30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: Otto 27 Prosince 2016, 18:49:13
-
https://www.novinky.cz/krimi/424728-dron-na-vysocine-natocil-vaznou-nehodu-zranenemu-ridici-pomohla-rada-svedku.html
....nějak mi uniká, proč vůbec řešili vzorek na pneu.
-
Mě zase udivuje, jak tam lidí řeší jak hasiči zastavili. Provoz se takhle zastavuje běžně, jde hlavně o bezpečí při zásahu. A někteří jsou schopni kvůli tomu nadávat...
-
Mě zase udivuje, jak tam lidí řeší jak hasiči zastavili. Provoz se takhle zastavuje běžně, jde hlavně o bezpečí při zásahu. A někteří jsou schopni kvůli tomu nadávat...
Z toho si nic nedělej, lidi jsou dementi a to bez pardonu. Předpokládám že vzorek pneu řešili kvůli pojišťovně a špatný vzorek hraje jednoznačně proti řidiči ve smyslu zavinění. Stejně jako pokud auto nemá kola co jsou v TP, tak pojišťovna může odmítnout plnění (stejně tak při pozitivním testu na alkohol / drogy, takže řidič je ve stavu že pro něj letí vrtulník a stejně mu do držky narvou tester).
-
Mě zase udivuje, jak tam lidí řeší jak hasiči zastavili. Provoz se takhle zastavuje běžně, jde hlavně o bezpečí při zásahu. A někteří jsou schopni kvůli tomu nadávat...
Z toho si nic nedělej, lidi jsou dementi a to bez pardonu. Předpokládám že vzorek pneu řešili kvůli pojišťovně a špatný vzorek hraje jednoznačně proti řidiči ve smyslu zavinění. Stejně jako pokud auto nemá kola co jsou v TP, tak pojišťovna může odmítnout plnění (stejně tak při pozitivním testu na alkohol / drogy, takže řidič je ve stavu že pro něj letí vrtulník a stejně mu do držky narvou tester).
Jenže na silnici nebyl sníh / led, nemrzlo, dle záběrů byla silnice suchá a info stran gum bylo nadbytečné. Ani pojišťovna by v takové situaci plnění pokrátit nemusela, jelikož příčinou nehody evidentně nebyly gumy, ani hloubka dezénu...
-
Jenže na silnici nebyl sníh / led, nemrzlo, dle záběrů byla silnice suchá a info stran gum bylo nadbytečné. Ani pojišťovna by v takové situaci plnění pokrátit nemusela, jelikož příčinou nehody evidentně nebyly gumy, ani hloubka dezénu...
Sorry, ale takhle suchá silnice rozhodně nevypadá, že by na ní byla vrstva vody se říct nedá, ale suchá rozhodně není.
-
Jenže na silnici nebyl sníh / led, nemrzlo, dle záběrů byla silnice suchá a info stran gum bylo nadbytečné. Ani pojišťovna by v takové situaci plnění pokrátit nemusela, jelikož příčinou nehody evidentně nebyly gumy, ani hloubka dezénu...
Sorry, ale takhle suchá silnice rozhodně nevypadá, že by na ní byla vrstva vody se říct nedá, ale suchá rozhodně není.
Možná, ale i tak to nemá se zimníma gumama a hloubkou vzorku co dělat. To tam mohli rovnou napsat i to že stěrače stíraly a ostřikovače ostřikovaly.
-
Možná, ale i tak to nemá se zimníma gumama a hloubkou vzorku co dělat. To tam mohli rovnou napsat i to že stěrače stíraly a ostřikovače ostřikovaly.
Copak vite dopredu, co bylo pricinou?
Policie ma zajistovat vsechny (bezne) dostupne dukazy.
-
Mě to přijde pochopitelný, na přehledným úseku to poslal do škarpy, taky se mi to stalo a přesně z důvodu sjetých pneu, ono tam moc možnosti není, buď sjetý gumy, sjetý řidič, nepřizpůsobení jízdy povaze a stavu vozovky, technický stav vozu nebo nějaký vytlačení jiným vozidlem ze silnice, popřípadě zdravotní příhoda řidiče. Problém dopravní policie je v tom že jako první úkol mají dát někomu pokutu (aspoň symbolickou za kilíčko) a pak Vám ochotně podají euroformulář kde bude dole velké logo a kontakt na tuto firmu https://www.nabouralivas.cz/ (v Moravskoslezským kraji).
A ano, hasiči tam stojej jak kokoti, záchranka normálně zastavila, hasiči mohli taky a mohli řídit provoz kyvadlově, ona ta objížďka, když koukám na mapu může být taky na hodinu. A věřím tomu že tam takhle stáli aspoň dvě hodiny. A nikoho to nezajímá proč jste přijel pozdě.
Jinak co se týká tý pomoci od ostatních, asi to mysleli dobře ale převracet auto na kola když je v něm borec a můžou mu zkurvit páteř nebo ho za každou cenu tahat ven z auta? Proč? Udržoval bych s ním verbální kontakt, uklidňoval bych ho a čekal na profesionály kteří vědí jak s takovým člověkem manipulovat.
-
Hasiči takhle zastavují běžně. Provoz se zastavuje normálně během vyprošťování a zabezpečování místa nehody (řádově deset minut). Potom se s autem uhne a už se to řídí kyvadlově během vyšetřování. Dělá se to tak kvůli bezpečnosti. Kolikrát tam lidi kolem nehody lítaj jak piloti F1 a hasiči fakt nemají čas se pokaždý dívat jestli tam někdo neletí jak hovado aby mohli zachraňovat.
-
A ano, hasiči tam stojej jak kokoti, záchranka normálně zastavila, hasiči mohli taky a mohli řídit provoz kyvadlově, ona ta objížďka, když koukám na mapu může být taky na hodinu. A věřím tomu že tam takhle stáli aspoň dvě hodiny. A nikoho to nezajímá proč jste přijel pozdě.
Tady doporučuji vžít se do role řidiče, který se nemůže třeba nadechnout, má zlomených několik kostí a neví co se děje. Opravdu vás zajímá jestli náhodou někdo nepřijede o hodinu dýl do práce? Na místo přistával vrtulník. Sám pokud dojedu k nehodě zastavím na blikačkách tak, aby mě němohli objet. Pokud je bez zranění, tak odjedu nebo zastavím lépe. Pokud zastavím tak, aby mohli ostatní projet, ostatní projedou a nikdo nepomůže, vlastní zkušenost.
Doporučuji přečíst tohle .. http://dfens-cz.com/lekarnicku-nedam-a-bundu-uz-vubec-ne/
A taky víc bourat, abyste to viděl i z té druhé stránky. :)
Mě to přijde pochopitelný, na přehledným úseku to poslal do škarpy, taky se mi to stalo a přesně z důvodu sjetých pneu, ono tam moc možnosti není, buď sjetý gumy, sjetý řidič, nepřizpůsobení jízdy povaze a stavu vozovky, technický stav vozu nebo nějaký vytlačení jiným vozidlem ze silnice, popřípadě zdravotní příhoda řidiče.
Hmm, jednou jsem se vyhl srně ve 170kmph tak, že jsem musel celkem rychle do protisměru a zase zpět před horizontem, pokud bych dostal smyk (což je naprosto reálná situace) a v tý rychlosti zabil sebe a všechny 3 lidi v autě, příčina by byla dle pčr asi tak na 100% nepřizpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky. Přitom se jednalo o náhlou překážku, která by po crashtestu sama odběhla do lesa a nikdo by o ní nikdy nevěděl. Tím chci říct, že příčin může být snad nekonečně mnoho, zatímco ste vyjmenoval jen ty známá z médií. :)
-
Hasiči - máte pravdu...sypu si popel na hlavu, jsem holt už z těch všech nekonečných uzavírek vytočenej ;)
qoyi - Vy a srnka, to myslím nepotřebuje komentář, s tímhle se vůbec nechlubte a buďte rád jak to dopadlo, ty pozůstalý Vašich spolujezdců Vaše srnka zajímat nebude. A tohle si přečtěte, dává to smysl https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/jak-se-vyhnout-srazce-se-zveri/r~i:article:694489/?redirected=1482958595
-
tohle si přečtěte, dává to smysl https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/jak-se-vyhnout-srazce-se-zveri/r~i:article:694489/?redirected=1482958595
Dava to smysl, tak mozna na pul...
Je brutalni rozdil jelen(~250kg)/los/svine(~300kg) a nejaka srnka(50kg) nehlede na parozi predchozich, ktere casto prochazi prednim sklem a zabiji... otazka je, budete mit cas to vyhodnotit a jak zvire zareaguje...
los
https://fellowshipofminds.files.wordpress.com/2014/09/moose-vs-car2.jpg
http://www.snopes.com/photos/accident/moose.asp
jelen
http://www.car-accidents.com/pics/carphotos/10-14-02-cop.gif
srnec
https://i.ytimg.com/vi/2fKziOrz2oU/maxresdefault.jpg
Takze se nevyhybejte, jak je v clanku:.. doporučuje se co nejvíce brzdit a neuhýbat ::)
-
Takze se nevyhybejte, jak je v clanku:.. doporučuje se co nejvíce brzdit a neuhýbat ::)
Článek je dost legrační. Podle článku jsem ji měl ve 150ti srazit (pač víc bych fakt nedobrzdil) a nepokoušet se jí vyhnout.