30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: .qoyi 07 Října 2017, 01:29:18
-
https://www.dropbox.com/s/0x2vc5sbeodpmrb/20170906_120342.mp4?dl=0
V patek byla u nas nejaka bourka,vezl jsem vlak do Hlinska. Vedle mne bila cara od blesku,rana jak z dela. Za minutu volal vypravci,ze mu nefungujou prejezdy. Celkem asi 9 ,pred kazdym se jede na OP ,coz znamena jizda se zvysenou opatrnosti. Podminky jsou 250 metru pred prejezdem davat navest pozor,to znamena ze houkam jak na lesy a 60 metru pred prejezdem jedu 10km/h ..
No a na prejezdu,kde jsou jen blikace mi za tech poslednich 60 metru kdy jedu porad prejizdela auta jak kdyby se nechumelilo. Je to az u zastavky,kde cekali lidi az milostive dorazim. I kdyz sem na houkacce prakticky stal,nikoho to moc nes ralo. Az cestujici ze zastavky udelali dobry skutek,na prejezdu z kazde strany rozpazili ruce a ja mohl projet.
Na kolejich se nerozhlednul nikdo.
Proste neblika to,jedem.
Je to z jiného fóra, ale přišlo mi to dost zajímavý, tak to (s dovolením autora) dávám sem.
-
A ono se snad chumelilo? :-)
Pokud na přejezdu neblikají červená světla a v dálce vidím vlak přibližující se krokem, pojedu.
V takovém případě se nabízí otázka, zda by nebylo lepší/bezpečnější vlak zastavit a počkat, až přejezd přijedou nouzově řídit fízlové.
-
Pokud na přejezdu neblikají červená světla a v dálce vidím vlak přibližující se krokem, pojedu.
V takovém případě se nabízí otázka, zda by nebylo lepší/bezpečnější vlak zastavit a počkat, až přejezd přijedou nouzově řídit fízlové.
S prominutím, ale větší hov...... jsem snad ještě neviděl.
Tak zaprvé, pokud neblikají světla, jedná se o klasický neřízený přejezd, takže jedu 30 a dávám kurevskej pozor, jestli můžu přejet.
A za druhé si pořádně přečtu zákon 361/2000
§ 29
(1) Řidič nesmí vjíždět na železniční přejezd,
a) je-li dávána výstraha dvěma červenými střídavě přerušovanými světly signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení,
b) je-li dávána výstraha přerušovaným zvukem houkačky nebo zvonku přejezdového zabezpečovacího zařízení,
c) sklápějí-li se, jsou-li sklopeny nebo zdvihají-li se závory,
d) je-li již vidět nebo slyšet přijíždějící vlak nebo jiné drážní vozidlo nebo je-li slyšet jeho houkání nebo pískání; toto neplatí, svítí-li přerušované bílé světlo signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení,
e) dává-li znamení k zastavení vozidla zaměstnanec dráhy kroužením červeným nebo žlutým praporkem a za snížené viditelnosti kroužením červeným světlem,
f) nedovoluje-li situace za železničním přejezdem jeho bezpečné přejetí a pokračování v jízdě.
-
kravamaga> Pochopitelně. Pojedu přiměřenou rychlostí (neříkám, že právě 30, podle situace i výrazně rychleji nebo naopak pomaleji) a dávám kurevskej pozor, jestli můžu jet. Pokud vlak nejede a nebo jede ale pomalu a je dostatečně daleko, můžu jet.
Pokud by s tím pak měl nějaký orgán problém, budu tvrdit, že vlak nebyl ani vidět ani slyšet a nechť mi prokáže opak.
On ten zákon toho píše hodně, drtivá většina z toho je mi úplně ukradená.
-
Tak muze to byt i jinak https://gifyu.com/images/41d7ea.gif
-
e) dává-li znamení k zastavení vozidla zaměstnanec dráhy kroužením červeným nebo žlutým praporkem a za snížené viditelnosti kroužením červeným světlem,
A já si myslel, že tohle znamení platí jen pro vlaky a né pro auta. Zatím si v reálu vždycky stoupli před přejezd z každé strany a rozpažili. Ale fízly jsem ještě tedy přejezd "řídit" neviděl.
Jsem si teď vzpoměl na tenhle "příběh", asi proto by nikoho nenapadlo poslat přejezd řídit fízly.
https://thelastpsychiatrist.com/2009/02/the_boy_who_cried_wolf.html