30kmhcz
Tisk, média, internet => Zajímavé články z internetu => Téma založeno: jafo 25 Října 2020, 11:21:56
-
V Praze vzniká dopravní peklo. Je plánováno automatické pokutování lidí za průjezd (např.po nábřeží) i když budou mít soukromou garáž a k ní by se nemohli dostat bez zaplacení parkovného v určité lokalitě: https://autobible.euro.cz/praha-chce-prujezd-nabrezim-kontrolovat-kamerami-pokuty-ale-schytaji-i-mistni/
Za takovým člověkem pak ani nebude moci přijet autem řemeslník. A nebo bude mít problém dodávková služba. A nebo návštěva. Připadá mi to, že jde jen o to vybrat na pokutách co možná nejvíce.
Modré zöny jsou také novinka a dříve nebyly. Prostě je to jen nástroj jak tahat z lidí další a další peníze.
Jak je možné, že doprava po Praze dosud fungovala? Jak je možné, že dříve byla povolena 60km/h rychlost a v noci 90km/h a dnes všude vznikají zóny 30km/h? Přitom tenkrát na silnicích žádný armageddon nebyl.
-
Jak je možné, že doprava po Praze dosud fungovala? Jak je možné, že dříve byla povolena 60km/h rychlost a v noci 90km/h a dnes všude vznikají zóny 30km/h? Přitom tenkrát na silnicích žádný armageddon nebyl.
"Dejte jim pokutu nebo se zabijou."
... proto
-
Jak je možné, že doprava po Praze dosud fungovala? Jak je možné, že dříve byla povolena 60km/h rychlost a v noci 90km/h a dnes všude vznikají zóny 30km/h? Přitom tenkrát na silnicích žádný armageddon nebyl.
Však taky bezpečnost je jenom zástěrka pro manipulování s lidmi podle vlastní ideologie spojená s příjemným finančním benefitem .
-
Místo budou kontrolovat kamery. Řidičům, kteří nemají parkovací oprávnění, pošlou automaticky pokutu
Má smysl ten článek vůbec číst, nebo se víc dozvím z lorem ipsum?
-
Mám za to, že podle dnešních zákonů, není možné chtít platit poplatek za průjezd do vlastní garáže, sloužící k parkování auta, protože by mi znemožnili ji užívat, resp. by se chovali diskriminačně, když jinde v Praze nemusí platit poplatek, pokud tam ta garáž byla před zavedením poplatku.
Ale zákony si samozřejmě mohou upravit, aby jim vyhovovaly.
-
Tady nejde jen o ten poplatek, za to, co bylo dosud bezplatné.
Mám osobní zkušenost z Jablonce, kam jsem jel na služební cestu. Tam vznikl dokonalý systém jednosměrek, který dovoluje dojet pouze jediným způsobem na nějaké místo. Jenže pak stačí jedinou ulici překopat a vy bloudíte naprosto zoufale v kruzích třeba hodinu. Kolik moje auto za tu dobu neustálého rozjíždění vyprodukovalo emisí je lepší se neptat. Auto vůbec nemuselo jezdit a smrdět tak dlouho. Nakonec jsem projel značku zákazu s dodatkovou tabulí dopravní obsluze vjezd povolen. Musím pochválit všechny řidiče kolem, že byli slušní a pustili mě. Jinak bych se z Jablonce nevymotal.
Přesně tohle peklo v Praze nám servíruje magistrát.