30kmhcz

Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: .qoyi 11 Února 2018, 21:03:13

Název: Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: .qoyi 11 Února 2018, 21:03:13
https://ekonomika.idnes.cz/cesko-autobazary-nemecko-vrary-aaa-auto-rozhovor-f7o-/ekonomika.aspx?c=A180207_200452_ekonomika_rts

"Jedinou silou, která donutí Čechy výrazně omladit vozový park, je změna legislativy. Bez omezení dovozu aut starších deseti let, která neplní současné limity škodlivin, bude i nadále střední a východní Evropa sloužit jako odkladiště starých aut ze Západu, varuje generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová."

Další palebná příprava, bohužel u nás je celkem reálné, aby prošlo cokoliv, celkem nic se proti tomu asi dělat nedá.
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: t4455 11 Února 2018, 21:09:24
Původní titulek článku byl:
"Česko je odkladiště vraků. Kvalita se u nás neřeší, říká šéfka AAA Auto"

Opravený titulek:
"Česko je odkladiště vraků. Lidé kvalitu neřeší, říká šéfka AAA Auto"

Vůbec ty žvásty číst nehodlám, všichni vědí jakou má tahle firma pověst a stejně mají čim dál tím větší zisky, lidi jsou nepoučitelný.

Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: Mesec 11 Února 2018, 21:36:46
Jakožto bývalý zaměstnanec AAA vím, že zákazníci řeší prodejní cenu, protože když po 3 letech přijdu do bazaru na čumendu a třeba jedničkové Fabie se stále prodávají v průměru 70-90 tisíc Kč, přičemž auta podobného stáří se dají sehnat na internetu plus mínus 40-60 tisíc. Čím starší auto, tím vyšší marže.
Typický příklad třeba staré Felicie či Fiaty - nákupka 1 Kč, prodejka 20 000 Kč.

Dost zmr** se najde i mezi obyčejnými lidmi, kteří právě prodávají auta těsně před smrtí/rozpadem, prodávají stočenky, bouračky...někdy to vykoupí, někdy ne, záleží dle plnění plánů pobočky.

Nejvíc ten bazar vydělává předraženými úvěry a vysokými maržemi. Na zánovních autech jsou procentuálně nižší než na starých autech, kde vydělávají kotel. A samozřejmě taky i jejich dost agresivní praktiky prodejců, protože jsou tam dost velké tlaky a logicky i vysoká fluktuace.
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: Mike 11 Února 2018, 22:16:55
podle mě jí to někdo nadiktoval
osobně se ve svém okolí nesetkávám s lidmi, kteří by si kupovali jako "nové" auto starší 10let
buď už ho mají nebo kupují 3-5 ojetiny nižší třídy
ale třeba žiju v nějaké sociální bublině
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: t4455 11 Února 2018, 22:38:29
Věřitel je překvapivě ten kdo úvěr poskytuje, AAA je zprostředkovatel tudíž žádnou smlouvu o úvěru nemá
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: t4455 11 Února 2018, 22:55:38
Věřitelem je jedna z několika společností které poskytují finanční služby pro zakázniky AAA, je to takto dostatčně pochopitelné?
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: .qoyi 11 Února 2018, 23:23:00
Vůbec ty žvásty číst nehodlám, všichni vědí jakou má tahle firma pověst ...

Spíš jsem chtěl upozornit, že věta "dokud se legislativně neomezí import vozů starších 10ti let" se dostala do hlavního titulku na stránce, která je v ČR asi nejčtenější co se zpravodajství týče. Ohledně toho, že "tohle číst nehodlám" ... by se dokonale dal použít vzorec "you might not be interested in pop-culture, but the pop-culture is interested in you" od Alone z thelastpsychiatrist.com ... není to nic jiného než palebná příprava pro další restrikce s krycím jménem "lepší ovzduší". Že v tom figuruje větší společnost zabývající se přeprodejem vozů, jenž tím pádem získá ještě lepší postavení na trhu, no ... máme pro to i slovo ... chucpe (https://cs.wikipedia.org/wiki/Chucpe).

Další vzorec je vcelku známý (myslim že o něm referuje často urza a d-f, kteří taktéž zdejšímu osazenstvu nejsou neznámí), a to v rámci demokratické většiny potírat zájmy menšin ať už za jakýmkoliv účelem.
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: .qoyi 11 Února 2018, 23:26:06
...
800 110 800 od 8 do 21h dle jejich stránek ...  ;)
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: éRooo 12 Února 2018, 00:07:52
nečetl jsem článek celý, ale už jen to, aby bazar zasahoval do změny legislativy a tím si zlepši prodej mi přijde dost nechutný..
na druhou stranu, mám kamaráda v bazaru, teď už druhém a jeho slova jsou taková, že lidi peníze maji a pro auta za 30-80tis moc lidí nechodí, spíš frčej ročky a operáky...prý se také dost změnilo uvažování lidí a ti, kteří před pár lety museli jezdit A8, 750i, S-klasse byť né uplně novou apod., nyní prostě raději sednou do superbu, či passata a peníze využívaj jinak.. né samozřejmě všichni, to by auta nebyla vidět.  tohle vyjádření se týká obecně střední třídy

pak jsou tu stále lidé, kteří si nemůžou dovolit ani novou fábii a jdou pro auto klidně 20let starý, ono totiž kolikrát bude jezdit dýl než ta fábie.  ale nutit lidi, aby si kupovali nový auta tím, že se zavedou "eko" výpalný a chtít znepříjemnit dovozy, to může jen vypatlanej zmrd. kdyby ti lidé měli na novější, patrně by si ho koupili už dávno. Takhle je akorát donutí být bez auta, což je vlastně to nejhorší, lidi co nemaj na nové na to doplatí dvakrát, týká se jich totiž právě i debilní eko výpalný, zatím co lidé mající na úplně nové, ušetří za stk protože po 3 letech si koupí zas nové a eko je taky nezajímá.. ale život není fér  :D
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: t4455 12 Února 2018, 07:38:11
Ekodan se bude casem zvysovat.
https://www.smucler.cz/blog/ekologicka-dan-pri-prevodu-automobilu/ (https://www.smucler.cz/blog/ekologicka-dan-pri-prevodu-automobilu/)

To se vás netýká když kupujete auto přes ZTP a ojebaváte tím systém co nastavili zákonodárci kteří byly zvolený většinou v demokratických volbách, ne?
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: Mesec 12 Února 2018, 08:37:44
Jakožto bývalý zaměstnanec AAA vím, ...

Nejvíc ten bazar vydělává předraženými úvěry a vysokými maržemi. ...
Jsem koukal, ze pri koupi auta na uver maji AAA treba o padesat tisic nizsi cenu. V te souvislosti by me zajimalo, jak je jejich uverova smlova koncipovana a kdo je veritel? Nemas nejaky vzor? Jestli by treba neslo koupit auto na uver se slevou, do 14 dnu ho vypovedet jako spotrebitel primo u veritele, doplatit hned cely uver a auto si nechat? Nebo to maji ve smlouve nejak osefovane?

Jak je jejich smlouva koncipována? Auto stojí padesát tisíc na úvěr, vemeš ho třeba na dva roky a zaplatíš klidně 150 tisíc. Osobně jsem byl se zákazníkem, který to takto udělal.
Reálná výkupka 10 tisíc, zisk 140 tisíc.
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: hh 12 Února 2018, 09:32:19
Jestli by treba neslo koupit auto na uver se slevou, do 14 dnu ho vypovedet jako spotrebitel primo u veritele, doplatit hned cely uver a auto si nechat? Nebo to maji ve smlouve nejak osefovane?
Nevím, jak to reálně mají Áčka, ale kdyby po mně někdo chtěl analýzu, jak se bránit potenciálnímu jednání zákazníka, který si vezme úvěr jen na oko kvůli slevě, tak bych poradil, aby ta sleva byla zakomponována do úvěrové smlouvy, nikoliv do té kupní. Jakýkoliv pokus „ošéfovat“ to v kupní smlouvě by pravděpodobně byl triviálně rozstřelitelný skrz ustanovení na ochranu spotřebitele v OZ. Pokud v AAA nejsou úplní diletanti nebo nekalkulují s tím, že jejich typický zákazník má právní povědomí houpacího koně, tak na to přišli taky.
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: pk202 12 Února 2018, 10:28:49
Jak je jejich smlouva koncipována? Auto stojí padesát tisíc na úvěr, vemeš ho třeba na dva roky a zaplatíš klidně 150 tisíc. Osobně jsem byl se zákazníkem, který to takto udělal.
Reálná výkupka 10 tisíc, zisk 140 tisíc.

To jako někdo bude splácet dva roky 6250 měsíčně aby získal auto v hodnotě 10000 ?

Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: éRooo 12 Února 2018, 13:22:59
Pk202: vykupka je cena, za kterou ziska auto bazar, predevsim z protiuctu, ale jak bylo vyse napsano, muze byt i za 1kc v pripade polovraku. Takovy auto treba s vykupem za 10k kc se nablejska a prodava napr za 50, plus penize z uveru, spis bych cekal dalsich 50, celkem tedy 90tis. Zisk na aute za 10k  ;)
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: pk202 12 Února 2018, 13:29:46
NO tak chápu, že při protiúčtu jde člověk dolů s cenou, ale nemyslím si že tak razantně. POkud bych svoje starý auto nechával protiúčtem, pak třeba maximálně za poloviční cenu (pokud se bavím o relaci výkupky za 5000-1000) Rozhodně bych nenechal auto, které po naleštění někdo koupí za 50000 někomu za 10000 jen z pohodlnosti. Takže i tak dejme tomu že v onom příkladě popisované auto má výkupku 10000 tak je prodejné max za 20000 a na to si brát úvěr za 6000 měsíčně na dva roky stejně může jenom dement.
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: 2M 12 Února 2018, 13:49:32
To jako někdo bude splácet dva roky 6250 měsíčně aby získal auto v hodnotě 10000 ?

Proč ne.. když mají štěstí na hejla na obou stranách byznysu.. výkupka 10.. prodej za "normálně stojí 70 ale pro vás pane za 50 když si vezmete splátky"..


Mohl bych si tedy jako zakaznik AAA veritele sam vybrat z tech nekolika spolecnosti? Nebo u tech nejvetsich slev z prodejnich cen musim pristoupit jen na jednoho konkretniho veritele? Provizi asi nemaji u kazdeho veritele stejnou. Chtel bych napr. Cetelem (Hello Bank!), tam se dobre odstupuje od uverove smlouvy.

Oni vám s tím pomůžou.. jděte do toho.. Áčka sice mají asi 25 let praxe s holením hejlů, ale na vás si nepřijdou..
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: opas 12 Února 2018, 13:57:40
To se musím pochlubit: těsně po tom, co se uzákonila výpověď úvěrů během prvních 14 dnů na to firmy neměly smluvní podmínky.
A já v té době kupoval auto. No a místo 150 mi říkali za 100 na úvěr. A já na ně:

dáte auto za 110 a nebo vezmu auto na úvěr a ten hned ukončím a vy místo provize budete mít průser. Tu desítku navíc zaplatím za to, že to nemusím dělat a nebude mě to stát čas a papírování.

Hooodně se kroutili a bylo komický sledovat, jak na "potítku" klienti dusí kvůli slevě 5000 a já si je zároveň vychutnávám větami jako "nechci abyste prodělali, jestli je to pro vás za 110 ztrátové, tak ukažte za kolik jste ho vykoupili a dohodneme se".

Pak mi tam nějaký ředitel co to nakonec rozhodoval argumentoval, že mi ho taky nemusejí prodat a já na to, že v tom případě jim tu sviňárnu s úvěrem udělám bez varování. To je položilo definitivně a pak mi gratuloval, že takhle připraveného zákazníka nepamatuje :-)


Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: Martin623 12 Února 2018, 14:06:28
podle mě jí to někdo nadiktoval
osobně se ve svém okolí nesetkávám s lidmi, kteří by si kupovali jako "nové" auto starší 10let
buď už ho mají nebo kupují 3-5 ojetiny nižší třídy
ale třeba žiju v nějaké sociální bublině
No, mě zajímají auta nad 30 let ;D
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: éRooo 12 Února 2018, 14:08:37
Ale lidi takovy jsou, vytahnete na ne pohadky o tom, jak prevezmou za vas veskerou odpovednost atd.. no a auto ktery by se prodalo na netu 35-50 maj doma za max tech 10k..
Ted sem se bavil pred par dny o nekom se subaru naftovym motorem, kde prej servisak uz panovi vyhrozoval zapalenim auta jestli tam s tim jeste prijede ;D a to bylo auto z roku 2011, bohuzel s nejhorsim motorem a komplet servisni historii.. kamos nabidnul tech 10k, auto nakonec skoncilo na ekolikvidaci za 30.. na netu sou za cca 70
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: Martin623 12 Února 2018, 15:41:19
Subaru boxer- diesel není opravdu dobrá volba. O takové motorizaci bych asi ani nepřemýšlel ani u nového vozu.
Název: Re:Příprava na další omezení ...
Přispěvatel: Mike 12 Února 2018, 21:03:39

No, mě zajímají auta nad 30 let ;D
na mě málo
má tu jedno ročník 39
druhý ročník 61
pak ňáký jednostopý
62 a 66
ale to se neprodává v áčkách  8)
jo a vším tim kazím průměry, páč na bílejch...
pravda to 39 nee