30kmhcz

Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: Lafayette 20 Března 2015, 14:02:12

Název: Tak chvíli bude klid...
Přispěvatel: Lafayette 20 Března 2015, 14:02:12
http://pardubice.idnes.cz/policejni-auto-s-chytrym-radarem-naboural-ridic-ftf-/pardubice-zpravy.aspx?c=A150320_123206_pardubice-zpravy_jah

 :)
Název: Re:Tak chvíli bude klid...
Přispěvatel: plikous 20 Března 2015, 14:47:44
Super, nechtěl by jim ještě někdo rozstřelit tu druhou oktávku?  ;)
Název: Re:Tak chvíli bude klid...
Přispěvatel: e-m 20 Března 2015, 16:31:08
Sledujete, jak je ihned zřejmý viník? Profesionálně vyškolení policisté nepochybili a pochybit přece ani nemohli.
Název: Re:Tak chvíli bude klid...
Přispěvatel: vvvvvv 20 Března 2015, 16:44:37
Ale je tam zajímavá informace, že radar se musí po každé nehodě znovu kalibrovat.
Název: Re:Tak chvíli bude klid...
Přispěvatel: Šmarjá Josef 20 Března 2015, 18:15:25
Ale je tam zajímavá informace, že radar se musí po každé nehodě znovu kalibrovat.
Ze by pri projednavani prestupku museli dolozit nejen kalibraci radaru, ale i to, ze auto neutrpelo naraz?   :)
Takze, kdyz mne nekde zmeri policejni popelnice s bradavici, tak nebude od veci jejich auto poradne prohlednout vzhledem k moznym viditelnym poskozenim na vozidle, a tim padem nepresnym mericim zarizenim  :D Museli by ukazovat i servisku  :D
Název: Re:Tak chvíli bude klid...
Přispěvatel: concorde 20 Března 2015, 19:35:46
já jsem na posledním správku požadoval doložení od MP, že vozidlo nebylo od poslední kalibrace havarováno. Jinak že budu považovat měření za neplatné. Úřednice se kroutila, do zápisu mi to napsala, ale jak se k tomu postaví nevím.  :)
Název: Re:Tak chvíli bude klid...
Přispěvatel: kdo 23 Března 2015, 10:36:47
Citace
Ale je tam zajímavá informace, že radar se musí po každé nehodě znovu kalibrovat.

Viz RAMER 10, návod k obsluze, kap. 6:
Citace
Pokud dojde k poškození vozidla u verze RAMER10 C (např. naražený blatník či podběh), je nutné provést opravu a nové ověření, viz. kapitola 6.3.7.7 Servis – Provozní kontroly. S poškozeným vozidlem ztrácí radar schopnost měření a přestává platit ověřovací list. U RAMER10 P a RAMER10 O platí totéž v případě poškození sloupů a skříní.

Zajímavé je i upozornění na str. 6:
Citace
Pokud došlo u zařízení RAMER10 C v době mezi ověřením ke změně pneumatik, nebo výměně kol, je nezbytné provést kontrolu přesnosti měření viz kapitola 6.3.7.7 Radar přes tacho. Tato kontrola je doporučena před každým měřením rychlosti za jízdy. V případě větší chyby než ±3km/h do rychlosti 100km/h nebo 3±% při rychlosti nad 100km/h je nezbytné nové nastavení konstanty v rámci ověření na metrologickém pracovišti, které provedlo původní ověření.

V průběhu přípravy na výslech policistů žádám o adekvátní informaci PČR, která kupodivu poměrně ochotně a rychle odpovídá (minimálně KŘ SČK):
Citace
Tímto v souladu s ust. § 14 zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále jen „InfZ“), žádám o zaslání:
1) návodu k radarovému měřiči RAMER 10 C a
2) seznamu všech oprav, úprav a servisních úkonů provedených v průběhu roku 2014 na policejním vozidle Volkswagen Passat RZ XXXXXXX, výrobní číslo karoserie XXXXXXXXXXXXXXXXXXX,
v elektronické podobě do datové schránky, a to ve lhůtě do 15 dnů (§ 14 odst. 5 písm. d) InfZ).