30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Eric

Stran: 1 ... 32 33 [34] 35 36
496
Zjišťuju podrobnosti.

497
Díky za upozornění na starší téma, výsledek doplněn (vyhnití).

Výměna byla ve stejné budově a u stejného úřadu. Proč to úřad není schopen celé řešit ve své režii nechápu.

Kdybych vykládal ten odst. 6a) čistě jazykově, měl by jít použít. Ale materiální aspekt se mi jeví jako mnohem silnější argument.

Ještě se zeptám majitele, jestli něco podepisuje, když si zaplatí parkování, nebo jestli mu někdo předá nějaká pravidla, která by tu situaci řešila. Ale ta by neměla mít nic společného s dopravními předpisy.

498
Díky za upozornění, že téma zůstalo nezodpovězené. Poté, co si řidič ověřil, že stál mimo zónu, nechal celou věc vyhnít a nereagoval, úřad taktéž.

499
Snažím se ověřit, jaký je optimální způsob řešení v situaci, kdy po krádeži SPZ jsou na vozidle nové značky a úřad začne buzerovat kvůli parkování.
Situace je jednoduchá - vozidlo parkuje v zóně s kartou, jednoho dne zmizely obě značky, promptně vyměněno, vozidlo parkuje dál a za nějakou dobu (cca. 14 dní) začaly chodit přes DS výzvy.
Majitel na tu první reagoval odpovědí, že došlo ke ztrátě a změně. Poté při návštěvě úřadu, kde se (za poplatek, jak jinak) zapsala nová SPZ do parksystému, úřad sdělil, ať majitel nic nedělá, že "ještě asi měsíc to bude chodit, pak podáte vysvětlení a zaplatíte jednou" (dle slov úřadu za období, než se nová značka zapsala, což je věcný nesmysl).
Tady ale nikdo žádný zaviněný přestupek nespáchal, tudíž není jasné, proč by měl za cokoliv platit.
Myslel jsem, že by mělo stačit nechat to postupně spadnout do sprdele a postupem podle odst. 6 a) by se měla sprdel eliminovat.
Nicméně pokud tomu tak je, otázkou je, zda mezitím vůbec s úřadem komunikovat. Ty výzvy chodí dál.

500
Rychlost / Re:Výzva k udání řidiče - Chlístov
« kdy: 05 Srpna 2022, 08:37:56 »
Aha, děkuji. Čili ta první lhůta je 361/2000 Sb., 125h, odst. 3), ta druhá je 250/2016 Sb., 76, odst. 1) l).
Proč jsem to nenašel předtím je mi záhadou.

501
Ad žádost - u té první odpovědi se dá jakási logická stopa možná dohledat, druhá otázka zůstala zcela ve vzduchu.
Ale nebylo by teď lepší důkladně zadokumentovat současný stav, než to někdo přemaluje? Pak by byla důkazní situace dost složitá.

502
Rychlost / Re:Výzva k udání řidiče - Chlístov
« kdy: 04 Srpna 2022, 09:29:34 »
Prosím pěkně, mám dotaz, nejspíše na pana Číkuse - jak je to přesně se lhůtami? Já měl za to, že nově není 60 dnů, ale 30, a na zaplacení není 30, ale 15, což jsem převzal tady z fóra, ale teď je tady nový případ, je tam znova 60 a mně se nedaří najít příslušná ustanovení, kterými se to řídí.

503
K danému případu - chápu dobře, že na té první výzvě z 28/01/2022 je zjevná nezákonnost?
(Fakticky píšou, že části spisu odmítají zpřístupnit jindy, než při podání vysvětlení nebo při doložení nějakého právního důvodu.)

Edit: Ha, pardon, ono to bylo ve skutečnosti předvolání řidiče (asi z 22/02/2022) v prvním příspěvku.

504
Díky za odpovědi, to je však jasné. Mě by zajímaly především teoretické správní konsekvence (patrně to nikdo nezkoušel - nevím): jak by matrix reagoval na námitku v probíhajícím řízení, že vzhledem k tomu, že nebyly předloženy důkazy, systém dotyčnému znemožnil postupovat optimálně, tzn. kvalifikovaně se na místě rozhodnout, že je pro něj výhodnější řešit to na místě. Není mi známo, že by v jakémkoliv jiném správním postupu existovala tak velká asymetrie, jak zmiňujete, a zdá se mi, že díky možným důsledkům není úplně konformní.
U prvoinstanční složky matrixu samozřejmě nepředpokládám, že by byla schopna takovou námitku vůbec pochopit.

505
Chtěl jsem se zeptat, zda jste někdo řešil - i třeba jen teoreticky - situaci, kdy hlídka na místě odmítne ukázat, jakými důkazními prostředky disponuje. Pokud tvtrdí, že se určitá věc stala, pak myslím, že je k posouzení dalšího procesního postupu potřeba se s existujícími důkazními prostředky seznámit, aby byl člověk schopen rozhodnout, zda je důkaz validní, anebo zda má upřednostnit správní řízení, ovšem pokud mu tak na místě není umožněno, kvalifikované rozhodnutí prakticky nemůže učinit. Je-li důkaz nezpochybnitelný, nemá příliš smyslu utrácet za správní řízení, a pokud je jakkoliv pochybný, má smyslu neutrácet hned na místě. V praxi to samozřejmě funguje tak, že dotyčná hlídací osádka odmítne cokoliv ukázat.
Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Anebo jak v takovém případě postupovat?

506
Potřebuji poradit - rychlost / Re:Turnov
« kdy: 17 Března 2022, 16:39:18 »
Nevím, jak aktuálně, ale dlouhá léta tam probíhalo měření v rozporu se zákonem. Měřil soukromý subjekt.

507
Rychlost / Re:Výzva MM Chomutov
« kdy: 15 Března 2022, 12:46:20 »
Držím palce a pak nám dejte vědět ...

508
Rychlost / Re:Výzva MM Chomutov
« kdy: 08 Března 2022, 15:52:10 »
Mně to připadne jako s prominutím dost zpackaná "schůzka na úřadu".
Spis nepošlou, proč by to dělali. Lhůtu na doplnění blanketního odvolání stanovuje tentýž úřad, který nepošle spis.
"Seznámit s podklady rozhodnutí a vyjádřit se k nim se budete moci v den nařízeného ústního jednání po provedení výše uvedených důkazů." (10. odstavec v poučení).
Spíš to bohužel vídím jako lost case. Jediná šance je nachytat je na procesní chybě. Což samozřejmě zjistíme pouze z KOMPLETNÍHO spisu.
Že úřad postupoval nezákonně je teď asi nepříliš významné.

509
Ad tachograf - s měřítkem 1px = 20s se toho fakt moc nepozná, vždyť celé video je 1,5 px. Pokud by z toho šlo exportovat s jiným "rozlišením", bylo by to jinak. Ale podle předloženého záznamu by znalec měl být schopen určit průběh rychlosti v čase.
Ad Viktor Š. - řekl bych, že smyslem konání je jezdit tak, aby k nehodě nedošlo, i když někdo přede mnou udělá blbou chybu. To se podle záznamu dle mého názoru nestalo, řidič vozidla s lidmi i přes zjevně nestandardní chování předjezdce zrychloval.
To, že jsem měl přednost, mi poškozené auto nespraví a bude-li nepojízdné, do cíle mě to nedoveze.

510
Z hlediska průběhu (vzniku) nehody je podle mě větší vina na řidiči autobusu. Nemůžu za situace, která nastala, s lidmi ve vozidle zrychlovat. A to bez ohledu na to, zda druhý zrovna udělal nebo neudělal chybu.
Taktika založená na neexistenci označení jednosměrky mi přitom nepřijde úplně marná. Podle čeho ji bude SO prokazovat? Tím, že řidič má znát technické parametry nájezdu a výjezdu z KO a ještě je ověřovat za jízdy?

Stran: 1 ... 32 33 [34] 35 36