30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: pokutobijec 28 Března 2019, 16:14:35
-
https://www.novinky.cz/auto/500878-poprava-kuzelu-policiste-na-okruhu-trenuji-vysokou-skolu-rizikove-jizdy.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu (https://www.novinky.cz/auto/500878-poprava-kuzelu-policiste-na-okruhu-trenuji-vysokou-skolu-rizikove-jizdy.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu)
Experti v honění dostali další trénink.
„Je to pilotní projekt, který se bude následně hodnotit a po jeho skončení by takové kurzy měli absolvovat nejen řidiči zásahovek a dálničních hlídek v republice, ale chtěli bychom, aby jimi prošli i policisté kteří slouží a často jezdí na obvodech,” doplnil ředitel. Pro zachování získaných dovedností by podle instruktora měli řidiči takový kurz nejméně jednou do roka opakovat.
Jihomoravský kraj zadotoval trénink částkou 600 tisíc Kč. A nejméně jednou do roka opakovat.
To bude vejvar, takhle se utrácí peníze daňových poplatníků :)
-
Zrovna tohle bych jim schvalil.
-
Včera jsem jel po D1 kolem Vyškovského letiště a nejspíš se tam konala podobná akce. Plno kuželů, aut, opicajtů a dalšího podobného materiálu.
-
Z clanku jsem nepochopil proc je pri tom nutny mit zapnuty majaky. Asi to pridava skills.
-
Zvýšení adrenalinu?
-
Pozitivum je, že neměli čas škodit na silnicích a provádět kontrolní kontroly.
-
pokutobijec - To si jako myslíte že byly někde na “školení” a kvůli tomu se snížil počet hlídek v terénu? :o
-
pokutobijec - To si jako myslíte že byly někde na “školení” a kvůli tomu se snížil počet hlídek v terénu? :o
Počet policistů v ČR je dostatečný, ale počet superbů je konečný, ne? Pokud by nebyla auta na okruhu, tak aby asi někde konali jinou, záslužnější činnost ne?
-
Místo měření z auta můžou měřit u pangejtu s trojnožkou, včem je rozdíl?
-
Místo měření z auta můžou měřit u pangejtu s trojnožkou, včem je rozdíl?
Je to jen domněnka, ale myslím když se superby uplatňují především u dálniční policie, tak v době školení je nezastoupí civilní oktávky nebo běžná, olepená služební vozidla.
-
Já je častěji potkávám stát na výpadovkách do/z měst. Ale ta celková představa že jsou fízlové někde na “školení” a neotravujou je imho mimo, nejen že je zastoupěj “kluci kolegové” ale ty co jsou na “školení” jsou placený taky. Takže blbečkové si hráli na pískovišti se superbama, pálili litry nafty a pneumatiky a ještě za to byly placený, celkový efekt je nula, co je na tom pozitivního? Pokud by místo tohoto nesmyslu to byl třeba kurz slušného chování tak bych asi nebyl proti.
-
No on to zas až takový problém z mého pohledu není. Pořád lepší, když policajt bude umět lépe řídit v situaci, kdy jde o průser a bude potřebovat fakt spěchat, než když moc umět řídit nebude a něco přitom nabourá, někoho nechtíc usmrtí..
Tak rok nebo dva dozadu jsem měl zajímavou diskusi s policistou, který mi vyprávěl (kupodivu v uvolněné náladě a s naprostým klidem, navzdory tomu, že jsem mu předtím na tříkilometrové serpentinové erzetě naložil 45 sekund autem s míň jak polovičním výkonem), že ho mrzí, že řadový policajt neabsolvuje žádný výcvik řízení auta a dálniční stíhači si přitom lítají na okruhu s instruktory.
Nikdo mu nikdy neřekl, že se má nabržďovat před zatáčkou, co to je ideální stopa, jak funguje apex atd. a přitom nezřídka potřebuje jet "co to dá", ale limitují ho jeho řidičské schopnosti..
(edit: na majákách mě nehonili, jen se mě snažili dohnat asi ke kontrolní kontrole :D a našli mě u Svatého Jána pod Skalou zaparkovaného a opřeného o kapotu kouříc cigaretu a smějícího se, načež první jejich věta byla "co v tom máte za motor" a ani na doklady nedošlo)
-
Kdo chce hledá způsoby...
https://m.alza.cz/media/sportovni-jizda-autem-tipy-triky-a-technika-d5172930.htm?kampan=adpla-me_produkty_k-naucne-a-odborne_ostatni_m_1003803_1o1_FKP46503_~50068897616~&gclid=EAIaIQobChMIy8yS74On4QIVReJ3Ch3b7gAgEAQYASABEgIyQvD_BwE
Investice 300 kč
-
No jo, ale člověk si to fakt musí aspoň trochu bezpečně vyzkoušet, než se to začne prakticky učit až v terénu..
(popravdě já se naučil "řídit" fakt až na okruzích a v rámci rally tréninků, ač teorii jsem načtenou dávno měl)
-
Ono k získání slušného náskoku někdy stačí jedna zatáčka, třeba v Brně sjezd 270° pod most od Bystrce do Žabovřesk nebo v Praze Motole nájezd z Plzeňské na most směr Butovice.