30kmhcz

Poradna => Potřebuji poradit - ostatní => Téma založeno: jakubb 20 Srpna 2017, 02:20:37

Název: Autorizovaný servis nezajistil vůz čekající na opravu
Přispěvatel: jakubb 20 Srpna 2017, 02:20:37
Po nezaviněné nehodě čeká vůz mého známého v autorizovaném servisu Škoda na opravu (čekací doba cca 2-3 týdny, investorem bude pojišťovna viníka) a zaujalo mě několik detailů:

Jsem zvyklý obhlížet totálky, kde je majitelem pojišťovna, takže mi na místě nedošlo, že voda v autě je problém náš a ne pojišťovny. A hned jak to půjde to budu řešit. Zajímá jen problém s vodou v autě. Tuším, že servis vyklepe plechy, vymění pár dílů kolem, ale pokud bude zkurvená výbava a potahy uvnitř v důsledku zapršení, tak se budou kroutit, protože budou vědět, že to jim pojišťovna nezaplatí.

Jakou strategii teď zvolit, abych byl krytej (rspt. majitel vozu) a servis nás nemohl podělat? Jde mi samozřejmě o to, aby servis musel na vlastní náklady vyřešit škodu vzniklou napršením do kufru. Chci být opatrný při jednání, aby si někdo neuvědomil průsel a nezametal stopy…
Název: Re:Autorizovaný servis nezajistil vůz čekající na opravu
Přispěvatel: .qoyi 20 Srpna 2017, 14:14:55
Zavolej do servisu jestli by na to mohli aspoň hodit plachtu, že máš strach z poškození interiéru. IMHO při vrácení ani nepoznáš že tam někdy nějaká voda byla.