30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: fu 02 Dubna 2016, 23:29:44
-
http://www.czrso.cz/clanky/novy-system-inteligentniho-prizpusobeni-rychlosti-isa-muze-snizit-pocet-umrti-na-silnicich-o-20/
Pry rychlost zabiji, ja bych rekl blbost ridicu, blbec muze jet pomalu a stejne zabijet.
-
Tak uznávám, že blbec co to ve městě žene stovkou a udělá chybu s vysokou pravděpodobností zrakví víc lidí než blbec co se vleče čtyřicítkou a udělá stejnou chybu.
Na druhou stranu to jistě není důvod dávat všude třicítky. Takže pokud podobný systém umožní na okruhu a na hlavních tazích vyšší rychlost a buderovat bude u školy kolem osmé ráno a ne kolem osmé večer, tak proč ne...
-
Tak uznávám, že blbec co to ve městě žene stovkou a udělá chybu s vysokou pravděpodobností zrakví víc lidí než blbec co se vleče čtyřicítkou a udělá stejnou chybu.
Na druhou stranu to jistě není důvod dávat všude třicítky. Takže pokud podobný systém umožní na okruhu a na hlavních tazích vyšší rychlost a buderovat bude u školy kolem osmé ráno a ne kolem osmé večer, tak proč ne...
Nezlobte se, i kdyz Vam davam castecne za pravdu, takto skocime vsichni ve vyplostrovane mistnosti.
Zivot je proste nebezpeceny a vzdycky bude, ale nejvice nas ohrozuji samotni urednici (Pach, Opice, soudy, urednici jako takovi), tolik hloupe resenych krizovatek, jako je napr. v Brne jsem nikde jinde nevidel - najizdeni do nejrychlejsiho pruhu tady musela vyhrat nejaka protezovana <>, rychlost v tunelech omezena na 60 (tak proc jsme tak draze ty tunely staveli?) apod.
-
Takže pokud podobný systém umožní na okruhu a na hlavních tazích vyšší rychlost a buderovat bude u školy kolem osmé ráno a ne kolem osmé večer, tak proč ne...
IMHO je i to dost špatné, protože to přispívá k tomu, že si řidič odvyká za volantem myslet, ale pokud by to opravdu fungovalo takhle, tak dejme tomu, i když mně by se víc líbil systém, který pouze varuje před problematickými situacemi a buzerační prvek absentuje. Obvávám se ale, že všichni moc dobře víme, jak by implementace něčeho takového vypadala v podání české policie a městských úřadů.
-
Běžný a průměrně inteligentní občan uvažuje tímto stylem: „no tak kdyby to bylo jako u těch škol a tak, tak by to možná by to mohlo být užitečné, kdyby to tedy zachránilo i jen jeden jediný lidský život…“
Oficiální prohlášení při zavádění: „budeme to dávat jen u škol a nikde jinde, chceme chránit životy dětí a zvýšit bezpečnost silničního provozu…“
Článek na DFENSOVI: „Další ukrojené kolečko salámu, svobody valem ubývá, stát chce řídit vše a ovčané nadšené hýkají… …čekám okamžik, kdy se bude do trenek montovat plynový hlásič, který uživatelům dovolí prdět jen ve středu a to v době od 13–13,30 hod, v jinou dobu bude vypuštění plynů hlásit na magistrát, který jen bude rozesílat příkazy s pokutama (samozřejmě bez možnosti odvolání)…“
Po dvou letech od zavedení
zpráva z tisku: „po Praze, Brnu, Olomouci a Plzni zavádí i další města nová bezpečnostní opatření. Nyní bude platit rychlostní omezení 20 km/h ve všech vnitřních částech měst, 40 km/h bude povoleno jen na hlavních okružních tazích a dálničních výpadovkách. V okruhu 3 km okolo jakékoliv školy bude rychlost nyní snížena na 5 km/h. Občané tento krok nadšeně vítají: „zklidnění dopravy je důležitým prvkem života ve městech, nepotřebné silnice se nyní mohou přebudovat na cyklostezky a pěší bulváry. Novodobý fenomén opuštěných obytných domů v centrech měst se může využít ve prospěch nově příchozích muslimských imigrantů, kteří stejně mají k autům odpor…“ pravil Vít Masare z občanského sdružení AutoMat.“
-
Precetl jsem si ten clanek a docetl jsem se: "...Systém ISA má potenciál snižovat riziko plynoucí z nepřiměřené rychlosti, která je největším zabijákem na našich silnicích...." a s tim v podstate souhlasim. Je treba rozlisovat mezi rychlosti neprimerenou a nepovolenou.
-
"How is it useful to me? Look, there is a speed camera!"
Plná huba bezpečnosti a najedou speedcam.