30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: Číkus 31 Srpna 2017, 00:33:56
-
Pozor na policisty s metrem: správně parkuje na sídlišti jen málokdo (http://auto.idnes.cz/sidliste-parkovani-0o4-/automoto.aspx?c=A170821_120313_automoto_fdv)
-
Nejlepší je závěr ... víc jsem teda nečetl ...
"Kvůli třem stovkám tedy do správního řízení případ nepošle pravděpodobně nikdo."
-
Že se na to každý (spíš většina) vyflákne a zacáluje tak na to se spoléhá všude. Proto existují vyděračské dopisy....
Mě by zajímalo hlavně zda mají metrologicky ověřený metr. A jaká je metodika měření. Od zrcátek? Od kola? Od nejširšáho místa vozidla? Ve vodorovině nebo v rovině vozovky? Případně jak určí rovinu vozovky?
Dále - pokud naproti stojí taky auto, Jak dokážou že tam stálo když jsem parkoval, nebo že tam nestálo jiné - užší??
-
Že se na to každý (spíš většina) vyflákne a zacáluje tak na to se spoléhá všude. Proto existují vyděračské dopisy....
Mě by zajímalo hlavně zda mají metrologicky ověřený metr. A jaká je metodika měření. Od zrcátek? Od kola? Od nejširšáho místa vozidla? Ve vodorovině nebo v rovině vozovky? Případně jak určí rovinu vozovky?
Dále - pokud naproti stojí taky auto, Jak dokážou že tam stálo když jsem parkoval, nebo že tam nestálo jiné - užší??
Bylo by opravdu zajímavé namítnout neexistenci ověření měřidla. Principiálně je to totéž jako chybějící ověření alkotesteru.
Ta metodika měření asi není problém - v podstatě má být změřena nejmenší vzdálenost mezi stojícím vozidlem a obrubníkem na druhé straně. Takže bych to viděl něco jako "vzdálenost roviny, rovnoběžné s osou vozovky, procházející pomyslným bodem dotyku se zaparkovaným vozidlem v nejužším místě mezi tímto vozidlem a protějším obrubníkem"? šlo by?
Pokud by stálo auto i naproti a až poté byl průjezd menší - tak to je důvod zpívat si "sviť světýlko, plápolej, tupou sílu udolej" - myšlen tím samozřejmě SO.
-
ještě jim raďte.....
-
Nerikalo se driv, ze obrubnik je soucasti vozovky?
-
Ono je to jeste o neco vtipnejsi. Znalejsi me jiste opravi, ze si to vykladam naprosto spatne (nebo jsem prehlidnul nejaky dulezity detail mimo), ale kdyz se vhodne zkombinuje zakon o provozu na pozemnich komunikacich se zakonem o pozemnich komunikacich, tak to vychazi o neco zajimavejsi:
§ 25
(1) Řidič smí zastavit a stát jen
a) vpravo ve směru jízdy co nejblíže k okraji pozemní komunikace a na jednosměrné pozemní komunikaci vpravo i vlevo,
§ 12
(4) Pokud nejsou samostatnými místními komunikacemi, jsou součástmi místních komunikací též přilehlé chodníky, chodníky pod podloubími, veřejná parkoviště a obratiště, podchody a zařízení pro zajištění a zabezpečení přechodů pro chodce.
Takze pokud chodnik neni explicitne samostatnou komunikaci, tak je soucasti prilehle komunikace a zakon vicemene narizuje parkovat na nem (+ zaroven samozrejme explicitne zakazuje parkovani na chodniku v jinem paragrafu).
-
A mně by zajímal třeba materiální aspekt přestupku. Komu tím ublížím? možná nějakému vohnoutovi, co se nemůže vytočit s Loganem a zavolá MP
-
podle mě lepší, že zavolá zedníky, než aby to odřel
případně, když už to odřel, tak zedníci třeba zadokumentují, že odřel ;)
-
podle mě lepší, že zavolá zedníky, než aby to odřel
A oni mu pomůžou s čím? Pokud může vyjet tak ať vyjede a neřeší. Pokud nemůže vyjet tak ano, bude je muset zavolat aby ho odtáhli. Pokud odře ať zavolá státní, zedníci dopravní nehody neřeší.
-
No nedávno se strhla na našem FB o tom diskuze. Hold nemá smysl cokoliv s běžnýma lidma řešit, je to marný, marný....když už, tak diskutovat fakt zde...
-
Zde se ale nic nevyřeší a nic to nezmění, jenom díky tady tomu víme, že nejsme úplně sami. Zároveň ale zjistíme, že nás většina semele, kdykoliv to jenom půjde.
-
Mě by zajímalo hlavně zda mají metrologicky ověřený metr. A jaká je metodika měření. Od zrcátek? Od kola? Od nejširšáho místa vozidla? Ve vodorovině nebo v rovině vozovky? Případně jak určí rovinu vozovky?
Na metodiku měření pravidla jsou..
a když budou mít trochu soudnosti a nebudou rozjíždět případy se zbývající šířkou 2,98 metru a podobně.. tak okecají i ten metr.
Argument je že když s neověřeným metrem naměří třebas 2,5 metru tak ta chyba není tak velká aby skutečnost byla víc než 3 metry.
A další problém.. většinou to ani změřit nemusejí.. protože z šířky auta a šířky ulice plyne že se tam to auto nemůže vejít.
Dále - pokud naproti stojí taky auto, Jak dokážou že tam stálo když jsem parkoval, nebo že tam nestálo jiné - užší??
Dají lístek na obě auta a aspoň jeden zaplatí dobrovolně.. asi by tím šlo argumentovat.. když bude auto i na druhé straně tak chtít vědět jestli dostalo lístek a jestli řidič pokutu zaplatil.. a když ano tak argumentovat že přestupek spáchalo jen jedno z aut a řidič toho druhého uznal že to byl on..
-
Proc by mel chtit vedet, jestli i druhé auto dostalo listecek či pokutu? Proste: kdyz řidič mého vozu zaparkoval, byla šířka dodržena. Resp. at organ prokáže, ze šířka dodržena nebyla.
-
Proc by mel chtit vedet, jestli i druhé auto dostalo listecek či pokutu?
Když přestupek udělal jen jeden a ten na druhé straně uznal že to byl on tak WIN..