30kmhcz

Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: Cecil 29 Července 2015, 08:17:53

Název: Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Cecil 29 Července 2015, 08:17:53
http://www.novinky.cz/krimi/376195-kamery-ve-studence-pristihly-ridice-na-cervenou-vetsina-neprisla-ani-o-body.html (http://www.novinky.cz/krimi/376195-kamery-ve-studence-pristihly-ridice-na-cervenou-vetsina-neprisla-ani-o-body.html)

Žeby nás čakalo ďalšie uťahovanie?

Nechápem ale prečo sú prejazdy robené tak debilne že skoro celú minútu len bliká červená bez toho aby padli závory a potom keď padnú tak behom pár sekúnd už ide vlak. Predsa keď začne blikať červená tak sa tam už nesmie a mali by padnúť aj závory. Vôbec sa nedivím ľuďom ktorý to prechádzajú na červenú. Podľa mňa je časť viny za tú tragédiu aj na tom debilovi ktorý navrhol tak blbý systém.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: vvvvvv 29 Července 2015, 08:54:03
Tam má člověk při přejíždění stažené půlky i když jsou závory nahoře, duel mezi vlakem jedoucím 160km/h a osobním autem má jasného vítěze.

A pokud by ten polský kamion neměl naložené plechy, tak bych čekal diametrálně odlišný výsledek srážky.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: enzym 29 Července 2015, 09:25:09
Vztah mezi šířkou přejezdu a intervalem mezi začátkem výstrahy a spouštěním závor není náhodný, ale je dán rychlostí chůze.
Celkem pochopitelně, i když mírně zjednodušeně, je to podáno zde http://www.datovazurnalistika.cz/jak-funguje-zeleznicni-prejezd/ (http://www.datovazurnalistika.cz/jak-funguje-zeleznicni-prejezd/). Doporučení na zkratování kolejnic či vybíjení žárovek jsou ale nesmysl, dostatečně jest objasněno v diskuzi pod článkem.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Mates 29 Července 2015, 10:04:51
Nechápem ale prečo sú prejazdy robené tak debilne že skoro celú minútu len bliká červená bez toho aby padli závory a potom keď padnú tak behom pár sekúnd už ide vlak.

Je to prosté. Zapne se červená a ten kdo je na přejezdu musí mít šanci ho opustit. Tedy v závislosti na šířce přejezdu je nastaven interval spuštění závor. Pokud hned po spuštění přejede vlak je to paráda. Protože znám přejezdy, kde se spustěj závory a pak se čeká 5 minut než vlak přejede. To je dle mne horší.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: dj-bobr 29 Července 2015, 12:35:50
Myslím, že nejsem sám, komu neuniklo, že v tom článku je víceméně obsažen žalozpěv na sprdel, že řidiči nejsou adekvátně potrestáni. To se nám projevuje ta nová převratná objektivní odpovědnost provozovatele vozidla, která měla cíl potrestat víc hříšníků..
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: hh 29 Července 2015, 14:02:20
Potíž je v tom, že "řešení" tohoto problému, které každého utahovače šroubu napadne jako první, je bodovat i sprdel.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: mosquitoe 29 Července 2015, 14:14:36
Potíž je v tom, že "řešení" tohoto problému, které každého utahovače šroubu napadne jako první, je bodovat i sprdel.

Co se staně, až bude mít moje s.r.o. s netriviálním počtem vozidel také nějaké body? Budou mít vozidla zakázáno vyjet na ulici? (Tfuj, jdu si jednu fláknout, že mě to vůbec napadlo.)
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: dj-bobr 29 Července 2015, 14:18:48
Jednatel eseróčka bude vybodován za přestupky jeho zaměstnanců.. no, vznikají dost bizarní potenciální scénáře, radši nedomýšlet.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Mike 29 Července 2015, 19:11:15
problém je řízení těch přejezdů
kdysi to fungovalo tak, že světla blikala chvilku, pak šly dolů vjezdové závory, po vyklízecím čase i výjezdové a pak projel vlak

jenže to neřešilo chodce - jdoucí správně v protisměru
a tak holt blikáme celou dobu vyklízecího času a pak buch všechno

ovšem co si budeme povídat, hlavní problém je, že na koridoru s Vmax 160 je dle normy úrovňový přejezd úplně vpořádku
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Moto007 29 Července 2015, 19:30:15
Problém Studénky je
1. koridor
2. nádraží 300 m za/před přejezdem
3. Studénka má mimoúroveň přes koridor  "spadlý most"   
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: enzym 29 Července 2015, 19:33:41
problém je řízení těch přejezdů
kdysi to fungovalo tak, že světla blikala chvilku, pak šly dolů vjezdové závory, po vyklízecím čase i výjezdové a pak projel vlak
Také se to přestalo používat kvůli darwinistům, kteří aplikovali Sepešiho fintu.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Majkii 30 Července 2015, 08:40:37
Pod článkem u D-FENSe jsem se zapojil do vlákna (http://www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=fullview&cisloclanku=2015072901&lstkom=624793#kom624793), kde se řeší, zda jde vůbec na základě záznamu z kamery napařit na projetí blikajících světel na přejezdu Sprdel a přidal tam nějaké svoje myšlenky.

Jak se na to dívá zdejší osazenstvo?
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: enzym 30 Července 2015, 09:11:44
Při dostatečně benevolentním přístupu úřadů ano.
Je to dohled nad bezpečností a plynulostí provozu? Asi ano.
Je kamera bez obsluhy automat? Nepochybně, je to v pricipu totéž, jako špionážní systém Camey.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: JakubR1 30 Července 2015, 09:27:03
K tomu Německu: trest za přejetí železničního přejezdu v Německu je pokutován €80-€240 a 1 bodem a ev. 2-měsíčním zákazem řízení (https://www.bussgeldkatalog.org/bahnuebergang/).
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: bierbitzch 30 Července 2015, 16:24:29
K tomu Německu: trest za přejetí železničního přejezdu v Německu je pokutován €80-€240 a 1 bodem a ev. 2-měsíčním zákazem řízení (https://www.bussgeldkatalog.org/bahnuebergang/).

jj, plna huba Nemecka, ale predpokladam ze nazor sudruha Hlasa na mozne zvysenie mpr na dialniciach v CR bol "ale tady nejsm v Nemecku!". O "tolerancii k alkoholu" ani nehovoriac.
Sudruh Hlas bol v Nemecku mozno so zajazdom ROH za vynikajuce pracovne vysledky, ale to mu nebrani vo vysoko fundovanych vyhlaseniach typu: "když nedodržují pravidla v Rakousku nebo v Německu! Tam se s nimi vůbec nikdo nebaví, i kdyby měli jít domů pěšky."
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Lafayette 30 Července 2015, 16:49:19
Policie přistihla pyráta jedoucího po dálnici 150 a navíc ještě s 0,25 v krvi. Běžný občan vykřikuje, jak by měl pyrát přijít na doživotí o řidičák i o auto a možná i být popraven... Stačí říct běžnému občanovi: A to si teprve představ, co by s ním udělala policie v Německu!
Po chvilce ticha: "Vůbec nic, tam je tohle naprosto legální"
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: kverulant 02 Listopadu 2015, 21:02:03
A jedeme dál :  :)
http://www.novinky.cz/krimi/385122-na-prejezd-ve-studence-vjel-dalsi-kamion-na-cervenou-tesne-pred-srazkou-prorazil-zavory.html
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: burtonbell 02 Listopadu 2015, 21:05:26
A jedeme dál :  :)
http://www.novinky.cz/krimi/385122-na-prejezd-ve-studence-vjel-dalsi-kamion-na-cervenou-tesne-pred-srazkou-prorazil-zavory.html

nejlepší je ta anketa, která jasně ukazuje masivně rozšířenou degeneraci: "Měl by být vjezd na železniční přejezd po rozsvícení výstražných světel přísněji trestán?"

vítejte ve světě 21. století, kde je fašismus společensky nejen tolerován, ale dokonce většinově podporován
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: enzym 03 Listopadu 2015, 02:14:39
Zde bych si dovolil poněkud polemizovat. Navzdory mému hlubokému přesvědčení, že řidič má právo uvážit, zda v dané situaci je či není určité chování, které naplňuje formální znaky přestupku, opravdu nebezpečné a je to přestupek i po materiální stránce, bych výstrahu na železničním přejezdu z této oblasti "práva vlastní úvahy a rozhodnutí" vypreparoval.
Jednoduše vjetí na přejezd v době, kdy je ve výstraze (s výhradou § 71, odst. (7) ZPPK) jest prasárna, v jejímž světle ostatní přestupky blednou až se stávají neviditelnými. Snad ještě pěší či jednostopé darwinisty bych nechal plavat, ať se nechají zabít, když po tom tak touží, způsobí akorát škrábanec na vlaku a přerušení provozu na trati na několik hodin. Už s osobním autem bych to tak s nadhledem neviděl, ty srandovní plechovky, co se vyrábějí jako soupravy pro osobní dopravu, zas tak moc odolné proti čelnímu nárazu nejsou - například přerostlá tramvaj, se kterou jezdí LEO.
Jsou samozřejmě situace, kdy je vjetí na přejezd i 5s (někdy i 10s) po začátku výstrahy zcela bezpečné - pokud se ho podaří rozumnou rychlostí (=nejméně 35 km/h) přejet. Jenže takovou situaci odhadne pouze dokonalý znalec místních poměrů či dokonalý znalec předpisu pro zabezpečení přejezdu se znalostí toho, jak je konkrétní přejezd zabezpečen. Ostatní hrají ruskou ruletu, ve které se podle délky přejezdu za každé 2 až 4 s zvětší počet nábojů v bubínku o jeden.
Čisté šílenství je vjetí do přejezdu přes dvojkolejnou trať v době, kdy se závory zvedají a výstraha ještě svítí. To není ruská ruleta s jedním nábojem v bubínku, ale s plně nabitým automatem Uzi-Pistol. Tento manévr ani na jednokolejce není tak úplně košer, ale následy na dohled jsou spíše velmi výjimečné, než pravidelné.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: burtonbell 03 Listopadu 2015, 10:34:50
nikdo neříká, že je to košer, je to prasárna a nikdo to neobhajuje. pozastavuji se nad tím, jak všelék našeho establishmentu na jakýkoliv problém jsou sankce, pokud nepomůžou sankce, tak to jsou sankce a když nezabere ani to, tak větší sankce. to je totiž <-> ehm...
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: enzym 03 Listopadu 2015, 12:27:31
Tak ano, stará známá věc. Hrozba sebevětší sankce, pokud je pravděpodobnost jejího uplatnění dostatečně nízká vzhledem k její velikosti, se míjí účinkem a vyvolává spíše opačnou reakci. Naopak mírná až mizivá sankce s dostatečnou pravděpodobností jejího uplatnění je účinná, pokud ta sankce je vzhledem k postihovanému činu smysluplná, jinak opět vyvolává opačnou reakci.
Nakonec o tom je celé toto fórum, osbid, d-fens, Beran. Kdyby establishment zbytečně a nesmyslně neutahoval šrouby, nic takového patrně v takové míře nevznikne.

Je zajímavé jak všichni psychologové, pedagogičtí experti, HR odborníci, manažeři lidských zdrojů a jim podobní experti na ty ostatní tvrdí, že záporná motivace má mnohem menší účinek, než kladná motivace. Z pozice zaměstnavatele mi nezbývá, než s tím souhlasit s mírnou výhradou, že ke Komenskému je opravdu občas nezbytně nutné s mírou a citem přihodit Frištenského. Cukr bez biče nefunguje a naopak také ne. A najednou tam, kde jde opravdu o životy, se všichni tváří, že existuje jenom bič a když ten nestačí tak se přihodí karabáč. A navíc i tam, kde téměř o nic nejde, se použije totéž. Na druhé straně moc netuším, jak by zde (=jízda přes přejezd v době výstrahy) měl vypadat ten Komenský.

Jaxe tak zpětně dívám na svůj výplod, tak ani moc nevím, co jsem tím chtěl říct a už vůbec ne, co jsem vlastně řekl. Aspoň jsem si vylil srdce, mazat to nebudu, ať jsem za žvanila.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: opas 03 Listopadu 2015, 13:04:07
https://www.youtube.com/watch?v=wPt7bASfsGs

Třeba takhle 8)
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: fu 03 Listopadu 2015, 15:15:47
Citace
Institut osoby blízké byl zrušený, zaplaťpánbůh za to, ale jak vidíte, stejně je to k ničemu,“ dodal Hlas.
Hlavne jak nam rikali, ze je to nezbytne...
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: SimSon 03 Listopadu 2015, 15:22:40
https://www.youtube.com/watch?v=wPt7bASfsGs

Třeba takhle 8)
To beru! Rychle, ucinne, bezpecne. Zadnej dalsi postih neni treba...
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: uziv 03 Listopadu 2015, 20:05:22
Citace
Jaxe tak zpětně dívám na svůj výplod, tak ani moc nevím, co jsem tím chtěl říct a už vůbec ne, co jsem vlastně řekl.

"No pravdu! Ale zní to blbě," jak říká Jan Werich.

40 let jezdím do práce přes železniční přejezd. Dřív tam byly závory přes celou silnici. Za celou tu dobu byly dvakrát zloměné - je to s kopce a náklaďák nedobrzdil. Teď asi 15 let jsou tam světla a poloviční závory. Občas tam stojím a jenom jednou přejela záchranka s majákem těsně po sklopení závor. Jinak i záchranka sice všechny předjede, ale stojí u přejezdu a čeká, až přejede vlak. Jiné auto jsem za celou dobu projet neviděl. O žádné srážce auta s vlakem jsem neslyšel.
A proč je to tak? Protože světla začnou blikat přiměřeně před příjezdem vlaku a po projetí jdou závory hned nahoru. Další vlak pak jede nejdřív za půl hodiny nebo za hodinu. Na takové trati muže být přejezd se závorami
Pokud vlak jede co čtvrt hodiny, musí být most, nebo podjezd - to je ten Komenský - a jenom blbec nebo politik to nepochopí - a zde je potřeba ten Frištěnský.  :)
A než se to postaví, tak ať vlak jezdí jen takovou rychlostí aby mohl zastavit před přejezdem s přihlédnutím k rozhledovým podmínkám. Když můžou zastavovat tisíce soukromníků svoje auta, tak může přibrzdit i státní nebo soukromý vlak. A jak říkají naši ideoví odpůrci: "I kdyby to mělo zachránit jeden jediný život!"
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: enzym 04 Listopadu 2015, 06:43:03
Na iBabiš se objevil kupodivu rozumný názor. Tesat do kamene a Ťokovi vytetovat na čelo.
 Obecně z praxe vnímáme, že zvyšování restrikcí nevede k potlačení negativních jevů ve společnosti, ale k podpoře černého trhu. Jinými slovy tam, kde jsem dosud jako stát nebyl schopen prosadit dodržování zákona, neuspěju tím, že zpřísním pravidla, protože ta efektivně dopadají jen na ty subjekty, které zákon dodržovaly i před zpřísněním pravidel a ti, kteří zákon obcházeli a porušovali jej budou obcházet a porušovat i nadále.
    Zdroj: http://technet.idnes.cz/blokovani-hazardnich-her-ohrozeni-internetu-fn0-/sw_internet.aspx?c=A151102_133129_sw_internet_pka
I když - Technet je moje oblíbená rubrika, kde se bláboly téměř neobjevují a zbytek iBabiše přečnívá o několik tříd.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Mike 04 Listopadu 2015, 22:23:09
prostě se potvrzuje, že křižovatka na dálnici je blbost
jenže oni to ještě stále nepochopili
takže by tam - dle teze o řidičích -měl vlak jet nejvýše 30kmh  ;)
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Mates 27 Ledna 2016, 12:57:23
http://ostrava.idnes.cz/tragedie-ve-studence-u-soudu-dg2-/ostrava-zpravy.aspx?c=A160127_070847_ostrava-zpravy_jog

„Světelné zařízení fungovalo už půl minuty, ale závory byly nahoře. To znamená, že můžu na přejezd vjet a vyjet,“ uvedl obžalovaný.

„Když jsou dva bezpečnostní prvky v rozporu, jsou pro mě důležitější závory,“ řekl.

„Závory byly dole, což znamenalo, že z přejezdu nemohu vyjet. Myslel jsem, že nějaká fotobuňka upozorní, že na přejezdu stojí vozidlo. Jenže za šest vteřin přijel vlak,“ prohlásil řidič.

Mě se ten řidič jen zdá, že jo.
Název: Re:Kamery ve Studénce přistihly řidiče na červenou, většina nepřišla ani o body
Přispěvatel: Kuko28 27 Ledna 2016, 14:44:15
nedivil bych se, kdyby byl superabitrován pro blbost  ;D