30kmhcz
Procesní záležitosti => Odborná literatura => Téma založeno: audis 28 Srpna 2013, 22:28:38
-
aby byla představa, jak jsou fotky ve spise (zrovna nevhodný úhel světla, nepřesná expozice, selhání obsluhy) kvalitní ... nekvalitní.
==================
Praha , tunel Lochkov směrem na západ, leden 2013, automatický úsekový měřič Unicam Velocity, venku ještě tma
(http://img11.imageshack.us/img11/2410/mqhl.th.jpg) (http://img11.imageshack.us/i/mqhl.jpg/)
kvalita: parádně nasvícený obličej řidiče, kdyby nebyl zastíněn.
Ramer AD9T, trojnožka u silnice, cca srpen 2011 9:00 hodin, denní světlo, zataženo, dvojka Drlík a Eliáš
(http://img812.imageshack.us/img812/4189/i471.th.jpg) (http://img812.imageshack.us/i/i471.jpg/)
Nekvalita: chyba obsluhy, špatné světelné podmínky.
-
Doporučuji vždy po ukončení přestupkového řízení nebo po uplynutí lhůty 1 roku od údajného spáchání přestupku zažádat o zaslání kompletní kopie spisového materiálu podle zákona o svobodném přístupu k informacím (http://portal.gov.cz/app/zakony/zakon.jsp?page=0&nr=106~2F1999&rpp=15#seznam (http://portal.gov.cz/app/zakony/zakon.jsp?page=0&nr=106~2F1999&rpp=15#seznam)). Poslat vám to musí, a to do 15 dnů. Pak přesně vidíte, co na vás měli a neměli, jak postupovali a jak kvalitní jsou fotky. Je to pro vás poučné do budoucna (např. jak se maskovat při průjezdu konkrétním místem se stacionárním radarem :) ).
-
Tady nabízím jedno foto z přenosného laserového měřiče (tuším ProLaser III), používaného MP Praha. Byl jsem ztotožněn na místě (Radotínská směr centrum před závodištěm), ale ve správním jsem rozdal Mgr. Černé z MHMP tolik domácích úkolů k vyloučení všemožných pochybností, že to šoupla do šuplete a natáhla si jen budík, aby takovému šťouralovi poslala po roce odložení.
(http://imageshack.com/scaled/grid240/191/lq0q.jpg)
http://imageshack.com/a/img191/6079/lq0q.jpg
-
To Gabriel:
Mohl byste pro nás začátečníky napsat i ty domácí úkoly? Z hlavy mě napadá:
- měření v zatáčce (mám za to, že se musí měřit na přímém úseku),
- splnění podmínek pro měření (teplota, vlhkost, ....) a jejich doložení,
- kalibrace radaru a její doložení,
- proškolení obsluhy a postup dle návodu k obsluze (částečně se překrývá s výše uvedeným),
- prokázání materiálního znaku přestupku.
Chybí něco zásadního? Předem díky.
-
To Gabriel:
Mohl byste pro nás začátečníky napsat i ty domácí úkoly? Z hlavy mě napadá:
- měření v zatáčce (mám za to, že se musí měřit na přímém úseku),
- splnění podmínek pro měření (teplota, vlhkost, ....) a jejich doložení,
- kalibrace radaru a její doložení,
- proškolení obsluhy a postup dle návodu k obsluze (částečně se překrývá s výše uvedeným),
- prokázání materiálního znaku přestupku.
Chybí něco zásadního? Předem díky.
AndyT, v zásadě jste to vystihnul přesně. Anonymizované vyjádření, které jsem vytvořil:
http://uloz.to/xHjEuAeW/mhmp-vyjadreni-30kmh-docx (http://uloz.to/xHjEuAeW/mhmp-vyjadreni-30kmh-docx)
EDIT: Jen dodávám, že kalibrace radaru byla už rovnou ve spise, proto jsem to nenapadal.
-
Díky moc, Gabrieli.
-
Inspirativní čtení, díky. ;)
-
Taky přikládám fotku, kterou mají na mě. Půlka auta zakrytá autem přede mnou, navíc měřili přes sklo. Řízení ještě běží.
-
moje foto. Značka taky čitelná. Ztotožnění na místě. Vyžádal jsem si povolení od pčr že mp měli povoleno v daném úseku měřit a vypadá to, že neměli. Už je 3 měsíce klid.
-
Tady jsou nějaké přírůstky z Bílé hory v plném rozlišení.
-
Zde jedna moje, byl to LOST.
-
Chlístov - úsekové a okamžité měření na základě indukčních smyček. Přes kiliána v akci v podání BMW M3.
-
Zde jedna moje, byl to LOST.
Zajímavé - bohužel objevil asi pozdě.....válčím taky v ÚK, vozidlo ale eště více mimo radarový svazek, tlačím to na vady měření R10C a vypadá to skoro že to SO1 vzdá. Tady taky v duchu Návodu foto na snímku v nestandartní poloze = vada měření, vliv reflexe svodidel či jiného.
bylo by eště k poslání Rozhodnutí ? Díky.
-
Unlimited Chlístov/UnicamSpeed ..... zajímavé z této technologie jsem fota eště nepotkal. Nebylo by ještě Rozhodnutí apod. k postupu SO ? Metodika by měla být dostupná. Rád bych se přiučil, R10C jsem už docela nastudoval a probojoval. Díky.
-
Zde jedna moje, byl to LOST.
Zajímavé - bohužel objevil asi pozdě.....válčím taky v ÚK, vozidlo ale eště více mimo radarový svazek, tlačím to na vady měření R10C a vypadá to skoro že to SO1 vzdá. Tady taky v duchu Návodu foto na snímku v nestandartní poloze = vada měření, vliv reflexe svodidel či jiného.
bylo by eště k poslání Rozhodnutí ? Díky.
Bohužel, řešilo to nezaplatim.cz a já to nemám uložené, na případ se již nedostanu.
-
Unlimited Chlístov/UnicamSpeed ..... zajímavé z této technologie jsem fota eště nepotkal. Nebylo by ještě Rozhodnutí apod. k postupu SO ? Metodika by měla být dostupná. Rád bych se přiučil, R10C jsem už docela nastudoval a probojoval. Díky.
Pro sprostého provozovatele jsem vyhotovil udání řidiče s reálnou doručovací adresou, kde se vyzvedávala pošta. Tuším, že dotyčnému nebylo ze strany SO1 ani nic doručeno. Pokud ano, po přiznání ticho po pěšině. Stačí si otevřít můj profil a projít mé příspěvky nebo snad i v tomto vlákně to najdete. Vím, že jsem tu odepisoval na dvě témata, která se zabývala měřením v Chlístově/Benešově. Takže easy win bez boje.