30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: t4455 28 Září 2017, 18:26:43
-
Až zase uvidíte v obci jet motorkáře přes 100km/h tak mu uhněte, buďte opatrný a nehod a mrtvých motorkářů bude méně :x
https://plzen.idnes.cz/motorkari-sraz-svatovaclavska-jizda-prazdroj-smrt-ridici-aut-pbf-/plzen-zpravy.aspx?c=A170928_142008_plzen-zpravy_hell
„V devadesáti procentech nehod za to motorkář nemůže, proto bych vyzval řidiče aut, aby když vidí motorkáře, ať jedou opatrněji. A nehod a mrtvých motorkářů bude méně,“ dodal motorkář
Realita je ale taková že za většinu nehod můžou motorkáři
http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-predstavujeme/statistiky-nehod-2016.-jak-vloni-bourali-motorkari-35949.html
https://www.novinky.cz/krimi/178939-neuprosna-statistika-vetsinu-smrtelnych-nehod-s-motorkou-zavini-motorkari.html
-
Ano i štěrk v zatáčce je nepřizpůsobení....... vozovce
-
Realita je ale taková že za většinu nehod můžou motorkáři
Na jedné straně máte pravdu, bohužel, ne vždy si viník nehody zaslouží být mrtev...
-
To vůbec netvrdím a nikomu to nepřeju
-
To vůbec netvrdím a nikomu to nepřeju
Tím jen zdůrazňuji, že myšlenka té věty : "Až zase uvidíte ....jet motorkáře přes 100km/h tak mu uhněte, buďte opatrný a nehod a mrtvých motorkářů bude méně" není zas tak úplně OOT.
-
No pán zapomíná dodat, že zátah a zvuk (randál) motorky se jezdci zdá super, ale když je ten den kolem něčího baráku už tak desátý, tak se časem setkávají s pasivní agresivitou od lidí, koho ti motorkáři postupně nasrali.
Stejně jako taxikáři se pak motorkáři diví, že je dost lidí nesnáší a občas jim klidně udělají nějaký drobný naschvál.
-
Sám na motorce jezdím a souhlasím s tím, že za velkou část nehod (možná že i tu většinu) motorkáři mohou sami.
Na druhou stranu statistika viníků při smrtelné nehodě s účastí motocyklisty je pochopitelně stižena vadou, jelikož v případě smrtelné nehody je většinou mrtvý právě motocyklista. A mrtvý se nebrání, hodit na něj vinu je pro orgána poměrně jednoduché.
-
… mrtvý se nebrání, hodit na něj vinu je pro orgána poměrně jednoduché.
To sice ano, ale vlastním pozorováním souhlasím s názorem, že motorkáři (čest výjimkám) jezdí jako prasata.
-
To sice ano, ale vlastním pozorováním souhlasím s názorem, že motorkáři (čest výjimkám) jezdí jako prasata.
Co je to to "jezdit jako prase"? Dalo by se to nějak konkretizovat? Já taky jezdil po městě jako prase, nebo mi to aspoň všichni říkali. Ale bylo to spíš tim že jsem se z motoru bez výkonu snažil vydolovat nějakej výkon, rychlosti jsem měl podobný jako ostatní s motory, ale byl jsem největší prase.
-
Jako řidič se nejvíce bojím cyklistů a mororkářů. Jezdit jako prase znamená podle mého být nevypočitatelný, porušovat materiálně předpisy (obec 100 km/h, jízda po chodníku, v protisměru) a obtěžovat ostatní (hluk, jízda v chumlu např)
Motorkářů se asi jako řidič bojím více, z cyklistu mám spise "respekt" jako chodec.
-
Ano i štěrk v zatáčce je nepřizpůsobení....... vozovce
To mě teda přijde jako ukázkovej nevyhovující stav vozovky. Odpovědnost za cestu má správce, od toho má cestáře, aby to hlídali, tzn. uklidili, nebo aspoň označili. Denně. Když to v některejch okresech jde, tak není důvod, aby to nešlo jinde.
-
Sám na motorce jezdím a souhlasím s tím, že za velkou část nehod (možná že i tu většinu) motorkáři mohou sami.
Na druhou stranu statistika viníků při smrtelné nehodě s účastí motocyklisty je pochopitelně stižena vadou, jelikož v případě smrtelné nehody je většinou mrtvý právě motocyklista. A mrtvý se nebrání, hodit na něj vinu je pro orgána poměrně jednoduché.
To je zajímavá myšlenka. Činíte-li nesporným, že motorkář je slabším článkem nehody, co do následků, s ohledem na svoje "zabezpečení" a zároveň činíte nesporným, že ze velkou část nehod si můžou motorkáři sami, pak je to určitým způsobem chucpe.
-
Naprostý souhlas. Kéž by tomu tak bylo všude. Pro policajty je tato kolonka jednodušší - nemají s tím další práci.
-
Sám na motorce jezdím a souhlasím s tím, že za velkou část nehod (možná že i tu většinu) motorkáři mohou sami.
Na druhou stranu statistika viníků při smrtelné nehodě s účastí motocyklisty je pochopitelně stižena vadou, jelikož v případě smrtelné nehody je většinou mrtvý právě motocyklista. A mrtvý se nebrání, hodit na něj vinu je pro orgána poměrně jednoduché.
To je zajímavá myšlenka. Činíte-li nesporným, že motorkář je slabším článkem nehody, co do následků, s ohledem na svoje "zabezpečení" a zároveň činíte nesporným, že ze velkou část nehod si můžou motorkáři sami, pak je to určitým způsobem chucpe.
Proč chucpe? Motorkáři dost často bývají mladí kluci kteří mají slabší pud sebezáchovy a přebujelý pocit vlastních schopností a nesmrtelnosti.