30kmhcz

Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: Mike 27 Června 2017, 22:35:14

Název: UAMK - opravdu na straně řidičů
Přispěvatel: Mike 27 Června 2017, 22:35:14
článek z dnešní anodnes
resp. to nejpodstatnější
asi bychom se měli nahrnout do klubu a nakopat mu ....
Název: Re:UAMK - opravdu na straně řidičů
Přispěvatel: Mesec 27 Června 2017, 22:37:50
Snažit se může, ale dokud to PČR nedostane do ruky, netřeba se toho bát. Zatím.
Název: Re:UAMK - opravdu na straně řidičů
Přispěvatel: t4455 28 Června 2017, 07:36:51
Vomáčka je zmrd, to je všeobecně známý, komentuje všechno a nerozumí ničemu. ÚAMK a BESIP zrušit.
Název: Re:UAMK - opravdu na straně řidičů
Přispěvatel: gumidos 28 Června 2017, 09:46:57
V zákoně 168/1999 se uvádí:
§ 23a)
(3) Prostředky fondu zábrany škod se použijí pouze na úhradu nákladů spojených s
a) pořízením techniky nebo věcných prostředků potřebných pro činnost základních složek integrovaného záchranného systému a ostatních složek integrovaného záchranného systému poskytujících plánovanou pomoc na vyžádání v oblasti zábrany a prevence škod z provozu vozidel,
b) úpravou technologií a provozem operačních a informačních středisek hasičského záchranného sboru v souvislosti s poskytováním nezbytné pomoci motoristům,
c) realizací projektů se zaměřením na bezpečnost silničního provozu schválených vládou, nebo
d) realizací programů podle § 23b odst. 4 písm. b).
(4) Z prostředků fondu zábrany škod se k úhradě nákladů podle odstavce 3 písm. a) nebo b) poskytne nejméně 60 % hasičskému záchrannému sboru a z toho nejméně 20 % jednotkám sborů dobrovolných hasičů obcí. Z prostředků fondu zábrany škod se dále poskytne nejméně 15 % dalším složkám integrovaného záchranného systému a nejméně 15 % na realizaci projektů a programů podle odstavce 3 písm. c) nebo d).

Úkoly integrovaného záchranného systému jsou pak popsány  v zákoně 239/2000

§2 vymezení pojmů
Pro účely tohoto zákona se rozumí
a) integrovaným záchranným systémem koordinovaný postup jeho složek při přípravě na mimořádné události a při provádění záchranných a likvidačních prací,
b) mimořádnou událostí škodlivé působení sil a jevů vyvolaných činností člověka, přírodními vlivy, a také havárie, které ohrožují život, zdraví, majetek nebo životní prostředí a vyžadují provedení záchranných a likvidačních prací,
c) záchrannými pracemi činnost k odvrácení nebo omezení bezprostředního působení rizik vzniklých mimořádnou událostí, zejména ve vztahu k ohrožení života, zdraví, majetku nebo životního prostředí, a vedoucí k přerušení jejich příčin,
d) likvidačními pracemi činnosti k odstranění následků způsobených mimořádnou událostí,
e) ochranou obyvatelstva plnění úkolů civilní ochrany,1) zejména varování, evakuace, ukrytí a nouzové přežití obyvatelstva a další opatření k zabezpečení ochrany jeho života, zdraví a majetku,

Je hodně krkolomné dovodit, že prostředky z Fondu zábrany škod lze použít  k čistě represivní činnosti policijéé, nemající s prováděním záchranných  a likvidačních prací při mimořádné události nic společného. Nicméně pan Vomáčka tento detail neřeší...
Název: Re:UAMK - opravdu na straně řidičů
Přispěvatel: dj-bobr 28 Června 2017, 09:53:15
A stejně by mě zajímalo, jaké emise by naměřili právě regenerujícímu DPFkovému dieselu, z jehož výfukového potrubí se řine černý dým..
Název: Re:UAMK - opravdu na straně řidičů
Přispěvatel: asmodeus 28 Června 2017, 15:27:09
Pár dní zpět jsem pročítal metodiku měření emisí a nenarazil v ní na jednu věc, která platila dřív, a to, že pokud byl motor po GO, tak se vystavila platnost měření emisí na jeden měsíc, řidič absolvoval měření, až když byl motor trochu zajetý.

Pokud tahle výjimka platí, tak by se na našich silnicích mohl výrazně zvýšit počet vozidel se zgenerálkovanými motory. Budu hledat.
Název: Re:UAMK - opravdu na straně řidičů
Přispěvatel: Mike 28 Června 2017, 23:39:29
A stejně by mě zajímalo, jaké emise by naměřili právě regenerujícímu DPFkovému dieselu, z jehož výfukového potrubí se řine černý dým..
jeden exemplář s touhle vymožeností vlastním a nikdy se nic neřine
uvnitř trubka čistá, kam oko dohlédne
Název: Re:UAMK - opravdu na straně řidičů
Přispěvatel: Mike 28 Června 2017, 23:41:25
...

Je hodně krkolomné dovodit, že prostředky z Fondu zábrany škod lze použít  k čistě represivní činnosti policijéé, nemající s prováděním záchranných  a likvidačních prací při mimořádné události nic společného. Nicméně pan Vomáčka tento detail neřeší...
když si z toho mohli pořídit vozidla pro skrytý dohled, tak by mě cokoli dalšího nepřekvapilo
naštěstí to vypadá, že velení nechce podřízené nutit se někam ohýbat