30kmhcz
Poradna => Potřebuji poradit - vedení správního řízení => Téma založeno: b.o.y 18 Března 2022, 11:22:14
-
Máte někdo zkušenost, kam adresovat podnět k provedení přezkumného řízení proti rozhodnutí odvolacího orgánu (Krajského úřadu)?
Asi by to šlo poslat i přímo na kraj a oni by to měli postoupit, ale mám trochu obavu, že se jim to "ztratí".
Díky
-
Teď se možná ponížím neznalostí, nicméně pokud byl SO1 nějaký obecní úřad, odvolací SO2 krajský úřad, pak by se měl podnět k zahájení přezkumného řízení adresovat SO3, kterým v případě dopravního přestupku bude Ministerstvo dopravy.
-
Ano, tak nějak to je. Volal jsem na krajský úřad a prý to mám podat prostřednictvím kraje, že oni k tomu přibalí spis a pošlou to na ministerstvo.
Tak nevím. Není lepší to poslat na ministerstvo přímo?
-
Samozřejmě, že ano. Pokud to uděláte prostřednictvím KÚ (což je asi ryze formálně o něco ideálnější postup), pak bude mít KÚ rovnou přístup k vašemu podání, bude moct přibalit vyjádření, ve kterém může vaše argumenty vyvracet. Alternativně, ale to už je docela divoký, by mohl manipulovat se spisem tak, aby svědčil ve váš neprospěch.
-
Alternativně, ale to už je docela divoký, by mohl manipulovat se spisem tak, aby svědčil ve váš neprospěch.
To by v tomto případě mohl, ale naštěstí mám kopii, takže by se na to přišlo a bylo by to na trestní oznámení.
-
Vy byste se nedozvěděl, v jaké podobě se spis dostal na SO3, který vašemu podnětu nevyhověl.
-
Stejný dotaz, ale k přestupku proti veřejnému pořádku neoprávněného záboru veřejného prostranství
Rozhodoval vnitřní odbor kraje, SO1 byla přestupková komise města. Původně to bylo stání na zeleni.
To nebude MD, coz?
Ale kam s tím netuším :D
Mát někdo zkušenost?
-
To je nezplaceni nejakeho mistnoho poplatku, tak bych rekl kdyz to bylo mesto, pak to bude kraj a pak MF... ale ruku do ohne bych za to dal, jedine ze by byla nejakeho fizla ci urednika
-
Mně se zdá, že vnitro.
-
Já bych také volil vnitro. Ale i kdyby to bylo špatně, nic strašného by se nestalo (https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-500#p12).