30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: t4455 16 Ledna 2017, 11:22:41
-
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/dostanete-pokutu-kdyz-budete-ridit-se-zranenim-zalezi-vzdy-n/r~0cdc23e4d98411e6a8cb002590604f2e/?utm_source=volnyHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-0
Zase trochu vyhrožování a vymývání mozků
-
Takže každý kuřák, který navíc kouří za volantem, je vlastně potencionálně na pokutu pro nezpůsobilost, protože buď je pod vlivem návykové látky, nebo naopak nevyrovnaný nervózní a labilní bez vlivu :-D
M.
-
Tak základ je poslat to správního řízení, kde bude podezřelý na dotazy "jak se vám s tím řídí?" zatvrzele mlčet.
Smutné je, že článek blábolí něco o úvaze policisty a o správku ani muk.
-
Závěrečnou jízdu v autoškole jsem dělal s dlahou na pravé ruce. Komisař na to neřekl ani slovo.
Ono to chce klid a nohy v teple a hlavně nenechat se vyděsit senzacechtivými novináři...
-
Závěrečnou jízdu v autoškole jsem dělal s dlahou na pravé ruce. Komisař na to neřekl ani slovo.
Ono to chce klid a nohy v teple a hlavně nenechat se vyděsit senzacechtivými novináři...
Přesně tak, nejlepší kšeft je kšeft se strachem a nejhorší smrt je smrt z leknutí.
-
Tak základ je poslat to správního řízení, kde bude podezřelý na dotazy "jak se vám s tím řídí?" zatvrzele mlčet.
Smutné je, že článek blábolí něco o úvaze policisty a o správku ani muk.
Soudruhu, řídí se lépe jak se zdravou, jak je fixovaná, tak mě tak nebolí jako obvykle při držení volantu a můžu se o dlahu opřít ;D
-
Chudaci mrzaci ...
Mne by zajimalo, jestli to tem dementnim novinarum pisou sami fizlove, nebo jestli je za to plati, nebo jestli jsou tak neskutecne vypatlany.
-
Jel jsem už mockrát ve stavu, kdy jsem nebyl zcela fit, takže sí můžeme trochu rozebrat, jak se mi řídilo.
Se zlámanou levou nohou to bylo úplně v pohodě, neb jsem měl auto s automatem. Největší problém bylo vymyslet proces nastoupení a vystoupení s nechodivou sádrou a berlemi.
S rozbitou levačkou se také jezdí celkem dobře, protože ta leží v klíně a dole může klidně i přidržet volant během řazení. Jen je nutné přemýšlet víc dopředu a podřadit už před zatáčkami a ne až v nich.
Bez pravého oka jezdím teď. Užil jsem si neuroboreliozu a úplně mi nefungují oční víčka na pravé straně. Oko bez funkčního mrkání slzí a pálí, takže si ho do auta zalepím a normálně jedu jen s jedním.
Má to samozřejmě svoje úskalí:
Jedno oko komplikuje odhad vzdálenosti. Zpočátku zdálky nepoznáte, zda je člověk už u přechodu, nebo ještě 10 metrů za ním a tedy nevíte, kdy vám tam vleze. Za pár dnů si ale mozek zvykne.
Napravo nemám periferní vidění, takže je potřeba extra dávat pozor na přechodech, křižovatkách a zejména na víceproudých komunikacích, kde se zprava může bez varování přikulit nějaký mladý zdravý rychlý nadšenec.
Sloupky jsou daleko zrádnější, než s oběma očima. Snadno se za ně schová i osobák, protože chybí pravé oko, které by vidělo tam, kam levé za překážku nevidí.
Vzalo kolem a kolem, za dne na okreskách ve známém prostředí se mi s jedním okem řídí snadno a pohodlně, jen je potřeba víc hlídat prostor za sloupky a víc koukat doprava.
Na druhou strany za tmy je to s jedním okem peklo na kolečkách, obzvláště na sněhu nebo za mokra. Jedno oko komplikuje odhad vzdálenosti třeba sněhových jazyků a oslňování od protijedoucích je taky podstatně horší. Takže v noci prostě nejezdím.
Nejhorší stav, kdy jsem zatím řídil je migréna. To dělám fakt nerad a jen v krajní nouzi. Je vám blbě, mozek vám bolestivě pulsuje a rozpadá se, máte chuť mládit hlavou o volant, aby to už přestalo. A do toho řešit přednosti zrava a podobné věci. Hnus. Zlaté řízení s jedním okem a klidně bez nohy :-)
Přitom je celkem jasné, že migrénu na vás na první pohled nikdo nepozná.
-
Když to bylo potřeba řídil jsem i s pravou nohou v sádře a s ručním řazením. Dobržďovat jsem musel ručkou a nejhorší bylo že v levé noze není ten cit na brzdu a že bylo nutné rychle přeřazovat. Ve městě by to asi bylo peklo, ale takhle mimo to docela šlo. Na rovině jsem to dával rozjezd na dvojku a pak rovnou za čtyři.
-
Take mam zkusenost, levy zlomeny kotnik / automat ... 100% ability.
Vymknuty kotnik (libovolna) - manual ... s trochou sebezapreni take vpohode.
Nic jineho me nastesti zatim nepotkalo.
A nejhorsi zazitek byla jedna uplne obycejna cesta asi 100 km z toho 50 po dalnici ... kdy jsem byl velmi unaveny, ospaly a bylo treba dojet do cile ... delal jsem zastavky, po par km, nechaval se venku probudit mrazem a zkousel ruzne dalsi figle, ale to byla asi nejhorsi a take nejnebezpecnejsi cesta. Spankova deprivace pusobila o dost vetsi vliv nez kdyz je clovek nacamranej. Je to pred par lety a ani si nepamatuju, proc bylo nutne tam dojet ... ale dneska bych to rozhodne znovu nedelal.
-
Taky jsem se jednou odvezl do nemocnice s roztrženou achillovkou, nechtěl jsem nechat kamaráda řídit:) Pak jsem se sádrou (tu jsem ale asi po týdnu sundal, pak bez ní) jezdil. Nutno dodat, že to bylo v automatu, takže horší, než řízení, bylo odhrabávání sněhu před jízdou:(
-
Nejhorší vliv mající vliv na kvalitu a schopnost mého řízení, co jsem kdy pozoroval, byl jednoznačně únava (zejména ve spojení s noční jízdou po D1), to bylo horší než jakýkoliv vyvrknutý kotník, zbytkáč, ujíždění PaChům nebo nachcípanost.
Jo a ještě aktivní průjem.. ten dokáže mimochodem podvědomě hrozně ztěžknout nohu na plynu :)
-
Se zraněním jsem nikdy neřídil (když nepočítám různé říznutí nožem atak), ale i tak raději jezdím taxíkem. Nejhorší stav při řízení mám ve chvíli, kdy jsem v šoku .. třeba po tom, co dojedu k nehodě, dávám první pomoc a po odlétnutí LZS zase odjíždím, jelikož se člověku v hlavě furt promítá to co viděl a furt o tom musí přemýšlet a podvědomně se nemůže soustředit na cestu a dělá chyby (naposledy jsem po takovém zážitku jel po silnici 1. třídy asi 10km rychlostí 30kmph, protože jsem se na víc prostě necejtil). Nebo po vlastní nehodě, kdy se skoro člověk zabije a díky náhodám ještě žije, to je člověk ve stresu, klepe se a nedokáže se soustředit na nějaké řízení. A to ani 2h po nehodě, zvlášť pokud se do takové situace ještě nedostal.
-
Jeden můj známej to má autem domu z práce tak 20 minut a jelikož to doma nechtěl nějak zdržovat, střihnul si trochu LSD rovnou už v práci těsně před jízdou, neboť měl spočítaný, že to začne působit tak za cca 30 minut, takže má ještě 10 minut rezervu. Bohužel nepočítal, že se zdrží v zácpě. To pak byl teprve na silnici hukot... ;D
-
Jeden můj známej to má autem domu z práce tak 20 minut a jelikož to doma nechtěl nějak zdržovat, střihnul si trochu LSD rovnou už v práci těsně před jízdou, neboť měl spočítaný, že to začne působit tak za cca 30 minut, takže má ještě 10 minut rezervu. Bohužel nepočítal, že se zdrží v zácpě. To pak byl teprve na silnici hukot... ;D
Upřimně doufám že takovýho kreténa nikdy nepotkám.