30kmhcz

Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: max 17 Února 2015, 06:03:36

Název: Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: max 17 Února 2015, 06:03:36
http://www.novinky.cz/krimi/361790-ridicak-na-zkousku-nebo-dohled-zkuseneho-ridice-bic-na-zacatecniky-za-volantem.html
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Mhzz 17 Února 2015, 08:45:35
dát mladým řidičům k dispozici méně bodů není úplně špatnej nápad (snad mě neukamenujete)
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: wit.cz 17 Února 2015, 08:54:39
osobně bych spíše zvýšil počet hodin jízd
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: vvvvvv 17 Února 2015, 09:08:24
To je další debilní nápad, který nebude fungovat. Člověk si udělá v 15 řidičák AM. Pak nebude 3 roky jezdit a udělá si B. Je na tom se zkušenostmi skoro úplně stejně jako ten, kdo si udělal rovnou B, ale má limit o 4 body vyšší. Taky by mohl být problém v tom, že za identické chování jsou ukládany různé tresty = diskriminace.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: dmitrijsadlo 17 Února 2015, 09:12:18
taky si myslím, že je to pičovina. od 18ti má mít každý stejná práva i povinnosti. nemůžeme aplikovat dvojí metr.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: éRooo 17 Února 2015, 09:44:37
Ja si zase myslim, ze vetsi pocet hodin v autoskole je bezvyznamny, pokud budou probihat porad stejne. Kdyz je tam blazen co vyhlasi holku a privede ji k slzam a ony pak nechtej ridit, nebo jim nedaj zkousku jen aby se mohli znova koukat na kozy, tak nebude problem  jenv zacatecnikach. Ucit ridit by meli pouze zkuseni lide, kteri vi jak ucit a hlavne je neposilat okamzite do provoxu kdyz za tim nekdo vzivote nesedel! Maj je vzit na parkoviste a trenovat ovladani auta, ne ze se budou jen "umet" rozjet stejne rychle jak parni lokomotiva, to je k nicemu. Kdyz sem delal ja ridicak, ne jen ze sem se v autoskole nic nenaucil, protoze rozjizdet sem se umel v 8letech a diky rodicum, kteri mi nechavali na odlehlych mistech jezdit sem uz v autoskole strcil do kapsy 50% ridicu co ma ridicak leta.. Zkratka protoze sem chtel se naucit ovladat auto lip. Je to o vztahu k rizeni. Pak tam prisel typek vypadajic jako cernokneznik, na nohach glady a nevedel ze pod volantem jsou pedaly a k cemu slouzi..  Zkratka by to chtelo kvalitni instruktory, aby lidem vytvorili vztah k rizeni a chteli se zlepsovat uz jen pro svou vlastni bezpecnost, omezit pausalne mlady jen protoze jsou mlady mi pride opet jako debilita a vymysl nejakyho bezmozka, kterej se za desitky tisic mesicne nudi..  Skolu smyku, a dokud se nebudou umet rozjet na zelenou a neprestanou svitit mlhovkama, tak zadnej ridicak  ;D
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Mhzz 17 Února 2015, 09:49:38
Přesně!
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Mršťa 17 Února 2015, 10:19:10
Myslím, že nepomůže nic co vymýšlejí a nechal bych vše při starém kromě toho, že bych je na nějakou dobu omezil jen ve výkonu motoru, tak aby v provozu získali praktické zkušenosti s řízením slabších vozidel a nelákalo by je to tolik jako u silných vozů zkoušet maximální hranice, které jsou nad jejich zkušenosti a schopnosti. Autoškola je v tomto směru nedokáže připravit, zkušenosti získají až v provozu. V 18 letech si udělají papíry a nemají problém si koupit 100+ koňovou plečku, děti movitých rodičů si pořídí rovnou 200+ koní a pak v tom lítají jako hovada, aniž by měli nějaké zkušenosti. Současný auta nemají problém jezdit 200 km/h, oni chtějí být rychlý a zběsilý, a nic jim v tom nebrání. Samo, že čím rychlejší, tím závažnější následky. Když jsme v 80-90 letech jezdili v trabantech, 100, 120, žigulech apod. tak byly taky karamboly a taky jsme zkoušeli kde co, ale pravděpodobně ne v takovém rozsahu a s následky jako dnes, kdy denodenně slyšíme, jak mladí umírají při nehodách. Ta statistika nohod a úmrtí je hrozivá a něco by udělat měli. Jsou to právě naše děti a v budoucnu i vaše děti, který se můžou stát součástí statistik. Z pohledu otce bych fakt nestál o to, abych se dozvěděl, že mé dítě v silném voze vlivem nepřiměřené rychlosti vyjelo ze zatáčky, narazilo do stromu a exlo u toho 5 mladých lidí. Je jasný, že se můžou zabít i pomalých autech, ale ve většině případů by následky nehod nemusely být až tak závažné.
Nemyslím, že jde o omezování mladých protože jsou mladý, ale o snahu docílit, aby získali potřebné zkušenosti a při řízení mysleli na bezpečnost svou a ostatních namísto frajeřinek a zkoušení, jestli to auto pojede 230. Osobně bych se snažil zamezit svým dětem, aby si po získání ŘP jako první auto koupili třeba 2 litrové bávo, audi apod., když mají jedinou zkušenost s vozem z autoškoly, kde řídily např. fabii.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: tomasmaladd 17 Února 2015, 10:36:26
myšlenka omezování výkonu, no nevím, zdá se mě že z praktického hlediska by to nikam nevedlo a kdo by chtěl tak by to šulil (jako motorky, nehledě na to že by se ze snižování výkonu stal zase super business pro jednu státem vybranou firmu jako tomu je u motorek  :x) ale rozhodně síla motoru / zkušenosti hraje roli...
počet hodin v autoškole při současné "kvalitě" nic neřeší, autoškolu z mého pohledu povětšinou provozují podivné existence. Komisaři u zkoušek, to je kapitola sama pro sebe. Dle toho co jsem zažil bud na to úplně serou a pustí v podstatě každého, nebo zase vyhazují za kokotiny typu že nedáte blinkr když jede kolem zaparkovaného vozu v ulici mezi baráky.
Já začínal po autoškole řídit s rodiči a spoustu věcí mě to dalo, na druhou stranu stejně na silnici vznikne xy situací které vám nikdo neřekne protože je nezažil. Tahle varianta se mě zdá nejlepší ale z praktického hlediska zase špatně.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: éRooo 17 Února 2015, 11:26:38
Me takova myslenka prijde jako dobry napad, samozrejme by to nesmelo probihat zpusobem jako je to u motorek, zkratka by si clovek nemohl koupit silnejsi auto nez treba 70kw na hmotnost do 1,1t, vykon z vyroby bez moznosti uprav... To uz si myslim je dostatecny vykon na bezpecne predjeti, za predpokladu ze vedle vas nejede dement ve zlatym tdi golfu co po unyslnem zdrzovani vam zacne pridavat plyn abyste ho nemohli predjet.. Mit v te dobe pistol, bylo by o jednoho kretena mene..
A kdyz sme u tech napadu, misto start-stop by v eu mohli udelat neco prospesneho a namontovat do auta povinnej tester na alkohol a drogy - nadejchas=nikam nejedes  ;D
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: 2M 17 Února 2015, 11:27:16
dát mladým řidičům k dispozici méně bodů není úplně špatnej nápad (snad mě neukamenujete)

Kdyby byl rozumný bodový systém tak by to mělo smysl.
Ale těžko v tom co máme když za upadlou SPZku je horší trest než za ujetí od nehody.
A taky bodový systém se dost ochromil když úřady všechno co jde (a někdy i co nejde) tlačí na SPRDEL.

osobně bych spíše zvýšil počet hodin jízd

Na opravdové získání zkušeností těch hodin je potřeba moc. 
A stejně by si většina nechala ty jízdy napsat jen na papíře protože kdo má čas dělat půl roku každý týden jízdy.

denodenně slyšíme, jak mladí umírají při nehodách. Ta statistika nohod a úmrtí je hrozivá a něco by udělat měli. Jsou to právě naše děti a v budoucnu i vaše děti, který se můžou stát součástí statistik.

Tu budeme jak na Novinkách za chvíli  :)
Ty statistiky nejsou taková hrůza jako to vypadá v televizi. Při nehodách umírá daleko míň lidí než dřív.
Dětem je spíš důležité dostat do hlavy pravidlo nikdy nesedat do auta které řídí ožralý řidič. To jsou právě ty případy kdy se stará plečka s 5 (a více) lidmi ve věku 16-19 omotá kolem stromu. A když tohle pravidlo nedodrží tak může v těch statistikách být i když nemá ani řidičák ani auto.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: cyklista 17 Února 2015, 11:38:58
Tohle jsou nejčastější příčiny nehod. Normální člověk by udělal analýzu, jak těžké následky má ten který druh nehody a podle toho postupoval  dál (mimochodem, nejsou tam žádné technické potíže auta, zato tam jsou nevyhovující vlastnosti komunikace).
Takže místo prevence, osvěty a školení budou policajti odebírat techničáky.

nepřizpůsobení rychlosti viditelnosti
nepřizp. rychlosti vlastnostem voz. a nákladu
předjíždění bez dostatečného rozhledu
jiné nedání přednosti
jízda po nesprávné straně vozovky,protisměru
jiný druh nepřiměřené rychlosti
ohrožení protijedoucího řidiče při předjíždění
překročení rychlosti stanovené pravidly
nepřizp.rychlosti dopr.‐techn. stavu vozovky
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Rudá Zmije 17 Února 2015, 11:57:29
Ja bych spis chtel, aby se v autoskolach ucilo to, co ve skolach smyku a tak podobne. Delal jsem ridicak celkem nedavno (no dobre, uz to bude 5-6 let... ten cas leti), ale jak delat kontra, jak se rozjet na namraze, jak zvladat krizove situace, jsem se musel naucit sam. Minulou nedeli jsme jeli s pritelkyni z moravy (ten den, jak hrozne nasnezilo, u Jihlavy 30 aut v sobe, na prazskem okruhu 50). Jeli jsme na letnich gumach, s predpokladem, ze na dalnicich je stejne jenom voda, a hlavne jsme odjizdeli v patek, kdy bylo krasne.

Pravda je, ze vzhledem k tem letnim pneumatikam a tomu, ze jsem mel v aute pritelkyni a psa, jsem nejel svych standardních 200-220, ale spis kolem 170-180. Nicmene bylo az alarmujici, jak ridici okolo (pravdepodobne na zimakach) neumeli zvladat nektere situace. Kdyz kolem mne v huste snehove vanici (prave ta "bila tma" nebo "bila zed", co zpusobila ty dve nehody - prosla pres nas na vysocine) projel borec v BMW 140kmph, zatimco my jsme jeli 40 v odstavnem pruhu, byl jsem rad, ze mam prece jenom trochu rozumu. Horsi bylo, ze si spousta lidi pred nami a za nami nezapnulo mlhovky ani varovky (osobne jsem zapnul uplne vsechno).

O kus dal jsem v pravdepodobne zamrzlych kolejich ztratil trochu trakci, ale smyk jsem (i diky tomu, ze mam sportovni auto) zvladl uplne v klidu. Nicmene i kdybych tam v tu chvili jel na zimnich pneumatikach 130, a nevedel, jak resit smyk (coz mi v autoskole nerekli ani teoreticky, nedejboze abychom to nekde trenovali), tak jsme vsichni ve svodidlech.

Nejde podle mne o vic hodin, ani o omezeni vykonu, ale o to, natrenovat krizovky, a naucit se prave treba i predjizdet! Pritelkyne treba na okreskach zasadne nepredjizdi, jednoduse proto, ze ma strach, nikdy to nedelala. Takze pred ni pojede nejaky ozraly idiot 50 a ona zustane za nim, v situaci, kdy by bylo bezpecnejsi jej co nejrychleji predjet a ujet mu (na okresce vetsinou nejde zajet nekam mimo a pockat, az se ten imbecil vyboura nekde jinde). Vyzkouset si vykon auta, zjistit, jak rychle zrychluje, co muzu cekat pri prilis rychlem vyboceni z/do pruhu, atd.

Osobne jsem delal ridicak v Praze a jedine, co mi to dalo, bylo naucit se jezdit 40 v zone, kde je 40. Na spojku jsme nejeli ani jednou, na dalnici uz vubec ne. Nejde tedy podle mne o ten pocit hodin jako o to, co se v nich probira. On by ten stavajici rozsah hodin klidne stacil, ale ne v situaci, kdy 3/4 z nich jsou straveny v pesich zonach a jezdi se 20 po retarderech...
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: pk202 17 Února 2015, 12:06:35
Když jsme v 80-90 letech jezdili v trabantech, 100, 120, žigulech apod. tak byly taky karamboly a taky jsme zkoušeli kde co, ale pravděpodobně ne v takovém rozsahu a s následky jako dnes....

Pravda ..... taky jsem zamlada blbnul (Fiat850, Š100) a zatáčku, kterou jsme v těch plečkách projížděli "na krev" někde okolo 60-80Km/h dneska v moderním autě projíždím cca 90-100 Km/h při pohodové jízdě na nákup. Prostě před ní ani neuberu a dovedu si představit jí projet někde okolo 110. Oni ty řádově vylepšené jízdní vlastnosti jsou dvousečné. Ty starý káry Vás daleko víc "varovaly" než se utrhly a navíc je jasný že vysekat se v 90 není tak horký jako při rychlosti o 20-30 Km/h vyšší. 
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: emet 17 Února 2015, 12:30:40
A kdyz sme u tech napadu, misto start-stop by v eu mohli udelat neco prospesneho a namontovat do auta povinnej tester na alkohol a drogy - nadejchas=nikam nejedes  ;D

Jenže nevím, jak by to auto poznalo, že si opravdu pod vlivem. Páč, aby mě auto nedovolilo jet ještě třeba 30 minut po použití ústní vody, protože cítí alkohol...no, tak to bych ho opravdu "miloval" a takové udělátko by letělo z auta první den. (ranní vstávání do práce jsou spočítány na vteřiny). ;)
Nebo si dovedu představit případ, jak si hospodář dá po obědě jedno zdravotní s jedním panákem a za 10minut mu hospodářka řekne: Vycouvej autem z garáže, jdu posekat zahradu a nemůžu vyjet se sekačkou. ;D


Jinak dle mého názoru je hodně na štíru výuka v autoškole. Vždyť kolik z nás jelo v autoškole po dálnici? Kolik z nás jelo v autoškole s vlekem? S karavanem? Někoho táhli, byly taženi na laně-tyči? Maturitu, diplom nebo zbrojní průkaz také nedostáváme na zkoušku a přijímáme za to veškerou odpovědnost .
Proč třeba každá autoškola nemá povinnost mít jedno auto o 200koních a víc. Ať si každý zkusí jízdu v takovém voze "pod odborným dohledem".
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: reseth 17 Února 2015, 12:56:48
Ono není třeba vymejšlet kolo... Stačí se podávat jak to dělají jinde, mě se třeba líbí systém co mají v Austrálii. Velmi zjednodušeně, si děti už v 16 udělají něco jako testy a školení a pak můžou v označeném vozidle jezdit s rodiči nebo někým dospělým(musí mít řidičák alespoň 4 roky). Po určité době(asi rok) mohou zažádat o další level a jezdit sami, ale mají míň bodů a nesmí nadýchat. A až po letech je "full" řidičák. Ten proces není měsíc v autoškole, ale je dlouhodobější, navíc člověk může jezdit s tím, kdo mu vyhovuje. S rodiči, strýcem, starším sourozencem ... ten na něj dohlídne a člověk se tam zdokonaluje delší dobu... Já třeba v autoškole nikdy necouval ani neparkoval, jel jsem v létě, takže smyk taky žádný.
Každá mince má ale dvě strany a osobně si myslim, že dnešní situace není na tohle u nás ještě připravená. Nechci nějak výrazně filozofovat proč tomu tak je, ale mám pocit, že starší řidiči, ač mají naježděno, tak jezdit prostě neumí. A možná to není jen u starších, ale když prostě vidím, že lidi dodnes neznaj zip, když vidim, jak se rozjíždí na křižovatkách(čekají, než se rozjede ten před nimi, pak loví kvalty a za zelenou projedou dvě auta), nebo jak pantátové zapínaj blinkr až když točí volantem a rukou tak jedou okolo blinkru, tak se mi vaří krev... a z toho jasně plyne, proč si myslím, že na to ČR není ready, pantátové by přenesly tyhle zlozvyky na děti("Nepouštěj ho, vždyť to zúžení tam měl na ceduli už před půl kilometrem, měl se zařadit doprava hned.") a i kdyby jich to půlka ignorovala a jezdila "správně" tak to je pořád málo.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: 2M 17 Února 2015, 13:13:40
nevedel, jak resit smyk (coz mi v autoskole nerekli ani teoreticky, nedejboze abychom to nekde trenovali)

My v autoškole měli teorii zvládání smyku.
Ale v praxi se stejně musí reagovat automaticky a ne vzpomínat co mi o smyku říkali v autoškole.

Pritelkyne treba na okreskach zasadne nepredjizdi, jednoduse proto, ze ma strach, nikdy to nedelala. Takze pred ni pojede nejaky ozraly idiot 50 a ona zustane za nim, v situaci, kdy by bylo bezpecnejsi jej co nejrychleji predjet a ujet mu

A ještě horší je ty dva dojet a být za nimi třetí.

Spousta lidí si při masáži "pomalu=bezpečně" neuvědomuje že jet 70 na rovné okresce kdy mě všichni musejí předjíždět má do bezpečnosti daleko.

On by ten stavajici rozsah hodin klidne stacil, ale ne v situaci, kdy 3/4 z nich jsou straveny v pesich zonach a jezdi se 20 po retarderech...

Ale obytná zóna dobře osvětlí stav našich předpisů.. i žák autoškoly tam pochopí že některé předpisy (jako rychlost 20 v obytné zóně) dodržovat nejdou.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: éRooo 17 Února 2015, 13:21:05
Já třeba v autoškole nikdy necouval ani neparkoval

to snad ne?? nevím jestli se smát, nebo brečet  :o   

ono vůbec chování lidí na silnicích velmi úzce souvisí s jejich mentalitou jako takovou.. přesně ZIP třeba, proč bych ho pouštěl, když tam pak budu přece dřív já, sice o 5m ale budu tam dřív, to je takový typicky český, jen aby někdo nebyl lepší

emet: raději než jim dávat do ruky 200koní bych jenechal jezdit v pěkné š120, favorit aby se naučili mít pro ovládání cit.. dnešní moderní auta jezděj už i sama, to si pak každej myslí jakej je frajer když si na rozjezd pustí launch control a podobný blbosti, ale do kopce se bez ručky rozjet neumí aniž by jim auto sjelo byť o centimetr... já se třeba rozjíždím s palcem na brzdě - ťuknu do plynu a pak mi auto dolu nesjede :)
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Rudá Zmije 17 Února 2015, 17:24:10
My v autoškole měli teorii zvládání smyku.
Ale v praxi se stejně musí reagovat automaticky a ne vzpomínat co mi o smyku říkali v autoškole.
Asi tak. Uprimne, mam nekde vzadu v hlave jakousi domnenku, ze to mozna bylo v te knizce, ze kterych se nahodne vybiralo tech 20 otazek z teorie, ale to je uplne k nicemu...

Ale obytná zóna dobře osvětlí stav našich předpisů.. i žák autoškoly tam pochopí že některé předpisy (jako rychlost 20 v obytné zóně) dodržovat nejdou.
Ne, bohuzel znam lidi, co i pres to, ze to prece musi videt, jsou jinak dost inteligentni, tak pojedou 20, ne proto, ze premysli nad detmi, ktere by mohly vbehnout do silnice, ale proto, ze "tam je prece znacka" ...
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Mike 18 Února 2015, 00:01:44
.... Ty starý káry Vás daleko víc "varovaly" než se utrhly a navíc je jasný že vysekat se v 90 není tak horký jako při rychlosti o 20-30 Km/h vyšší.
je to ovšem jen částečná pravda
protože výlet do pole v té Š100 a dnes třeba v Octavii má dramaticky rozdílné následky i při Vámi uváděných rychlostech
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Mike 18 Února 2015, 00:03:37
.... nebo jak pantátové zapínaj blinkr až když točí volantem a rukou tak jedou okolo blinkru, tak se mi vaří krev... a z toho jasně plyne, proč si myslím, že na to ČR není ready, pantátové by přenesly tyhle zlozvyky na děti("Nepouštěj ho, vždyť to zúžení tam měl na ceduli už před půl kilometrem, měl se zařadit doprava hned.")
právě jsem zjistil, že ve svých 40letech jsem pantáta  :(
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: pk202 18 Února 2015, 00:41:23
je to ovšem jen částečná pravda
protože výlet do pole v té Š100 a dnes třeba v Octavii má dramaticky rozdílné následky i při Vámi uváděných rychlostech

Mno...když tak nad tím přemýšlím...máte pravdu. Asi to bude tím, že jsem sice blbnul, ale do toho pole jsem zaplaťbůh ještě nikdy nevyletěl...
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: JJ 18 Února 2015, 06:01:55
Samotná myšlenka že čerstvému řidiči pomůže, bude-li chvíli jezdit pod dohledem někoho zkušenějšího, je bezesporu dobrá a v normálních rodinách také už dlouho běžně praktikovaná. Obávám se jen, že pokud by to stát chtěl nějak formalisovat a nařizovat, zase se to zvrhne v nějakou totální ptákovinu, která bezpečnosti provozu nijak nepomůže. Na druhou stranu je pravda, že způsob výuky ve většině českých autoškol je takový docela divný a je tam rozhodně co zlepšovat. Měl jsem tu možnost pozorovat několik čerstvých absolventů autoškol holandských a zíral jsem. Sice si na autě nevymění žárovku, o kole nemluvě, u nehody zvládnou maximálně zavolat 112, ale schopnost orientace v provozu a „taktika jízdy“ byly výrazně lepší než u drtivé většiny absolventů autoškol v CZ.

Ad zip: celý zip je založen na tom, že auta v průběžném pruhu mezi sebou nechají mezery a ti z druhého pruhu se do nich plynule zařadí. Jenže v praxi to v českých zemích takhle skoro nikdy nefunguje, protože ti v průběžném pruhu při zpomalování zároveň zkracují vzdálenosti, takže plynulé zařazení není možné. Jakmile k tomu dojde, je to na pytel a neexistuje universální dobré řešení. Včasné zařazení může být za určitých okolností menším zlem, než dohnat se na místo zúžení a tam si najednou vynucovat vytvoření mezery za cenu výrazného zpomalení či dokonce zastavení průběžného pruhu.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: 2M 18 Února 2015, 11:19:39
A hlavně si uvědomte další hráče při přijímání zákonů:
1. do toho mluví policie která chce víc pravomocí pro sebe
2. zástupci obcí chtějí vybírat hodně pokut a málo práce s tím vybíráním
3. různí známí známých a spřátelené organizace hledající cecek na přisátí (povinné psychotesty, odmazávání bodů školením u jediné firmy v ČR a tak)

A když začnete chtít do zákona nové povinnosti tak co z toho asi vyleze.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Mike 19 Února 2015, 23:13:31
jj
mám známého autoškoláka a bohužel, za jízdu se skoro nevyhazuje
takže primární je napsat správně testy a zbytek se doladí v provozu  :(
je to vlastně stejné jako s měřením rychlosti
dobře se to dokazuje, tak se to holt dělá
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: Cecil 20 Února 2015, 08:08:41
jj
mám známého autoškoláka a bohužel, za jízdu se skoro nevyhazuje
takže primární je napsat správně testy a zbytek se doladí v provozu  :(
je to vlastně stejné jako s měřením rychlosti
dobře se to dokazuje, tak se to holt dělá
No tak to ja mám zase známeho ktorý robil autoškolu na 5-krát kôli tomu že pohorel na jazdách. Vždy kôli nejakej kravine.
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: éRooo 20 Února 2015, 10:38:35
Delal sem ridicak s kamaradem, protoze sme jako jedini chteli i motorku, pri jizdach v aute kdyz jel on, jel mezi barakama s nulovym provozem, neco na zpusob satelitu a komisar ho vyrazil protoze se prej jednou nedostatecne otocil hlavu pri prednosti zprava....  Kdyz nas komisar vezl zpet z jizd na motorce, nejen ze jel po meste vic jak 50, ale pri stani na cerveny na prvnim miste sme kecali a jakmile padla zelena, bohuzel pro odbocovaci pruh doprava, vyrazili sme do krizovatky kde to zadupnul pac se na nej ritila auta zprava.. A takovej frajer vyhodi kluka co umi ridit protoze malo otocil hlavu v satelitu kde nic neni..
Název: Re:Řidičák na zkoušku nebo dohled zkušeného řidiče
Přispěvatel: 2M 20 Února 2015, 10:41:55
Pár známých taky vyhodili na jízdách. Třebas za překročení rychlosti na značce 40.
Nebo totéž jako eRooo.. při rozhlížení málo otočil hlavu.