30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: sepp 19 Března 2017, 19:51:18
-
Ahoj, právě běželo na ČT:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2061004-policie-zabavila-po-nehodach-pres-pet-tisic-malych-technicaku-takova-auta-pak-musi
„Od počátku bylo toto opatření nastaveno zejména pro vozidla po těžkých dopravních nehodách. Tak aby se tato vozidla vracela do provozu až po odborné kontrole STK,“ vysvětluje ředitel dopravní policie Tomáš Lerch. Tak určitě... ;)
-
S tou pravomocí moc nesouhlasím.
Klouby, čepy, silentbloky - to jsou prostě věci podléhající opotřebení a dnes to máte OK, za měsíc třeba už bude závada. Nicméně to třeba zjistíte v sobotu a domluvíte si servis na pondělí a v neděli vás zrovna zastaví policajt. Každý nemá ten čas domluvit si mechanika zrovna kdykoliv se mu namane.
-
Všímají si pevnosti nápravy a zkouší systém řízení ‒ jestli je ovládání vozidla bezpečné. To by mně zajímalo jak - já žádnou vopici k sobě do auta sednout nenechám....
-
Všímají si pevnosti nápravy a zkouší systém řízení ‒ jestli je ovládání vozidla bezpečné. To by mně zajímalo jak - já žádnou vopici k sobě do auta sednout nenechám....
Ano, přesně tohle mě taky zarazilo - smí se vůbec, v rámci běžné silniční kontroly, esenbák čehokoliv na (nebo v) v kontrolovaném autě dotknout? Je řidič povinen uposlechnout výzvy k otevření kapoty, natočení předních kol, otočení klíčkem v zapalování, prošlápnutí brzdového pedálu atp.? Snahu o eliminaci těch pár skutečně bizarních vraků bych ještě, s rukou přes oči, pochopil, ale věřit, že PČR nezneužije svoji další pravomoc k šikaně (odbojných) řidičů a dosažení svých cílů, se jaksi zdráhám...
-
Jo, vyzývat může k čemu chce, posledně mě jménem zákona vyzýval abych mu vykal, na tyto výzvy se*eme
-
ajajaj t4455 — neuposlechnutí výzvy úřední osoby, ajajaj to bude drahé! Názor ústavního soudu je jasný, měl jste ho uposlechnout a začít mu vykat a pak teprve podat stížnost na nezákonnost výzvy, jejíž nezákonost by kontrolní orgán posoudil, neb Vy to nemůžete, jakožto obyčejný občan… ;) ;D
-
Já s nimi konflikty nevyhledávám a snažím se o výslovně asertivní přístup. Vše od počátku nahrávám a pokud si do vozidla bude chtít sednout, tak mu v tom nebudu bránit silou, nicméně mu jasně řeknu že s tím nesouhlasím, že jsem přesvědčen, že překračuje své pravomoci a že po něm budu žádat náhradu škody. Pokud nezanechá svého protiprávního jednání, tak jej pokud možno zdokumentuji a později budu požadovat proplacení vyčištění a dezinfekce interireru plynem.
On totiž v zásadě nemůže nic najít anébrž
1) Prostě nic nenajde páč v tom řízení ta vůle není
2) "Najde" i když tam žádná vůle nebude a sebere mi TP
3) Najde protože tam ta vůle je a sebere mi TP
Pro bod 3 platí, že nechám auto bleskově opravit pokud možno tak aby to nebylo na první pohled patrné a bleskově (platí i pro bod 2) nechám udělat TP - a protože auto bude v pořádku tak budu k dezinfekci ještě chtít proplatit tu technickou...
Bude to minimálně zajímavá kausa.
-
Děsím se doby, až bude PČRajt mít problém s tím, že mám vůli absolutně nulovou a nápravu pevnou víc než série, poněvadž mám všechny silentbloky v ramenech nahrazeny polyuretanovými (a nehomologovanými pro silniční provoz)..
-
tak byly doby, kdy OTP odebírali za upadlou zástěrku
netrvalo ani 20let a myslím, že zas zavedou povinné zástěrky :(
-
To asi né, ten byznys kolem čelních skel poškozených od kamínků je dobrej, jen já měním čelní sklo každý minimálně jednou za rok :D
-
S tou pravomocí moc nesouhlasím.
Klouby, čepy, silentbloky - to jsou prostě věci podléhající opotřebení a dnes to máte OK, za měsíc třeba už bude závada. Nicméně to třeba zjistíte v sobotu a domluvíte si servis na pondělí a v neděli vás zrovna zastaví policajt. Každý nemá ten čas domluvit si mechanika zrovna kdykoliv se mu namane.
Já s vyžvejkanejma silentblokama jezdil co to auto mám a nic, i technická to brala jako lehkou závadu. Poslední dobou se sice geometrie rozjížděla víc a dost to v zatáčkách vibrovalo, to jo, teď je to po výměně lepší (ještě tam teda něco bude, protože to občas vibruje taky), ale ještě před zimou to tak špatný nebylo, nebyl s tím vlastně vůbec problém. Hlavní rozdíl teď je, že je ta náprava mnohem tvrdší a všechny ty díry na silnici jsou najednou jak rány kladivem. Holt asi ne každej podvozek je sračka a vyžvejkáním nějakejch dvou gum se z něj stane neovladatelná krabice, ale tak chtít po tomhle systému a těch dementech v uniformě logický myšlení je stejně jak házet hrách na zeď.
-
... já s vyžvejkanejma silentblokama jezdil co to auto mám a nic, i technická to brala jako lehkou závadu. Poslední dobou se sice geometrie rozjížděla víc a dost to v zatáčkách vibrovalo, to jo, teď je to po výměně lepší (ještě tam teda něco bude, protože to občas vibruje taky) ...
Zkus krizový brždění v zatáčce na silnici II. třídy, třeba z devadesáti. Je lepší mít to v pohodě, i když se s tim normálně dá jezdit.
-
Když něco, tak mi přijde že to teď brzdí o chlup hůř, asi tak :D
-
Když něco, tak mi přijde že to teď brzdí o chlup hůř, asi tak :D
Ani mi tak nejde o brzdy jako o tu vůli v řízení. Z auta se v tu chvíli stane užovka a ty během zlomku sekundy máš na výběr jestli to pošleš do příkopu nebo do protijedoucího auta. Tuhle situaci jsem přesně zažil a je to dobrej šok, nevim jak se mi to povedlo udržet na silnici.
Příčina že to už moc nebrzdí bude v tom, že ty Saaby asi nebudou co bejvaly když byly nový. Máš si kupovat Volvo a né švédský Vektry. :D
-
Neřek sem že to nebrzdí, nějakej věštec ze sedliny nebo něco? ::)
-
;D ;D