30kmhcz

Přestupek (dříve správní delikt) provozovatele (tzv. řešení osoby blízké) => Výzva provozovateli - starší případy => Téma založeno: Lafayette 03 Července 2014, 11:23:09

Název: Výzva provozovateli - nesprávně doručená.
Přispěvatel: Lafayette 03 Července 2014, 11:23:09
Z velmi aktivního úřadu Lysá nad Labem mi poslali další výzvu provozovateli motorového vozidla na zaplacení 1000 Kč.
Od doručovatelky jsem si dopis samozřejmě nepřevzal a nechal uložit na poště klasických 10 dní.
Nicméně můj syn stejného jména (ale jiné adresy ve stejné obci) šel na poštu vyřizovat nějaké svoje věci a pošťačka mu dala ten dopis s tím, že má pro něj tohle (tedy ne aby ho předal otci). On ho převzal (přestože má jinou adresu) a na poště nic nekontroloval. Protože to je ale dopis s červeným pruhem, tak se na něj doma podíval líp, zjistil, že je pro mě a dal mi ho (neotevřený).

Po pravdě nechci pošťačkám udělat velký průšvih (jsme celkem nevelká obec), ale menší trable klidně jo :-)

Doporučili byste to ignorovat a pak ve SprDeli rozporovat doručení výzvy? Nebo raději hned odbýt Číňanem?
Název: Re:Výzva provozovateli - nesprávně doručená.
Přispěvatel: mosquitoe 03 Července 2014, 12:20:36
Ignorovat, rozporovat. Číňan je až další fáze, ve chvíli, kdy se jim to podaří doručit správně.
Název: Re:Výzva provozovateli - nesprávně doručená.
Přispěvatel: kwokenzie 07 Července 2014, 13:05:50
Pokud se nepletu, pri prebirani takoveho dopisu se opisuje cislo OP, cili Vam to doruceno nebylo a slo by to rozporovat. Varianta cinan/japonec/martan muze byt v pripade aktivniho uradu troska prace navic, ale zase zabava. Viz tohle vlakno:

http://30kmh.cz/index.php?topic=442.0

Jinak bez dalsi prace pak byva verze "mrtvola"
Název: Re:Výzva provozovateli - nesprávně doručená.
Přispěvatel: Sadra17 07 Července 2014, 19:25:38
pokud nic neopsali a on nic nepodepsal tak to pošta řešit nebude a "doručí" fikcí
Název: Re:Výzva provozovateli - nesprávně doručená.
Přispěvatel: mosquitoe 08 Července 2014, 10:34:21
Pokud nic neopsali, tak po nich tu písemnost vyžadujte ještě jednou (protože v takovém případě musí mít v počítači, že ji nevydali; ten totiž nepřehodí stav zásilky, pokud se nevyplní identifikace vyzvedávajícího). Stačí na to číslo zásilky (RRxxxxx...C nebo tak nějak, na čárovém kódu na obálce), když to nebudou moct najít nebo budou tvrdit, že už to máte, tak podejte reklamaci …
Název: Re:Výzva provozovateli - nesprávně doručená.
Přispěvatel: Lafayette 18 Srpna 2014, 13:05:04
Takže pošta samozřejmě tvrdila, že už dopis mám, že jsem si ho vyzvedl. Tak jsem je nechal najít lístek s podpisem, řekl jsem, že to není můj podpis a že to číslo občanky není moje. A že jelikož v této komunikaci běží o lhůty, potřebuju, aby odesílateli (Městský úřad) dali informaci, že jejich chybou mi dopis nebyl doručen.
Paní poštovní úřednice to slíbila a že mi prý dá vědět :-)

Tak uvidím.