30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: t4455 31 Března 2017, 14:04:11
-
http://www.auto.cz/policie-bude-jezdit-v-elektromobilech-bmw-i3-pry-docasne-104974
Někde jsem četl že to má maximálku 150 km/h, bylo by tedy ideální aby to měli všichni fízlové
-
Ale z 0-60 to zrychleni ma lepsi nez m3..
-
Dojezd: Až 130km
Typ pohonu: elektromobil
Motor: trakční elektromotor 75 kW/4500 ot./min.
Celkový max. výkon: 125 kW/250 Nm
Rozměry (d,š,v): 3999 mm, 1775 mm, 1578 mm
Rozvor: 2570 mm
Objem zavazadlového prostoru: 260 - 1100 litrů
Hmotnost (pohotovostní): 1195 kg
Baterie: li-ion, 22 kWh (18,8 kWh využitelných)
Max. rychlost: 150 km/h
Zrychlení (0-100 km/h): 7,2 vteřiny
Dobíjení: 2,4 kW (palubní), Mennekes
Rychlonabíjení: Combo2/CCS
Záruka: 8 let/100 000 km (minimum 70 % kapacity akumulátoru)
Sice by si se mnou neporadil, ale výhodu má, že si může přivolat pomoc:)
-
Jó zrychlení má, jen na to nesmí moc šlapat aby si nevybil baterky :D
-
Ale z 0-60 to zrychleni ma lepsi nez m3..
To bych úplně netvrdil...lepší možná tak než E46 M3, než něco novějšího určitě ne. A teda i kdyby měla lepší zrychlení, než 340koňová E46 M3 (což si stejně nemyslím), závoďák to fakt neni. Viz třeba https://www.youtube.com/watch?v=jMK_MbSrXZc
-
Pokud to nemá přídavné topení, dojezd v zimě klesá podle pohodlnosti posádky klidně na polovinu, anžto přímotopný elektrický ohřev žere baterky jako kráva.
-
Pokud to nemá přídavné topení, dojezd v zimě klesá podle pohodlnosti posádky klidně na polovinu, anžto přímotopný elektrický ohřev žere baterky jako kráva.
Klima na tom nebude hadam zase o moc lip :D
A jinak 7.2 0-100 neni zadna hitparada. je to slusny casek na kilasek, ale i moje daily ma pod 8. Srovnavat to s M3, nebo rikat ze je snad rychleji na kilu je uplne mimo. I E46ka ma 0-100 5.1 s, coz je o tridu jinde.
-
Panzto ma baterie vespod tak sedi velice dobre. Opravdu neuveritelne sedi v zatackach! Po Praze to strasak urcite bude. Dalsi vec je prubeh krivky krouticiho momentu, kde ten je prakticky od volnobehu k dispozi v plne sile. Vypada jako chcipak, ale neni to vubec spatny vozitko. Nechytejte me ale za slovo prosim, formule 1 to neni.
-
Panzto ma baterie vespod tak sedi velice dobre. Opravdu neuveritelne sedi v zatackach! Po Praze to strasak urcite bude. Dalsi vec je prubeh krivky krouticiho momentu, kde ten je prakticky od volnobehu k dispozi v plne sile. Vypada jako chcipak, ale neni to vubec spatny vozitko. Nechytejte me ale za slovo prosim, formule 1 to neni.
Koukněte na to video, které jsem sdílel. V testu Auto Expressu na okruhu Blyton Park dostal od Suzuki Swift Sport (nejpomalejší rychlý hatchback posledních dvaceti let?) docela nakládačku: 1:28 vs 1:20, tj. 88 vteřin oproti 80, Suzuki o 10 % rychlejší. Auta o 10 % rychlejší, než SSS jsou pak například Nissan 370 Nismo nebo Alfa Romeo 4C. Dodal bych, že se jedná o poměrně pomalou trať, kde má auto s velkou akcelerací v malých rychlostech (jako třeba BMW i3) velkou výhodu.
-
Tak hlavně tady asi nejsme moc ujížděči, tak je jedno, čím si jezdí. Za sebe, pokud jim to bude dělat určité diskomfortní situace, jako źe je to někde nechá, nebudou si moct topit/chladit a podobně, budu rád:) Mnoho poplatníků je na tom v jejich starých popelcnicích podobně.
-
Srovnavat to s m3 neni vubec mimo za urcitych podminek, nebo zr to je jen vas dojem.. neco si o tom zjistete nez date na dojmy:) mluvil jsem o zrychleni z 0-60 a to vzhledem k tomu, ze u elektrickych motoru je plny vykon k dispozici okamzite narozdil od konvencnich kde chvilku trva, nez vykon nabehne, do urcite rychlosti ma i3 opravdu lepsi zrychleni.. a e46 to vyprasi jeste vic
https://youtu.be/PO5z32L32aY
-
Tak hlavně tady asi nejsme moc ujížděči, tak je jedno, čím si jezdí. Za sebe, pokud jim to bude dělat určité diskomfortní situace, jako źe je to někde nechá, nebudou si moct topit/chladit a podobně, budu rád:) Mnoho poplatníků je na tom v jejich starých popelcnicích podobně.
Nezapomínejte na motorkáře. Tam ujíždět smysl má. Z vlastní zkušenosti vím, že v 99,9% případů vůbec motorky nepronásledují. Ujížděl jsem i s manželkou a ta se bojí pořád a všeho. Maximálně pach skočí do cesty nebo se snaží smáznout motorkáře zastavovací plácačkou, což je z pohledu motorkáře dost komická situace. Toto jde eliminovat předstíráním zastavení a pak za to vzít a jste pryč. Nemusíte mít litrový supersport. Totiž, než naskáčou všechny opice do auta a zrychlí na rychlost motorky, už jste dávno z dohledu. To se mi ale stalo jen jednou (aby pronásledovali). Kdybych toto nedělal, vůbec to sem nepíšu. Jinak souhlasím, že ujíždět v autě autu s absolutní předností je kktina. Situace na moto je diametrálně odlišná. A ještě, mám na mysli hlídku stojící u cesty, měřící rychlost, kontrola zákazu vjezdu atp. Určitě bych neradil nezastavit moto, máte-li je nalepeny za zadkem, nebo na dálnici Pašíka, ev. Superba za sebou. Tam je riziko příliš veliké a smysl to rozhodně nemá. Ale hlídce u pangejtu budu na moto ujíždět vždy.
-
Tak já mám výkonu dost i na dálnici, ale nešlo mi ani tak o techniku, jako o to, co se může dalšího stát. Jistě, někdy to je asi bezpečné, "nevšimnout" si, že jsem zastavován, někdy to už je riziko, které za to, alespoň mně, nestojí, protože někoho trefit, nebo jinak ohrozit, je na mně moc. Čert vem můj život, ale ....
-
...a právě z pohledu ujíždějícího motorkáře by mohlo být i3 nepříjemný soupeř, z důvodu dobrého zrychlení, a že v zatáčkách pěkně sedí, čehož by pražští opi mohli využít. Muselo by ale nejdřív na tu honičku dojít.
-
...a právě z pohledu ujíždějícího motorkáře by mohlo být i3 nepříjemný soupeř, z důvodu dobrého zrychlení, a že v zatáčkách pěkně sedí, čehož by pražští opi mohli využít. Muselo by ale nejdřív na tu honičku dojít.
Furt jste nekoukl na to video, kde dostane na prdel od SSS, co? Jako určitě sedí líp, než Nissan Leaf nebo další konkurence, ale s konvenčními auty se srovnávat nedá.
-
když už jsme u toho nezastavování...měl jsem jednoho známého týpka a ten (jednou jsem to s ním zažil) to dělal tak, že když ho pach zastavoval, tak markýroval že zastavuje, ale jakoby nešikovně přejel o kousek dál a pak se normálně poměrně pomalu rozjel a jel pryč. Prý ho jakoby pronásledovali jen jednou a to už jim zastavil a vysvětlit, že jak na něj ten policajt mával měl pocit že má jen sjet ke straně a pokračovat dál...to samé meldoval, když ho prý jednou předvolali k vysvětlení proč prý ujel hlídce...prostě žádné závodění jen nedorozumnění...nicméně prý se tkahle vyvlíkl z rychlosti nejméně 10x. Jak říkám jednou jsem jel s ním a opravdu to taqkhle udělal a nikdo se za námi nevydal...pravda bylo to ještě hluboko před sprdelí...
-
Pokračování: http://www.auto.cz/policie-prevzala-11-bmw-i3-kde-budou-elektromobily-slouzit-proc-nemaji-majaky-105185