30kmhcz

Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: johncreek 31 Července 2020, 01:08:25

Název: [IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: johncreek 31 Července 2020, 01:08:25
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-alkohol-auto-automobil-bezpecnostni-opatreni-alkoholovy-zamek.A200730_070408_zahranicni_brde

Tohle mně přijde fascinující.. Hlavně kvůli tomu, že není nic jednoduššího, než aby mi tam fouknul někdo střízlivej :D Ale asi v Rusku spoléhají na to, že nikdo takový by tam nebyl.. O tom, co by s tím vymysleli bastlíři - škoda mluvit :D

Mnohem víc mě ale děsí doba/idea (po které hodně lidí v EU volá), kdy budeme muset do vozidla vložit čipový řidičák, aby vůbec nastartovalo a data se budou (samozřejmě velice zabezpečeně a anonymizovaně (až na výjimky...)) odesílat přímo někam na ministerstvo dopravy. To už pak žádný Helmut nebude potřeba a jako bonus nám každému přijde na konci roku ještě nedoplatek na speciální dani z uhlíkového břemena pro zrůdy, které ještě budou vlastnit automobil :)
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: lc81 31 Července 2020, 07:04:15
Ano, doba je vysloveně proti autům a čemukoliv individuálnímu. Naštěstí tyhle věci trvají, takže to nebude příští rok, ale třeba za 8-10 let, možná ještě později. Pak se to třeba ještě upraví a změní. Nicméně budou to nová auta a ne současná. Takže já třeba také uvažuju, že bych investoval do něčeho super, co už si nechám-teď jako hlavní a pak za x let jako srandaauto. Akorát uvažuju, jestli benzín nebo diesel. Proti spalovákům to bude vždy, ale říkám si, že diesely nezlikvidují (desítky let bude šance na naftu od oprávněných subjektů, tj. autodopravců nebo jezeďáků)
Název: [IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: gumidos 31 Července 2020, 09:18:21
Naštěstí tyhle věci trvají, takže to nebude příští rok, ale třeba za 8-10 let, možná ještě později.
Otázka, která již začíná dostávat smysl, je to, zda-li má "projekt EU" životnost 8-10 let. Při zachování současné podoby tomu prostě nevěřím.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Jenyk 31 Července 2020, 12:01:39
Takže já třeba také uvažuju, že bych investoval do něčeho super, co už si nechám
Pozdě. Mnoho šmírovacích (eCall), řidiče omezujících a v budoucnu servisně složitých záležitostí už v dnešních autech je. Částečným řešením je jednoduchý benzín s nepřímým vstřikem, což je auto tak do roku 2010. A ani pak se Matrixu nezbavíte. Nepustí nás do měst, brutálně zdaní PHM, zavedou všešmírovací sociální kredit...a kolika z nás bude stát za to stáhnout se prakticky do ilegality?
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: medved 31 Července 2020, 13:57:01
Ukazuje se, ze napsat 1984 a natocit Demolition Man asi nebyl dobry napad ... dementni urednici to pochopili jako navod.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: johncreek 31 Července 2020, 14:59:27
Naštěstí tyhle věci trvají, takže to nebude příští rok, ale třeba za 8-10 let, možná ještě později.
Otázka, která již začíná dostávat smysl, je to, zda-li má "projekt EU" životnost 8-10 let. Při zachování současné podoby tomu prostě nevěřím.

Taky si říkám. Já rozhodně nejsem Czexitář, ani milovník EU, ale potom, co jsem si tak nějak zjistil, co je to ten Green New Deal for Europe (již schválený), tak si myslím a doufám, že tohle si lidi prostě nenechají líbit.. vidím 3 cesty:
a) totální crash EU na základě nepokojů až se začnou zavádět opatření plynoucí z GND
b) celý GND se bude dělat tak pomalu, že si to lidé nebudou ani uvědomovat a přijmou to
c) reforma a zahození GND.
Většina lidí třeba v Česku vůbec netuší, co to Green New Deal je, ale spousta těch opravdu tvrdých opatření se jich začnou citelně v následujících dekádách dotýkat. Who cares, že EU se podílí na znečištění planety jen asi z 8%.

Ad benzín/diesel: Jako milovník LPG bych já určitě bral nepřímovstřikový benzín. A dieselu bych se vyhnul (ačkoliv jsem po něm v 18 toužil), protože https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/uhlikova-dan-co2-emise-nemecko-zdrazeni-nafty.A190730_121635_automoto_fdv bezesporu dorazí i do Česka, dřív nebo později :) Což je krásně paradoxní vzhledem k tomu, že EURO 6 diesel s Adblue vypouští ve velkoměstě čistší vzduch, než nasává :D A podle jiné studie tento stejný E6 AdBlue diesel vyrobí za 10 minut 3-10x méně škodlivin, než kuřák, který během té doby vykouří 3 cigarety.
Ale co se dá dělat, musíme přijmout náš úděl a zvyknout si na to, že lidé se spalovákem budou v budoucnu žít na okraji společnosti a budou pro smích :)
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Mike 31 Července 2020, 23:09:07
i na diesel je pozdě
klasická komůrka polkne cokoli, řepkou počínaje, vyfritem konče
a běží i v prostředí elektronického rušení
prostě dokud to tam teče, tak to běží
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: cocomoon 01 Srpna 2020, 00:21:42
Pokud ten zázračný diesel vlastně čistí vzduch.  Tak bych doporučil provedení garážového testu.
Zavřít se s nastartováným autem v garáži a uvidíme.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: 2M 01 Srpna 2020, 00:43:42
Ale co se dá dělat, musíme přijmout náš úděl a zvyknout si na to, že lidé se spalovákem budou v budoucnu žít na okraji společnosti a budou pro smích :)

Ale v jak vzdálené budoucnosti.. průměrné stáří auta je 15 let a spíš ještě roste.. a pořád se jiných než spalovacích aut prodává minimum..
..a tak v roce 2035 asi bude pořád většina aut se spalovacím motorem.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: johncreek 01 Srpna 2020, 20:23:49
Ale co se dá dělat, musíme přijmout náš úděl a zvyknout si na to, že lidé se spalovákem budou v budoucnu žít na okraji společnosti a budou pro smích :)

Ale v jak vzdálené budoucnosti.. průměrné stáří auta je 15 let a spíš ještě roste.. a pořád se jiných než spalovacích aut prodává minimum..
..a tak v roce 2035 asi bude pořád většina aut se spalovacím motorem.
Nenapadlo vás, že buď ty starší spalováky zakážou a nebo je tak brutálně zdaní, že 99% všech důchodců radši nechá svoje Felcedesy zlikvidovat a na slevy do Kauflandu budou raději jezdit busem? A zde jsem upřímně ve velkém sporu sám se sebou.. Považuji se za libertariána, tedy ať si každý dělá co chce, pokud tím nikomu neškodí a neubližuje.. Ale zrovna když jedu na kole, nebo i v autě a předemnou je již zmíněnej Felcedes nebo nějakej kokůtek s načipovanou a vykuchanou 1.9 TDI ovcí a já musím dýchat ten odporný, odporný kouř, tak se ze mě stává zastánce nějaké kontroly.

Vím, že teď možná řeknu něco, čím vás naseru a za co mě zjebete, ale kdybych já byl policista a viděl, že někomu silně kouří auto (zejména diesely a ano, vídám to fakt často), tak to okamžitě stavím a zkracuji technickou. Ano, jsem asi zmrd, ale tady fakt realně může jít o zdraví. Víte, jak fajn to je, když čekáte ráno na bus v Praze a před vámi kolona těchto smradů? :) Přitom vím, že zdravá a dobře seřízená 1.9 TDI zas tak moc nesmrdí, ještě míň smrdí auta se zdravým FAP/DAP. A proč někteří magoři kuchají katalyzátory nebo FAPy jenom kvůli pár kW, to mi hlava nebere...

EDIT: Jen doplním, že co se týče škodlivosti, tak to není hysterčení. Mám v rodině člověka, vystudovaného odborníka na toxikologii se specializací na látky, které výrazně podporují vznik rakoviny. Říkal, že zplodiny z auta (jak diesel, tak benzín) a grilované maso jsou 2 nejvíce podceňované a rozšířené látky, které velmi silně stimulují vznik rakovinového bujení.. A když se zamyslíme, jak Češi milují diesely a grilování..  ;D
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Jenyk 01 Srpna 2020, 20:33:02
Dám vám nápovědu: proč se v USA neuchytily diesely v osobácích, ergo kladívko proč mají ve městech zanedbatelné koncentrace NOx? Navrhujete přístup "regulace nefungují, proto více regulaci".
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: johncreek 01 Srpna 2020, 20:54:35
Dám vám nápovědu: proč se v USA neuchytily diesely v osobácích, ergo kladívko proč mají ve městech zanedbatelné koncentrace NOx? Navrhujete přístup "regulace nefungují, proto více regulaci".

To jsem úplně nechtěl navrhnout. Mě sere ekologická daň obecně. A hlavně mě sere zabíjení velkého množství aut.. Docela jsem to ve své době rešeršoval a EURO 4 a vyšší auta už jsou docela v pohodě co se ekologie týče. Tedy pokud jsou zdravá. A ty sílící ekologické hlasy chtějí bohužel silně danit i tyto vozy..

Já nenavrhuji regulace. Ačkoliv si myslím, že přijde a pokud jejím cílem budou přísnější emisní limity na stará auta, tak nebudu naštvaný. Já ovšem nechci takové emisní a ekologické limity, které budou obecně pro auta likvidační a nedosažitelná. Já chci donutit lidi, aby měli zdravá auta, která budou jezdit tak, jak jsou vyrobena. Tzn. pokud v tom autě má být od výroby filtr pevnejch částic, tak ať ho tam kurňa ti lidi mají. Pokud v tom autě má být katalyzátor, tak ať tam je. A kdo ho tam nemá, tomu bych zkrátil technickou, aby byl donucen si ho tam dát. To je vše.
Stejně tak, když bych jako fízl viděl nějakýho 20 let starýho Passata jak jede a z výfuku střílí černý obláčky, tak stejnej story. To auto prostě není zdravý. Ani zdaleka nenaplňuji +- takové emise (a vlastně i jízdní vlastnosti), jaké by mělo z výroby mít. Myslím, že nechci žádnej zázrak, akorát současná ignorace této problematiky v ČR těm lidem dovoluje tyhle problémy špatných vstřiků, špatných FAPů, špatných palivových map a bůh ví čeho ještě odkládat 2 roky až do další STK, kde to musí nějak sklepat dohromady.
Jedna věc je nějaká ekologická odpovědnost. Do toho se nehodlám pouštět, protože furt továrny v Číně vyrobít miliardakrát víc emisí, než nějaká dojebaná Fabie. Jde ale o to, co pouštějí tito lidé ve městech svým spoluobčanům přímo do plic :/ Toto snad nikdo nemůže morálně obhajovat.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: lc81 01 Srpna 2020, 20:55:47
Sice mně asi místní ukamenují, ale popíšu svůj pohled na svět. To, co popisujete, tedy kuchání filtru je přístup českého vohnoutismu. Za komárů tolik aut nebylo, auto se bralo jako jakási svatost, nadstandard.

Dnes si to nárokuje každý píčus, protože si myslí, že na to má automaticky právo, ale na druhou stranu nechce, aby ho to něco stálo. Tento přístup se netýká jen aut, vnímám to obecně-z debat s vohnouty mám pocit, že vše má zajistit stát, zaměstnavatel-prostě někdo, aby to nešlo z jejich kapsy, tj. pro ně bezplatně-školy, zdravotnictví, potravu, elektřinu, vodu, bydlení, topení či plyn a samozřejmě auta... Takže plat by v očích vohnouta měl být vlastně jen kapesným na zábavu (tedy zevlování v hospodách, chlast, cigára), protože běžný život by měl být víceméně zdarma.

Já měl vždy auta, bez ohledu jak stará, ve skvělém stavu, vše pravidelně servisované, udržované atd. Samozřejmě, že je pár faktických chudáků, co auto musí mít, ale nemají na normální auto dostatek prostředků, tak to všelijak šulí, ale průměr chce nejlíp mergla nebo minimálně Ochcávku ftdi fmetle na hlínách, jak píše d-f, samozřejmě na machrování před sousedy, ale aby to nic moc nestálo. Takže se servis ojebává, filtry kuchají atd. Soused to dělá stejně. A další také atd atd. Tomu také odpovídá stáří aut-kromě fanoušků do techniky, co se drží starých modelů si většina řekne, já mám peněz na nové/novější auto dost, ale přece nedám peníze za auto (viz odstavec výše)

Pak se nemusíme divit, že tu smrdí kdejaký hnůj...

A teď kamenujte

lc
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Fogyn 01 Srpna 2020, 23:14:38
Můžu se zeptat.. Proč musím mít v autě filtr, kterej se typicky za 100K vysere a stojí neskutečný prachy, když se v součtu EU podílí na splodinách jednotkama procent..? Teď jsem koukal na video jak se frajer chlubí, že si koupil "slabý auto, jen 8 litrů objem" ve státech... O tankerech a podobných srandách se ani nezmiňuju..
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: jafo 01 Srpna 2020, 23:27:02
Alkoholový zámek se dá obejít třeba obyčejným pytlíkem. A nebo pumpičkou.

Jinak je to další složitost, která se pokazit může a zaručeně pokazí. Takže potom řidíč uvízne na sibiři při -40 a nikdo v širém okolí nikde.
A nebo, jak se tady na fóru probírá, tak si dá řidič třeba rohlíček a alkoholový zámek to vyhodnotí jako alkohol - falešný poplach.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: lc81 02 Srpna 2020, 08:52:34
Můžu se zeptat.. Proč musím mít v autě filtr, kterej se typicky za 100K vysere a stojí neskutečný prachy, když se v součtu EU podílí na splodinách jednotkama procent..? Teď jsem koukal na video jak se frajer chlubí, že si koupil "slabý auto, jen 8 litrů objem" ve státech... O tankerech a podobných srandách se ani nezmiňuju..

Nějaký smysl to má, já mám také 20 let diesely, ale teď holt poslední modely s filtrem. Auta točím, takže filtr zatím neodešel žádný. Ale je pravda, že čistší než dříve prostě jsou. Jezdím dálky, často zahraničí, cesty 500-1000km, ale mám jedno auto a to stejně tak použiju na cestu kamsi do města. Tam ten smrad docela vadí.

Ale to je přesně to uvažování, o kterém jsem psal-"stojí neskutečné prachy". Bohužel to je docela drahá součást, která ani nejde vyrobit úplně levně a jednou tam je a podle výrobce být má (že ho k tomu tlačí legislativa, je jiná věc). Kupujete si auto s filtrem, musíte počítat, že jednou budete měnit. Nebo choďte pěšky. Jak někdo kdesi psal, chceš opičku, musíš mít na banány.

Mně také nevoní ta debilní ekopolitika. Lodě a letadla prasí daleko více než auta, k tomu Asie a Amíci prasí daleko více než Evropa atd... Tady se Evropa rozhodla svůj průmysl systematicky likvidovat, to nezměníme, ale vysekat filtr není boj proti systému, ale prachobyčejná vychcanost. Proto to často spojuji s vohnoutstvím, většina aut má možnost volby benzínu. Jenže ten žere třeba 8, zatímco diesel s filtrem 6. Takže ušetřím na spotřebě 2 litry a vezmu diesel. Ale nechci ani, aby mě stál navíc filtr, co benzín nemá (zatím alespoň), protože pak to smázne výhodu dieselu. Prostě něco za něco, nemůžu shrábnout obojí.

lc
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Caroprd111 02 Srpna 2020, 09:25:33
Můžu se zeptat.. Proč musím mít v autě filtr, kterej se typicky za 100K vysere a stojí neskutečný prachy, když se v součtu EU podílí na splodinách jednotkama procent..? Teď jsem koukal na video jak se frajer chlubí, že si koupil "slabý auto, jen 8 litrů objem" ve státech... O tankerech a podobných srandách se ani nezmiňuju..
Filtr se za 100K těžko vysere. Běžně filtry vydrží 300, 400 tisíc, pominu li auta s aditivy, tam je to polovina, nicméně filtr zase stojí pakatel. Udržujte v pořádku vstřiky, motor a nebudete mít problém.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: lc81 02 Srpna 2020, 10:31:08
@Caroprd111

Souhlasím s Vámi. Dnešní diesely kvůli emisím prostě složité jsou a tedy náchylnější, než byly staré plečky, kam se dalo lít všechno. Probíral jsem to s různými lidmi, u dieselů je problém palivo, tedy ty babišoviny, co se tam lejou, a proto preventivně měnit palivové filtry, k tomu měnit olej normálně (bez ohledu na longlife) a celkově se starat. Pak je zdechnutý filtr ve 100K spíše věcí špatného kusu (stát se to může) než celkové chybovosti, ale samozřejmě po hospodách plných odborníků na všechno se tvrdí něco jiného.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: johncreek 02 Srpna 2020, 12:23:00
Můžu se zeptat.. Proč musím mít v autě filtr, kterej se typicky za 100K vysere a stojí neskutečný prachy, když se v součtu EU podílí na splodinách jednotkama procent..? Teď jsem koukal na video jak se frajer chlubí, že si koupil "slabý auto, jen 8 litrů objem" ve státech... O tankerech a podobných srandách se ani nezmiňuju..

Já bych se s vámi nešel rvát a nutit vás, abyste si tam ten filtr, kterej tam patří, sehnal. Jak jsem již psal v předchozích příspěvcích. Já vím, že z ekologického hlediska je to irelevantní, máte pravdu. Ale ta role filtru a katalyzátoru není ani tak ekologická. Vy tím realně nesnížíte CO2 (což je největší průser pro globální ekologii). Jde o to, že se zachytí, či alespoň částečně chemicky přemění NOx nebo benzoapyreny.
EDIT: V případě dieselů s AdBlue se škodliviny rozloží téměř dokonale.

Proč byste to tam měl mít? Ne kvůli ekologii, EU, nebo tak.. Ale kvůli lidem. Nejen, že jim odporně smrdíte pod nosem (přitom jak bylo zmíněno, zdravá auta se zahřátým motorem skoro nesmrdí), ale vypouštíte jim přímo do plic jedny z nejzákeřnějších karcinogenů.

Na druhou stranu jsem zažil člověka, kterej mi tvrdil, jak strašně mu voní zplodiny nafty. Takže asi byste si i našel fanklub  :D Ale nechci, aby to znělo agresivně vůči vám konkrétně. Prostě mě serou mamrdi, mladí kluci, co s těmi svými jedničkovými ofcemi a 20 let starými bavoráky bez filtrů a katalyzátorů (vím, že tam ani diesel filtry nebyly) otravují, smrdí, hlučí.. Přitom by jim stačilo často jenom celkově vozidlo seřídit a repasovat.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Jenyk 02 Srpna 2020, 13:30:12
OT: CO2 není "průser pro globální ekologii", celá hypotéza o Anthropogenic global warming je mírně řečeno pochybná, nejspíše nesmysl. Hodí se ale k vyvolávání strachu a utahování šroubů. Celospolečenské škody jsou, jak vidno i z této diskuse, enormní.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Caroprd111 02 Srpna 2020, 13:33:27
Souhlasím s Jenyk. CO2 ať si auta vypouští klidně dvakrát tolik. NOx a částice jsou ve městě problém.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Mike 02 Srpna 2020, 20:57:19
obecný problém je, že druhý trh - tedy ojetin - prostě auta nižší střední třídy v jiném než diesel provedení nenabízel ( a vlastně ani dnes nenabízí )
takže běžnej vohnout si prostě octávku v kombíku musel koupit v TDI
tím že do té doby se pohybovala v servisním módu předepsaným automobilkou a schváleným fleet managerem, tak ho čekala dieselová trojkombinace a  na nějaký DPF už prostě nezbylo
a lepší to jentak nebude, protože i nové benzíny budou ve stavu - odjezdi 3-5let a zapomeň....
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Féna 02 Srpna 2020, 22:35:25
Myslim, ze teoretizovat nad podobnymi scenari v situaci, kdy si velka cast ridicu nedokaze pohlidat ani vzorek/tlak v pneu a stav tlumicu, je naprosto zbytecne. To jsou veci, ktere primo a zasadne ovlivnuji aktivni bezpecnost a pokud nekdo dlabe i na tohle, je nejaky katalyzator jen drobnost.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: lc81 03 Srpna 2020, 06:40:32
Myslim, ze teoretizovat nad podobnymi scenari v situaci, kdy si velka cast ridicu nedokaze pohlidat ani vzorek/tlak v pneu a stav tlumicu, je naprosto zbytecne.

Svým způsobem máte pravdu, jen bych doplnil, že většina nedokáže nebo nechce. Důvody ignorace, možné výdaje, lemplovství... Což ale vede k tomu, že ten, co dokáže a chce je terčem všeho možného (kritiky, posměchu, závisti, pohrdání...)
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: 2M 03 Srpna 2020, 13:06:42
Nenapadlo vás, že buď ty starší spalováky zakážou a nebo je tak brutálně zdaní, že 99% všech důchodců radši nechá svoje Felcedesy zlikvidovat a na slevy do Kauflandu budou raději jezdit busem?

Napadlo.. ale i třebas za 10 let by to znamenalo sebrat auto asi většině voličů a tak se zeptejte který politik si to vezme na triko.
Třebas jaký odpor u nás je proti omezování zbraní.. a to prakticky dopadne na pár procent voličů a asi to i pro ně je menší problém než kdyby jim sebrali auto.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: Nikdo Nikdovič 03 Srpna 2020, 15:58:18
Tak on jim to auto nemusí nikdo sebrat, ale jen nabídnout mastné šrotovné - to začne postupně likvidovat ojetiny na tuzemském trhu + ztížení dovozu ojetin, eko poplatky na všechny přihlášení ojetých vozů atd. žába se pomalu vaří a je spokojená. Ovce ještě zatleskají, že kolik jim to ten stát přidá.  >:(
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: 2M 03 Srpna 2020, 16:27:30
Nikdo Nikdovič: Ano to je reálnější.. ale spočítejte si kolik by to stálo.. a v té době asi vláda ČR bude řešit z čeho vyplatí důchody a některé jiné země EU možná budou řešit státní bankrot.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: lc81 03 Srpna 2020, 19:54:10
Vidím 2 varianty, co mají společnou mládež.

1)Stará auta se zdaní, omezí atd., bez ohledu na voliče, protože začne nastupovat generace neosvazáků, greténů atd a ti tyhle rozhodnutí podpoří. EET je také nesmysl, protože karty vůči hotovosti posilují a problém se vyřeší sám, i tak se to protlačilo, aby bylo vidět, jak se snaží.

2)Stará auta se tak nějak nechají živořit, protože postupně se to utlumí samo příchodem neosvazáků, co se obejdou bez aut, takže aut tak jako tak ubyde-proto také občas navrhují (Německo) volební právo od 16. Ty budou volit zelený ideologie do Haleluja...

Jinak doufám, že nás čeká minimálně ještě 30-40 let individuální dopravy podobného stylu jako dnes. To je jediné, co mě těší na mém věku-být mi 20, hodím si mašli. Já oproti tomu prožil svůj život s individuální mobilitou na jejím vrcholu...

lc
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: 2M 08 Srpna 2020, 12:00:39
začne nastupovat generace neosvazáků, greténů atd a ti tyhle rozhodnutí podpoří.

Když se podíváte na demografický vývoj tak asi nastupovat nezačne.. podíl mladých voličů teď bude klesat.
A stejný člověk který ve 20 svoje auto nepotřebuje tak ve 30 většinou auto potřebuje.

EET je také nesmysl, protože karty vůči hotovosti posilují a problém se vyřeší sám, i tak se to protlačilo, aby bylo vidět, jak se snaží.

Zrovna EET spíš jde na ruku těm pro které je správně buzerovat podnikatele protože "všici kradnů".. a to asi jsou hlavně voliči ANO a komunistů.
Název: Re:[IDNES] Opilý řidič v Rusku auto nenastartuje. Země chce zavést alkoholové zámky
Přispěvatel: lc81 08 Srpna 2020, 13:54:51
Doufám, že máte pravdu. Ale bojím se, že logika, že ve 30 auto budou potřebovat, u těch mnoha jedinců selže, viz extinction rebellion (rovnou nemít děti, aby nezatížili planetu)

Co se EET týká, tam bude u těch mladých také určitá podpora, byť časem-když ne EET, tak vše elektronicky (pohodlně a transparentně). Tak to funguje i jinde, kde se dostatečně vymývaly mozky. Jak říkala známá, stará paní žijící od 68 v zahraničí, ve Francii úspěšně ojebat stát=udělá se oslava, ve Švédsku jej známí udají...