30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: mila6032 22 Listopadu 2016, 20:16:05
-
Jeden z našich členů se dnes zúčastnil cca hodinového diskuzního pořadu Káva o čtvrté. Tématem bylo parkování a všeobecně doprava v Praze. Diskuzním oponentem byl pan David Bárta z Centra dopravního výzkumu.
Záznam zde:
http://www.rozhlas.cz/dvojka/zaznamy#/2016-11-22/16
Start pořadu v 16:04
-
Jeden z našich členů se dnes zúčastnil cca hodinového diskuzního pořadu Káva o čtvrté. Tématem bylo parkování a všeobecně doprava v Praze. Diskuzním oponentem byl pan David Bárta z Centra dopravního výzkumu.
Záznam zde:
http://www.rozhlas.cz/dvojka/zaznamy#/2016-11-22/16
Start pořadu v 16:04
Doplnil bych odkud oponent pochazi a jak smysli http://www.cyklokonference.cz/download/5_barta_smart_city.opvk.olomouc.pdf
Profil firmy
Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. (CDV) je veřejnou výzkumnou institucí a jedinou dopravní vědeckovýzkumnou organizací v působnosti Ministerstva dopravy (MD). Bylo zřízeno v roce 1992 jako právní nástupce českých částí Výzkumného ústavu dopravního v Žilině.
Základním posláním CDV je výzkumná, vývojová a expertní činnost s celostátní působností pro všechny obory dopravy, veřejný i komerční sektor a zajišťování servisních činností pro MD a další orgány a organizace státního, veřejného i soukromého sektoru.
CDV zaměstnává přes sto padesát odborných pracovníků v oblastech bezpečnosti silničního provozu, životního prostředí, dopravního inženýrství, technologie, systémů hospodaření i diagnostiky dopravní infrastruktury, dopravní telematiky, humánních aspektů v dopravě, dopravní psychologie, sociologie, urbanismu, osobní, nákladní, cyklistické, pěší a kombinované dopravy, průřezových oborů dopravy na pozemních komunikacích, železnicích a v letecké dopravě. CDV je významně zapojeno do mezinárodní vědecko-výzkumné spolupráce. Přibližně 20 % z výzkumných finančních prostředků je ze zahraničí. Prostřednictvím svého informačního střediska i pořádáním konferencí, seminářů a školení pomáhá CDV rozšiřovat výsledky výzkumu i nejnovější zahraniční poznatky mezi dopravní veřejnost.
V roce 2007 proběhla transformace původní státní příspěvkové organizace na novou právní formu, veřejné výzkumné instituce. Odborná témata jsou sdružena do čtyřech divizí:
Divize rozvoje dopravy
Divize dopravní infrastruktury a životního prostředí
Divize bezpečnosti a dopravního inženýrství
Divize lidského faktoru v dopravě a dopravního modelování
CDV má zavedeno projektové řízení zakázek, certifikován systém managementu kvality podle ISO 9001 a akreditované laboratoře.
-
Jo jo, osoba diskuzního oponenta je zajímavá, stejně tak i ta organizace. Ale ono to bylo patrné hned od začátku rozhovoru, že pan Bárta si s OSBIDím zástupcem pozdravy z dovolené asi posílat nebudou :)
Já jsem si z celého rozhovoru odnesl ono poselství pana Bárty, že štěstí na mě v autě nečeká. Měl pravdu. Dnes ráno jsem prolezl celý vůz a štěstí nikde. Ani v kufru, ani pod sedačkou.
-
Já jsem si z celého rozhovoru odnesl ono poselství pana Bárty, že štěstí na mě v autě nečeká. Měl pravdu. Dnes ráno jsem prolezl celý vůz a štěstí nikde. Ani v kufru, ani pod sedačkou.
Pane kolego a do té malé přihrádky pod volantem jste se koukal?? Já ho tam vozím. A taky na něj občas zapomenu...
-
Doplnil bych odkud oponent pochazi a jak smysli http://www.cyklokonference.cz/download/5_barta_smart_city.opvk.olomouc.pdf
Profil firmy
Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. (CDV) je veřejnou výzkumnou institucí a jedinou dopravní vědeckovýzkumnou organizací v působnosti Ministerstva dopravy (MD). Bylo zřízeno v roce 1992 jako právní nástupce českých částí Výzkumného ústavu dopravního v Žilině.
Základním posláním CDV je výzkumná, vývojová a expertní činnost s celostátní působností pro všechny obory dopravy, veřejný i komerční sektor a zajišťování servisních činností pro MD a další orgány a organizace státního, veřejného i soukromého sektoru.
CDV zaměstnává přes sto padesát odborných pracovníků v oblastech bezpečnosti silničního provozu, životního prostředí, dopravního inženýrství, technologie, systémů hospodaření i diagnostiky dopravní infrastruktury, dopravní telematiky, humánních aspektů v dopravě, dopravní psychologie, sociologie, urbanismu, osobní, nákladní, cyklistické, pěší a kombinované dopravy, průřezových oborů dopravy na pozemních komunikacích, železnicích a v letecké dopravě. CDV je významně zapojeno do mezinárodní vědecko-výzkumné spolupráce. Přibližně 20 % z výzkumných finančních prostředků je ze zahraničí. Prostřednictvím svého informačního střediska i pořádáním konferencí, seminářů a školení pomáhá CDV rozšiřovat výsledky výzkumu i nejnovější zahraniční poznatky mezi dopravní veřejnost.
V roce 2007 proběhla transformace původní státní příspěvkové organizace na novou právní formu, veřejné výzkumné instituce. Odborná témata jsou sdružena do čtyřech divizí:
Divize rozvoje dopravy
Divize dopravní infrastruktury a životního prostředí
Divize bezpečnosti a dopravního inženýrství
Divize lidského faktoru v dopravě a dopravního modelování
CDV má zavedeno projektové řízení zakázek, certifikován systém managementu kvality podle ISO 9001 a akreditované laboratoře.
Pokud se Vám z podobných institucí zvedá kufr jako mně, hledejte před volbami takovou politickou stranu, která má v programu jasně napsáno podobné státní orgranizace zrušit a jejich darmožroutí osazenstvo poslat na pracák.
-
Soudruzi dojíždějte na bicyklu do práce, budete mít geniální nápady a hned náš socializmus posuneme vpřed..... :x pan Bárta dáva riadne "perly"
-
Soudruzi dojíždějte na bicyklu do práce, budete mít geniální nápady a hned náš socializmus posuneme vpřed..... :x pan Bárta dáva riadne "perly"
A proc ne? Cyklostezky zeji prazdnotou a uvolni se misto na ulici.
Pokud nebudou zavadet svoje prerozdelovani mych odvedenych dani a nesmyslne omezovani svobody, nic proti tomu nemam.
-
Status Veřejná výzkumná instituce Ministerstva dopravy, založena v souladu se zákonem č. 341/2005 Sb.
Rozpočet 53 000 000
Počet zaměstnanců 143
-
To se skoro nedalo doposlouchat. Silene. Nebudeme delat parkovaci mista, protoze za 20 let budou auta roboticka a nebude treba parkovat .... uaaaaa
-
Já jsem měl taky pocit, že pan Bárta přicestoval z úplně jiné planety (a to sám sebe celkem považuji za fandu hromadné dopravy a cyklistiky, ale nemyslím si že vyřeší vše).
-
"existují americké studie, které dokazují, že .... půl hodiny v parku ... mozek odpočine stejně, jako po spánku"
Tohle že je vědec? A ještě k tomu placenej z našich daní? Da Fuq?
Ten pán mluví jak chodící flašinet zelený propagandy. Sugestivně, mimo téma, pokud možno nic k věci a do toho trochu ezoteriky (štěstí máte na louce, volové!) :x