30kmhcz
Poradna => Potřebuji poradit - rychlost => Téma založeno: Danny350 05 Prosince 2022, 13:19:13
-
Prosím o shlédnutí a případnou radu, zda se z toho dá něco vyčíst.
Řidič změřen fízl károu, zastaven a ztotožněn, nic nepodepsal, s ničím nesouhlasil.
Proti příkazu podán odpor, zahájeno řízení, předvolání - pouze ofocen spis.
-
V anténním svazku +10° od osy antény, mezi anténou a vozidlem, se nesmí nacházet žádné
překážky, které by mohly zasahovat do anténní charakteristiky radarové hlavy a zapříčinit tak
rušivé reflexe vysílaného signálu. K těm patří zvláště stromy, vysoká křoviska nebo tráva
(zvláště mokrá), stožáry pouličního osvětlení, dopravní značky, informační tabule apod.
Rušivá reflexe se projevuje vícenásobným měřením jednoho a téhož vozidla (na snímcích je
pouze část změřeného vozidla nebo je snímek bez vozidla), případně radar vynechává měření,
přestože je nastavena správná citlivost měřící jednotky
-
V zaberu radaru ie vic vozidel, neni jasne co zmerili..
-
Po jaké době a vzdálenosti bylo vozidlo zastaveno? Nemohlo dojít k výměně řidičů?
Krom toho, co už zde kolegové napsali, se ještě nabízí zpochybnit nastavení citlivosti radaru. Dále pak záleží na tom, zda byl (polo)opičák vyškolen k použití radaru a zda provedl onanii s výtyčkou v souladu s návodem k obsluze.
-
V anténním svazku +10° od osy antény, mezi anténou a vozidlem, se nesmí nacházet žádné
překážky, které by mohly zasahovat do anténní charakteristiky radarové hlavy a zapříčinit tak
rušivé reflexe vysílaného signálu. K těm patří zvláště stromy, vysoká křoviska nebo tráva
(zvláště mokrá), stožáry pouličního osvětlení, dopravní značky, informační tabule apod.
Rušivá reflexe se projevuje vícenásobným měřením jednoho a téhož vozidla (na snímcích je
pouze část změřeného vozidla nebo je snímek bez vozidla), případně radar vynechává měření,
přestože je nastavena správná citlivost měřící jednotky
...tak z toho teda nejsem moudrej. Mohu proprosit o vysvětlení? Kde je foto osa antény, kde je +10°, co se nachází mezi anténou a autem.... děkuji
-
Po jaké době a vzdálenosti bylo vozidlo zastaveno? Nemohlo dojít k výměně řidičů?
Krom toho, co už zde kolegové napsali, se ještě nabízí zpochybnit nastavení citlivosti radaru. Dále pak záleží na tom, zda byl (polo)opičák vyškolen k použití radaru a zda provedl onanii s výtyčkou v souladu s návodem k obsluze.
Vozidlo zastaveno dle zápisu minutu po přestupku ve vzdálenosti cca 500 metrů od místa měření. V zápisu je napsáno, že vozidlo během této doby nezastavilo a nedošlo k výměně řidičů. Myslím, že by se minimálně dalo rozporovat toho tvrzení, jelikož fízli museli auto ztratit z dohledu, páč parkovali zakufrovaní mezi autama. Navíc nikde není napsáno kolik osob bylo ve vozidle a že k výměně nemohlo dojít za jízdy (co sepsat s jedním ze spolujezdců čestné prohlášení, že v autě jel a viděl výměnu řidičů za jízdy?). Auto má zatmavená skla, takže dovnitř zezadu není vidět. Otázka je, pokud se bude tvrdit, že k výměně řidičů došlo, zda musí prokázat, že tomu tak nebylo.
-
500 m a minuta je dost málo na výměnu řidičů, to by patrně bylo označeno za účelové tvrzení.
Zaujalo mne ale, že "parkovali zakufrovaní mezi autama". Neexistuje náhodou záznam z dashcam změřeného auta? Pokud před fízlkárou bylo jiné auto, těžko mohli provést onanii s výtyčkou.
-
podle gps souřadnic parkovali v parkovacím pruhu podél silnice, kterej je neustále plnej aut, jelikož je to na sídlišti. Kamera v autě není.
Auto je velké MPV starého typu, bez středového tunelu a dalších, místo omezujících blbostí, takže výměna řidiče za jízdy je otázka 10 sekund maximálně. Běžně se chodí autem za jízdy z místa spolujezdce dozadu do kufru pro věci a zpět. Případně se dá napadnout je to tvrzení fízlů, že k výměně nedošlo - jak to můžou tvrdit, když dovnitř nevidí a auto museli ztratit z dohledu.
-
ještě jsem se chtěl zeptat zda někdo ví, co znamenají ty vodorovné čáry a ta stupinice v radarovém svazku na fotce
-
šablona pro vyhodnocení (http://acab.cikus.net/temp/vyhodnoceni_zaznamu_ramer_2015.pdf) (mizerný scan, samotná šablona na str. 8 není vidět)
-
....... Dále pak záleží na tom, zda byl (polo)opičák vyškolen k použití radaru a zda provedl onanii s výtyčkou v souladu s návodem k obsluze.
Bohužel jsem učinil při ÚJ zkušenost, kdy se SO1 opakovaně zastával opicajta, tvrdícího, že nastavení provedl "v souladu s Návodem" na vícero otázek deliqenta k výtyčce. Že tentok není povinen uvádět vlastní detaily či parametry. A to eště že je dostatečné, že doklad o proškolení měl jen jeden z těch opiexotů. A samo SO2 jim to podržel. Další krok s žalobou už sem neviděl jako reálně úspěšný neb mi bylo doporučeno známým, že v tom je drží i soud. Nevidím šanci proti SO pokud taktok drží lajnu.
-
Tak na moje podání, že dopravní značka omezující rychlost na 50 km/h byla zarostlá vegetací a nečitelná (doloženo fotografií) orgán napsal cit.:
"Obviněný si musel všimnout, že ostatní vozidla v jeho okolí se pohybují rychlostí nižší než ta jeho a měl a mohl předpokládat, že v daném úseku musí být rychlost nižší, než kterou se pohybuje. Nejvyšší dovolenou rychlost stanovenou na 50 km/h mělo být bdělým řidičem vozidla předpokládáno."
Takže prosím vás, dopravní značky musíte předpokládat a jezdí se podle toho jak jedou ostatní...
-
To je hezké. Úřední parazit tedy jistě umí doložit (např. fotografiemi z radaru), že se ostatní vozidla pohybovala rychlostí výrazně nižší.
Ovšem povinnost předpokládat značku je kreativní výtvor.
-
Já bych zkusil využít těch 500m/1min, což dělá 30km/h - a máme pěkný rozpor mezi radarem a zápisem.
-
V anténním svazku +10° od osy antény, mezi anténou a vozidlem, se nesmí nacházet žádné
překážky, které by mohly zasahovat do anténní charakteristiky radarové hlavy a zapříčinit tak
rušivé reflexe vysílaného signálu. K těm patří zvláště stromy, vysoká křoviska nebo tráva
(zvláště mokrá), stožáry pouličního osvětlení, dopravní značky, informační tabule apod.
Rušivá reflexe se projevuje vícenásobným měřením jednoho a téhož vozidla (na snímcích je
pouze část změřeného vozidla nebo je snímek bez vozidla), případně radar vynechává měření,
přestože je nastavena správná citlivost měřící jednotky
.... mezi anténou a vozidlem......jinde v návodu se hovoří i o odrazných plochách " na pozadí" - svodidla, informační cedule. Ke složitější reflexi dojde i od čela dodávky v dalším pruhu.
Uspěla někde námítka reflexe od svodidel za autem u SO/soudu ?
-
Jak to dopadlo?