30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - sennheiser

Stran: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 58
167
"Prostřednictvím naší práce se snažíme nově pojmout automobilismus a zpochybnit tradiční vysvětlení dopravních nehod (a z toho vycházejících technických a politických řešení)"

Kdyby mi někdo bez kontextu dal otázku, kdo výše uvedené napsal, tak moje odpověď by byla: to muselo napsat nějaký netáhlo-nejspíš někdo z fakulty sociálních studii - a k tomu byl určitě nějaký štědrý grant..

a odpověď by byla 100% správná.

Takže když někdo nacamranej způsobí nehodu z 2 promilema, tak tradiční vysvětlení alkohol za volantem bude zpochybněno a pojmuto nově jako chyba prodejce alkoholu, který měl předvídat, že dotyčný po vypití pojede automobilem. Přestupek provozovatele už máme, tak přestupek prodejce alkoholu v souvislosti s řízením vozidla bude to správné nové politické řešení..

Tuhle fakultu by měli zavřít.


168
Na nemožnost zaplacení to neuhrajete.. Mobilní aplikace akceptuje jakoukoliv RZ - není nutné žádné párování.
řešení je  zjistit ze spisu kolik fotografii v jakých časech tam mají. Pokud jen jednu nebo více v rámci časového úseku kratší než 12min (modří vědí), tak jste neparkoval, ale pouze zastavil, jelikož při pročítání podmínek jste zjistil, že Vám nevyhovují a odjel jste.

169
Jenže stížnost se podává ke SO1, který buď stížnost sám vyřídí nebo ji musí postoupit SO2.
A z mé zkušenosti je výsledek stížností takový, že pošlou sice informaci, ale stížnost vyhodnocují jako nedůvodnou.

170
Vhodné je opatření proti nečinnosti podané SO2. Má to několik výhod:
1) SO2 má přehled o problémových SO1
2) SO1 musí SO2 zdůvodnit proč nepodal infomaci včas.A to je vždy komplikované si něco vymyslet.
3) pokud je toho víc tak pak při stížnosti na SO3 jsou tyto podané nečinnosti vždy plusem.

171
to ladin:
ano, tam by mělo být jednoznačně uvedeno, že 6 bodů za ujetí z nehody, kde je prokazatelný střet a neposkytnutí pomoci.
Aby se eliminovaly takové případy, kdy si toho škůdce opravdu nevšiml a škoda je minimální.

172
jediné pozitivum tam je , že se za překročení do 10km/h neudělují už ty 2 body. Jinak je to hnus. Prý zpřehlednění pouze sudým bodováním.. 2,4,6 a nazdar...  A takový fatální jako ujetí od nehody, co bylo za 7 tak se sníží na 4.
Nepoměry budou teď obhajovat zpřehledněním.. :-[
Dříve vjezd na železniční přejezd přes zákaz  7 bodů a překročení rychlosti o 50km/h mimo obec za 5 bodů..
Různě závažné přestupky a nyní stejně hodnocené 6 body.
Ujedu od nehody a mám to za 4 body.. Překročím rychlost, kde nikomu neublížím a mám to za 6.
To nemůže vymyslet normální člověk.

173
Souhlasím s tím, že se má jezdit dle situace.. Ale zrovna obcí jezdit během dne za provozu 100+ není v žádném případě adekvátní situaci. Obec je zastavěným územím, kde jsou uličky ze kterých může třeba kdykoliv vyjet dítě na odrážedle ( ano, má být hlídáno, jenže..) A myslíte že to ubrzdíte ze 100km/h? Ani náhodou.
A nemusí to být ani dítě - zde třeba video školáka jak vběhne do silnice.
https://brnensky.denik.cz/nehody/srazene-dite-brno-video-policie-prazdniny-upozorneni-pravidla-neopatrnost.html

Pak i v noci jsou v obci jiné aspekty - motající se opilci nebo i zvýšený hluk .. Běžné auto má hluk pneu + motoru cca 70dB při 50km/h
při 90km/h je to cca 80dB ( v přepočtu logaritmu je to desetinásobně větší hluková zátěž)

Těch pár ušetřených minut (někdy ani to ne) si myslím není adekvátní případnému riziku. Je to vše o respektu a slušnosti.

Já osobně se v obci snažím jezdit okolo těch 55-60km/h, tam kde je zástavba a možnost nenadálých situací - případně i méně, kde to situace vyžaduje.. Jsou i místa, kde mimo zástavbu v poli, jedu třeba 90 v obci..

174
Martin623: zvláštní pohled na situaci...Předjíždět táhlou kolonu aut co jede tachometrových 60km/h v obci mi nepřijde úplně O.K.
Proč se řidičí, kteří jedou naprosto normálně musí dostávat do nekomfortní situace jen kvůli někomu, kdo začne bezdůvodně porušovat pravidla? Opravdu obcí jezdit 100+ během dne v provozu mi nepřijde O.K.

A Váš přiklad z HU.. Ano, najdou se i takoví řidiči co jezdí zásadně míň a přesně u cedule brzdí jak protržení.. Můžou to být začátečníci, důchodci, co dbají na striktnosti pravidel nebo někdo, kdo v HU dostal pokutu. Oni ty radary tam mají celkem dobře schované a kdo nejzdí s Waze, tak je klidně přehlédne..

K těm nervům na pochodu.. Párkrát se mi už taky stalo, že byl takový zvláštní jezdec, co se nedal předjet..Většinou jsem to vyřešil zastavením na nějaké benzínce nebo volném prostoru- vyřídil v klidu telefony, zkoukl internet , dál kávu a pak po pár minutách jel v klidu dál. Takoví vynervovaní řidiči jsou na silnicích pak počátkem případných problémů.
Za mne si ten závodník žádné pochopení nezaslouží ( nebyla to žádná krajní nouze)

175
Nedokážu odhadnout jestli závodník byl o 1 nebo o 2 auta před nabouraným, protože brzdil a z dálky nebylo vidět kam se zkouší cpát.
Asi opravdu bude záležet co řekl PCR ten nabouraný.  Já tam jen přizastavil, zajímalo mne co to bylo za magora, co tam předjížděl. A slyšel jsem jen jak se dohadují a závodník říkal tomu nabouranému, že všichni měli zpomalit a ať si zavolá PČR, že mu to vysvětlí.
Ten po něm řval, že nemá co jezdit kilo v obci.. K tomu jsem já dodal, že navíc nemohl vědět, že z některé z uliček nevyjede auto a to , že by těžko brzdil. Závodník ( cca 30-35 vypadal celkem normálně) mi řekl, že to měl pod kontrolou..Dál už jsem to neměl chuť poslouchat a odjel.

176
Netuším jestli ho ten nabouraný řidič viděl celou dobu, a nebo si ho všiml až na poslední chvíli.
Ale na druhou stranu ho třeba vidět mohl a předpokládal, že předjíždí i vozidlo před ním a tudiž nemusel
nijak upravovat rychlost. V tom se objevilo vozidlo v protisměru a závodník přibrzdil a snažil se vecpat do škvíry, která tam v tu chvíli nebyla dostatečně velká.  Nikde v zákoně není psáno, že se musí počítat s vytvořením místa na vecpání vozidla, které nebezpečně předjíždí.
On tam vyskakoval s tím, že nikdo neměl zrychlovat po opuštění obce a měli ho všichni nechat bezpečně dokončit předjíždění.
A nebylo to ani BMW nebo AUDI :-)  bylo to VOLVO XC60 :)

177
Situace: cca 15 aut jede za sebou v obci v zástavbě rychlostí cca 55-60km/h. Všechny auta začne v obci rychlostí značně vyšší okolo 100km/h předjíždět jiný řidič. Mezitím už první vozidlo mine značku konec obce a začne zrychlovat a tak i ostatní.. V tu chvíli se objeví v protisměru vozidlo a řidič co předjížděl už v obci, se agresivně nacpal mezi vozidla a samozřejmě chytl bokem jedno z vozidel. Začali se tam hádat , kdo za to může.. Borec co předjížděl, tak tvrdil, že mu všichni mají umožnit předjetí a mají snížit rychlost. Ten nabouraný tvrdil, že ho nenapadlo, že někdo pojede obcí víc než 50km/h a navíc , že jel za autem před ním a plynule zrychloval podle něj.
Jak to dopadlo nevím - jen by mne zajímalo jak to posoudila PCR, kterou volali.
Je to vina obou?

178
Mgr. Koníček je asi pěkný kůň, když dokáže tvrdit i následující:
Mgr. Martin Koníček a JUDr. Věra Vojáčková, MPA ve sdělení o odložení žádosti tvrdí toto:
„Ani elektronický podpis není zárukou skutečnosti, že předmětná osoba zastupuje právnický subjekt, neboť při obnově certifikátu není třeba osobního jednání, žádost se posílá jednoduše e-mailem, podepisuje se ještě platným elektronickým podpisem, přičemž z emailové pošty dz.brno@ecn.cz na služby PostSignum lze dohledat, že původní certifikát byl vydán v roce 2010 a následně již pouze obnovován.“
http://zpravodajstvi.ecn.cz/?x=2471371

A z uvedené korespondence od Číkuse je opravdu perla, když parazit napíše, že "pravým cílem není uplatňování procesních práv,ale přidělat orgánům veřejné moci co nejvíce práce a nákladů" u konstatování , že Mr.Číkus podává mnoho žádostí o opatření proti nečinnosti.   A to ten Kůň z toho nechápe, že líný parazit něco neplní a pak je zcela v souladu se všemi zákony podávat opatření proti nečinnosti...
Holt advokátní koncipient se asi neuchytil v soukromé sféře a tak musel vzít státní správu - a ani na tu nemá..
https://www.jmk.cz/contact/100000010

179
Přišla mi "výzva" - co mám dělat? / Re:Pomoc
« kdy: 23 Července 2023, 00:03:05 »
Pokud modré vozidlo popojelo na hranici křižovatky, po opuštění křižovatky černým vozidlem, tak to budete mít opravdu těžké.
Ani pomalu popojiždějící vozidlo není překážka. Takže šlo o nedovolené předjíždění v křižovatce resp. její blízkosti. Více pruhů (odbočovací) tam asi nebylo?

180
Potřebuji poradit - doručování / Re:Lhůta InfZ
« kdy: 15 Července 2023, 22:33:29 »
Jsem se teď nad tím v klidu zamyslel a moje úvaha je  nesmyslná.
Pokud se bere následující kalendářní den po podání, tak ve lhůtě 15 dní jsou vždy 2 víkendy - tudiž na odpověď má uředník
11 pracovních dní.. A to je vždy , ať se to pošle jakýkoliv den v týdnu.
I pokud by se bral následující pracovní den, tak při odeslání v pátek  a počítání od pondělí tam jsou zase 2 víkendy   - opět tedy 11 pracovních dní.

Takže je to úplně jedno a vždy je to 15 dní od následujícího po podání.(s posuny koncové lhůty na nejbližší pracovní den)

Na tohle zcestí mne zavedl zápis z rady jednoho maloměsta, kde se soudružka úřednice pohoršovala nad tím, že kverulanti podávají žádosti v pátek večer a oni pak mají málo času na zpracování :-)
doslovná citace dialogu:
Parazit č.1: jde udělat nějaké opatření, aby nedocházelo k časovému prodlení s odpovědí?
Parazitka č.2: Většina žadatelů pošle žádost v pátek večer a odpovědný pracovník se k informaci dostane až v pondělí, což znamená, že zbývá už jen 12 dní na vypracování odpovědi.

12 dní na to nikdy nemá  - to by musela chodit do práce i v sobotu. Má na to vždy 11 pracovních dní a tak to mají úředníci v celé ČR.  A to je prosím výplod právničky tohoto úřadu..

Stran: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 58