30kmhcz

Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: fu 20 Dubna 2016, 19:04:36

Název: Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: fu 20 Dubna 2016, 19:04:36
http://ostrava.idnes.cz/tank-ktery-rozryval-mokrady-zapadl-v-bahne-vyprostili-jej-hasici-py5-/ostrava-zpravy.aspx?c=A151019_102340_ostrava-zpravy_woj

urednicka logika:
Limity se vztahují na provoz vozidel na pozemních komunikacích
. Ale tank nebyl účastníkem silničního provozu, na místo určení byl přepraven po silnici na podvalníku, a pak již jezdil v určeném terénu,“ vysvětlil Polášek.

Takze smrad  a emise, kdyz je vozidlo mimo silnici nekam zahadne zmizi...  :o

Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: Šmarjá Josef 20 Dubna 2016, 19:45:33
Řeším  v práci docela idiotský problém který souvisí s emisemi. Máme montážní vozidlo, které už se díky stáří dost prodražuje a firma kouká po novém. Jako podvozek je vybráno Iveco, hydraulická nástavba česká. Vozidlo se nejčastěji pohybuje do 30km od garáže a většinu dne stráví na volnoběhu, který stačí na pohon hydrauliky. Bohužel Iveco má DPF a nevěřím, že vydrží víc jak půl roku, takže pohon hydrauliky je prý (podle výrobce nástavby) úplně v pohodě vyřešen pohonem elktrocentrálou a elektromotorem!! Takže, přijedu na místo, chcípnu motor 3,5l 110kW, nastartuju centrálu, která pomocí benzinového spalovacího motoru (40 000,-) pohání "motor", který vyrábí elektřinu a touto vyrobenou elektřinou budu pohánět elektromotor, který pohání hydromotor hýbající nástavbou!!!!!!!!!!!!!!  To je jak z debilní komedie. Navíc elektromotor pohánějící hydromotor nemůže být nějaké ořezávátko, protože naftový 3l/88kW se při pohybech hydrauliky pohne v otáčkách. Na stávající mašině je elektromotor 2,2kW a sotva to utáhne na malé zatížení. Chjo, všem zeleným aktivistům bych sebral řidičáky, auta, odpojil elektřinu, vodu a kanalizaci. Chodit pěšky, svítit loučí, tahat vodu ze studny, srát do kadibudky 8)
Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: fu 20 Dubna 2016, 20:11:56
Co rovnou hydraulickou centralu?
neco jako http://www.dknv.cz/naradi-a-stavebni-technika/kompresory-centraly-svarecky-pajky-hork-pistole/elektrocentraly/841-centrala-hydraulicka-k-hydrkladivu-hycon-hpp-09
Ucinnost se zvedne zasadne...
Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: opas 20 Dubna 2016, 20:16:30
A nešlo by dát na výfuk odbočku, aby se při stání obešel DPF?
Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: enzym 20 Dubna 2016, 20:36:22
Citace
takže pohon hydrauliky je prý (podle výrobce nástavby) úplně v pohodě vyřešen pohonem elktrocentrálou a elektromotorem!!
Parní stroj s kotlem na hnědé uhlí bude mít lepší energetickou bilanci i menší emise. A kdyby byl na štěpku - euro/ekozmrdí vlhký sen.
Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: Šmarjá Josef 21 Dubna 2016, 19:46:42
Zatím se komunikuje s Ivecem, ale než se uvalí 2mega, tak musíme zajet do Práglu omrknout mašinu. Hydraulická centrála vypadá dobře, ale problém bude v nízkém tlaku. Stávající dává 19mPa, kolik nová jsem nezjistil, zatím. Zkoušel jsem servis, jestli neumí nuceně vypalovat dpf, ale neuspěl jsem. Odbočka na výfuck by se asi nelíbila řídící jednotce. Asi bude nejlepší vydržovat si veterány co to půjde.
To zkurvený DPF mně zkazilo radost :'(

Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: opas 21 Dubna 2016, 19:59:14
Zatím se komunikuje s Ivecem, ale než se uvalí 2mega, tak musíme zajet do Práglu omrknout mašinu. Hydraulická centrála vypadá dobře, ale problém bude v nízkém tlaku. Stávající dává 19mPa, kolik nová jsem nezjistil, zatím. Zkoušel jsem servis, jestli neumí nuceně vypalovat dpf, ale neuspěl jsem. Odbočka na výfuck by se asi nelíbila řídící jednotce. Asi bude nejlepší vydržovat si veterány co to půjde.
To zkurvený DPF mně zkazilo radost :'(


Dobře, tak se to nebude líbit řídící jednotce. No a co? Nastartuješ normálně, pak to přepneš a ŘJ ti to určitě nechcípne. Před vypnutím to zase přepneš zpátky a pohoda. Promiň editaci tvého příspěvku, uklepl jsem se. Je tam původní text.
Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: Šmarjá Josef 22 Dubna 2016, 18:01:01
Snad se příští týden najde čas na osobní pohovor, ale stejně by mne zajímalo, jak se s takovým sráčem dá rozvážet zboží po městě, aniž by se to do roka nerozesralo. Tři stejné závady (DPF) a vrácení peněz?  :)
Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: vvvvvv 22 Dubna 2016, 20:25:52
Pokud člověk něco kupuje jako podnikatel, není chráněn jako spotřebitel.
Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: Mike 27 Dubna 2016, 01:13:44
možná bych koukl k jinému výrobci
minimálně ford má externí vstřik - nafta nejde do DPF přes motor
toyota zase umožňuje manuální zapnutí regenerace
určitě toho bude víc, jen je třeba pohledat
Název: Re:Emisni limity tanku - tank nejezdil po poz. komunikacích - emise zahadne zmizely
Přispěvatel: Šmarjá Josef 27 Dubna 2016, 17:52:26
možná bych koukl k jinému výrobci
minimálně ford má externí vstřik - nafta nejde do DPF přes motor
toyota zase umožňuje manuální zapnutí regenerace
určitě toho bude víc, jen je třeba pohledat
Ve hře jsou samozřejmě finance a nosnost podvozku. Je vybrán podvozek o celkové hmotnosti 5200kg aby netrpěl přetížením jako ten současný. Nástavba kterou používáme nyní má cca 2500kg. Proč cca? Protože taliáni plácli na štítek 3500kg, ale komplet vystrojené vozidlo váží 4200kg. V techničáku je 3300kg :D Cesta k výrobci se zatím nekoná  >:( ale mám nachystáno dost rýpavých otázek.