je řidičská kultura holt taknějak zdravější.

Normálně uvažující a reagující člověk udělá všechno, aby nehodě zabránil, zejména, když to znamená jen šlápnout na brzdu.

+1

1379
Nevadí, zavedeme objektivní odpovědnost provozovatele mobilu a bude! Už žádný výmluvy na osobu blízkou!

edit: si vlastně vzpomínám jak mi fízla do tel. říkal že mi chtěl udělit pořádkovou pokutu když jsem mu 14 dní nezvedl telefon s předvolbou 974 .... takže by to asi jen přestali používat jako výhružku.

1380
Proc? Pokud jezdite vice vozy nebo sluzebnimi tak celkem bezna vec ze nevite kam to vyrobce schoval, ja mam napr. nahradni pojistky z vyroby pod kapotou u pojistek.

Stran: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 160