30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: ipkis 14 Února 2024, 08:32:40
-
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/pokut-za-prekroceni-rychlosti-o-1-km-h-posle-kolin-za-mesic-tisice-zahltil-si-jimi-vlastni-urad
-
Co nám to říká? .... Kolín ignorovat
-
Spíš bych jim to co nejvíc prodražil. Nahlásit kontaktního zahraničního řidiče, aby jej museli obesílat 2x, atd..
-
Jestli správně chápu článek. Tak úředníci jsou na to nasraný taky a skrývá se tam nepřímo návod, že když se to hodí do správního, tak to odloží, že se vlastně žádný přestupek nestal.
Nebo jsem si to jen špatně vyložil?
-
Je to zhruba přes 200 dopisů denně, tzn. kolem 23 tis. na výdajích za pracovní den. A to se vyplatí!
-
A já jim ty výdaje zmenšovat nebudu... :-)
-
Je to zhruba přes 200 dopisů denně, tzn. kolem 23 tis. na výdajích za pracovní den. A to se vyplatí!
A kdyby petikilo zaplatilo 50% (realne vetsi pokuta a vetsi vule platit) ... mame to denne .... 50 000,- ... za mesic (20 dni kdy paraziti posilaji) .. 540.000,- v plusu ...
-
Dle mých neověřených informací chtějí za 51km/h jen 100Kč, takže to nejspíše 99% lidí zaplatí, ale zase si nevydělají ani na chleba.
-
Dobytek Rakusan... co dodat.
Jak rikal kolega, za Rima se takova svine ubodala a slo se dal...
-
xx
-
Dle mých neověřených informací chtějí za 51km/h jen 100Kč, takže to nejspíše 99% lidí zaplatí, ale zase si nevydělají ani na chleba.
200,- Je to i v tom článku.
-
btw všiml jsem si alespoň pocitově novinky. čím dál více úsekových radarů se doplňuje na 3-úsekové, tj. 2 krátké úseky na vjezdu a výjezdu a 1 celý dlouhý. asi klesá výtěžnost klasických úsekačů. poprvé jsem si toho všiml na prážském obchvatu, teď to roste jak houby po dešti, pilně hajzlové upgradují. samozřejmě kdyby to zachránilo alespoň 1 lidský život, obec si slibuje zvýšení bezpečnosti... atd atd. je to jen můj dojem nebo si toho všímáte také?
-
o těch tunelech na PO se psalo i někde tady
párkrát jsem na to zapomněl, tak uvidím, jestli jsem byl na vjezdu v toleranci nebo ne
-
btw všiml jsem si alespoň pocitově novinky. čím dál více úsekových radarů se doplňuje na 3-úsekové, tj. 2 krátké úseky na vjezdu a výjezdu a 1 celý dlouhý. asi klesá výtěžnost klasických úsekačů. poprvé jsem si toho všiml na prážském obchvatu, teď to roste jak houby po dešti, pilně hajzlové upgradují. samozřejmě kdyby to zachránilo alespoň 1 lidský život, obec si slibuje zvýšení bezpečnosti... atd atd. je to jen můj dojem nebo si toho všímáte také?
kolem řičan to je jak RAKOVINA prožralý snad VŠEMA dírama vokolo, tam dyž jedeš diagonálně mezi dialnicama, tak to je snad v KAŽDÉ prdeli
jinak koulin se asi rychle učí, na helmuta reaguje zdárně a dvěma dopicama…
-
o těch tunelech na PO se psalo i někde tady
párkrát jsem na to zapomněl, tak uvidím, jestli jsem byl na vjezdu v toleranci nebo ne
Na Pražském okruhu (D0) určitě žádný propojený, tzv. virtuální úsek není. Určitě ne mezi tunely - vyzkoušeno za V(v)ás a to ve všech režimech překročení rychlosti - dle ust. § 125c odst. 1 písm. f) bodů 2 (50+ km/h), 3 (30-49 km/h) i 4 (=<29 km/h), vč. "průměrného" překročení do 9 km/h včetně bez bodů (tyto na PO jsou stejně v gesci PČR a ta nemá nižší tolerance jako například MPP (+12), natožpak MP v Kolíně - 0 [neberene-li možnou chybu měření plynoucí z ověření ČMI], kteří by to měli vyhodnocovat a až následně zasílat SO1). X-krát moje průměrná rychlost začínala 2 8) - pro úplnost s vozidlem s vymahatelným provozovatelem, takže bych se o nějakém tom spamu dozvěděl. ;)
EDIT - tak kanál SledujCestu ( http://www.youtube.com/watch?v=FSlHkSNBDoM ) je bohužel důkazem toho, že i PČR to kasíruje o +14, žil jsem v tom, že mají alespoň +15 - minimálně v tunelech (je nesmysl, aby měl tunel větší toleranci než otevřený úsek, kde je normálně 130, ale přechodně omezeno na 80, jak je na videu).
Jen je potřeba si dávat pozor - přibyly indukční smyčky na vozovce - což může značit buďto vysokorychlostní vážění UnicamWIM nebo UnicamSPEED. Nedokážu to od sebe dokonale vizuálně odlišit, ale strejda Google poradí - a to buď na konci nebo začátku - tunel od tunelu.
Kde se naopak měří virutálně spojeným úsekem je chronicky známá Jižní spojka 3624 m mezi koncem úseku, který končí před sjezdem u OMW, je dlouhý 242 m a začátekm spořilovskýho úseku dlouhýho 990 m směřem ČM. Ale to je už hodně stará "novinka", zde článek z roku 2009: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/prazska-policie-ma-na-jizni-spojce-trik-na-rychle-ridice.A090112_112718_praha_itu .
Pak tu máme úsek konce Dobříšské propojený se začátkem tunelu Mrázovky směr Dejvice. Zde je na části mj. vypečená 50, na kterou vás stejně ovce zbrzdí souběžnou jízdou v denním provozu, takže si moc "nezapirátíte" - měřit se totiž musí 70, a ne průměr poměrů úseků, kde je 70 a 50 - a ten, který je pro řidiče příznivější. Když nebere v potaz, že většina stejně raději tu 50 drží do další značky 70 a ne do mimoúrovňový křižovatky s Radlickou.
-
ohledně tunelů na PO jsem neměl na mysli virtuální úsek, ale skutečnost, že z úsekového měření se stalo
- lokální
- úsekové
-lokální
tzn., že měří i přímo pod kamerou, dále celý úsek a opět přímo pod kamerou
-
Takt o bylo vicemene vzdy... myslim obecne lokalitu neznam.
-
jsme tu OT, nebo tunely na PO s Kolínem fakt nesouvisí
a historicky se tam měřilo "jen" úsekově
a asi to málo neslo, tak přidali i smyčky přímo pod kamery