30kmhcz
Poradna => Potřebuji poradit - ostatní => Téma založeno: slusny_obcan 24 Října 2019, 13:39:17
-
zdravim,
zeptam se, maji nejaky smysl ty cary na vozovce na zacatku a konci usekoveho mereni
obcas jsou i v protismeru, obcas pouze v jednom pruhu
videl jsem borce co se snazi v protismeru objet tu caru, asi si mysli, ze to ma vliv na platnost mereni
nevite nekdo, jak je to dopravdy ?
dekuji
-
Nejspíš se chce dostat mimo úhel radarového paprsku, ve kterém je měření platné. S větším úhlem roste chyba měření směrem dolů.
-
U úsekovek žádný radarový paprsek není.
Existovala fáma, nevím jak moc založená na pravdě, že na ty čáry ostří kamery úsekovek.
U některých úsekovek je mezera mezi indukčními smyčkami sousedních prahů tak velká, že lze projet mezi pruhy bez aktivace smyček a tudíž bez detekce/vyfocení.
-
Pokud je na úsekovém měřění dostatečně hustý provoz a jsou známy body měření, tak je lepší nalepit se za auto před sebou.
-
Když už se tu řeší fámy, tak z agentury JPP mám informaci, že to je kvůli ověření délky úseku.
Ale bůh ví, už jsem viděl i úsekovky bez čar.
-
Pokud je na úsekovém měřění dostatečně hustý provoz a jsou známy body měření, tak je lepší nalepit se za auto před sebou.
Omlouvám se, že jsem úplně nepochopil k čemu to je dobré nalepit se na auto před sebou. Můžete trošičku rozvést vaši úvahu i pro méně bystré, jako třeba já? Bude to vždy dráha/čas, kde dráha je konstantní. Když časy kamer budou synchronizované, dá se rychlost vypočíst docela přesně (když z toho záznamu vezmu třeba ty dva frames, kdy vaše RZ protíná onu bílou čáru). Nebo si s tím SW neporadí?
Já s oblibou využívám auta v pravém pruhu (dodávky, kamiony), které mě před jednou z těch kamer zakryjí, s tím, že když má jen jeden údaj, nelze nic spočítat. (Což by šlo v pohodě fixnout tím, že tam nacpou o jednu, dvě kamery víc a penízky se zas pohrnou)
-
papros> Když se nalepíte dostatečně, neuvidí kamera Vaší přední RZ. Já bych to ale nedoporučil, když si před Vámi jedoucí řidič všimne kamery a dupne na brzdu, pravděpodobně to skončí ťukancem. Na druhou stranu, v takovém případě není možné uplatnit sprdel.
-
Ano, dá se nalepit těsně za kamion nebo autobus a kamera vás nezachytí
-
Tuto metodu používám na D1. Celý měřený úsek jedu v levém a před koncem úseku se skovám za kamion, který jede 80 a ten u kamery nebrzdí.
-
Blbý je pokud tam zrovna nikdo nejede a není se včas za koho schovat :)
-
Také přihodím dotaz. Kdysi jsem někde zahlédl, že stačí jet mezi pruhy. I v případě bílých čar dostatečně širokých by pak byl problém orgánu tvrdit, který pruh je měřený/pokutovaný. Tedy změřeno ano, ale nelze říci přesně prokázat pruh (i kdyby na snímku kolem nebylo jiné auto)
Je to pravda?
lc
-
lc81> nejak mi ani pri uplatneni veskere fantazie nedochazi, k cemu by to bylo.
-
Drive jizda mezi pruhy udajne fungovala, protoze typicky kazda kamera zabira jeden pruh. Nyni se tohle uz ale resi softwarove a RZ se rozpozna i kdyz je ji pulka na jedne kamere a pulka na druhe. Tudiz se nikdy nejednalo o nemoznost zmerit, ale o nemoznost automaticky identifikovat.
Jak jsem nakoupil, tak prodavam, overeno to nemam.
-
To je při vší úctě blbost, v životě jsem neviděl kameru, která by zabírala jenom jeden pruh.
-
Není. Kamera sice zabírá pruhy dva, ale ALPR nemusí na vozidlo zachycené vprostřed vůbec zafungovat.
-
kdysi to tak 100% bylo na výjezdu z Mrázovky ( Dobříšská )
proto přidali kamery i "mezi pruhy"
-
Mám dotaz k tomuto tématu. Jsou bílé čáry kolmo namalované na vozovce pro úsekové měření nutné? Tj. je úsekové měření platné i pokud bílé čáry na vozovce umístěny nejsou? Pokud na vozovce čáry chybí, jak je definována měřená vzdálenost? Děkuji.
-
Záleží na principu měření. Někde to měří indukční smyčky, které jsou v asfaltu a kamera je tam pak jenom pro přečtení značky.