30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: t4455 01 Února 2017, 20:53:44
-
Tak takhle se vymýšlí jak snížit emise ve městě
http://praha.idnes.cz/omezeni-dopravy-malostranske-namesti-ridici-doprava-centrum-prahy-tunely-1uk-/praha-zpravy.aspx?c=A170201_2302965_praha-zpravy_nub
-
Myslí si, že tramvaje budou zpomalovat auta. Podle mě to bude naopak a tramvaje budou zasekaný za autama a budou mít zpoždění. Takže to akorát vše jenom zhorší.
-
Vzdyt je dokazany ze z pomaleni dipravy je blbost..v nemecku na to prisli ...
-
My potřebujeme ještě tak pár let.
-
My potřebujeme ještě tak pár let.
A pak se přestěhujem taky do německa. ;D
-
myslim ze zrovna tam je to tak nejak jedno, protoze tam stejne auta stoji spolu s tramvajemi, od Ujezdu az ke Klarovu, a tech 200 metru co se jede mimo koleje, to bude fakt zklidneni jak prase ... zpatky to bude asi lepsi kdyz se pojede po kolejich, clovek aspon nebude drncat po tech rozbitych kostkach a prat se s turisty co nevi ze kdyz vlezou na prechod tak maji dojit na konec ...
-
Přiznám se že netuším co tam chtějí zklidňovat. To aby auta jezdili přes "dolní" Malostranské náměstí se nabízí zcela evidentně, buď po tramvajových kolejích, nebo okolo mezi kolejema a Malostranskou besedou, kde je silnice široká na tři pruhy, jeden je tedy využit na parkování před Besedou. Tam by se klidně obousměrnej provoz vešel. Ale to už mě příjde jednodušší to vést po těch kolejích, stejně to po nich jde od Újezda až na Malostranské náměstí, takže by k žádnému omezení skoro nedošlo. Navíc od té doby co je Blanka, tak na průjezdu přes MS viditelně ubylo aut a nemyslím si že by nějakým "pruzením" došlo k ještě výraznějšímu úbytku. A dělání nějakých informačních tabulí s časy průjezdů je jen vyhazování peněz a PR magistrátu, ten kdo to zná, tak už má nejrychlejší cestu naježděnu a "vidlák a výletník" tam zavítá spíše náhodou a bude se řídit navigací a né cedulema s časem :D