Potíž je v tom, že už teď je jich tolik a zrovna tohle jsou prioritní činnosti z hlediska bezpečnosti provozu. Oni to ale dělají evidentně něco jiného. Ale co?
A až jich bude víc, tak se konečně začnou zabývat bezpečností místo buzerace?
Já si opravdu myslím, že u PČR funguje spoustu schopných lidí, co nemají potřebu buzerovat okolí a dokazovat si jak dokážou jednáním s uniformou a z "pozice síly" ostatní manipulovat. Bohužel fakt je ten, že toto jim vydělává peníze. A díky tomu to dělají, věřím že kdyby z kasírování / flastrování neměli ani korunu (nebyli by motivováni nadřízeným že musí ty pokuty rozdat jinak bude zle, čárkami) tak se na to z vysoka vyserou. A teď nemluvím o koncovém zákřovákovi s radarem, ale spíš o jeho nadřízených, kteří jsou řekl bych v pozici managera který pokuty sleduje v měsíčních intervalech a procentuálních hodnotách. Když mají dokonce naplánováno za kolik musí rozdat pokuty ten měsíc / den, aby se na konci měsíce vešli do business plánu, nic se nezmění. A můžeme na ně píčovat jak chceme, dokud se nezmění tohle, oni zůstanou v té pozici ve které jsou. Ti vnímavější odejdou (asi ve chvíli kdy pochopí celou situaci nebo je to už začne prostě srát), co pak? Přijdou noví, hloupější, tupější, cílevědomější, a znovu, dokola ... dokonce hůř.
V této chvíli, i kdybychom jim absolutně zakázali měřit, budou buzerovat jinde. Dneska jsem jel za debilnim bagrem 35kmph i přesto že mi uhýbal až do pangejtu protože za mnou jel fízlpassat s hlídkou uvnitř čekajíc až ho přes tu plnou vezmu. Ty prachy prostě někde vzít musí. Myslím si, že cesta vede přes přeházení ozubených koleček ve fungování toho kasírovacího procesu. Nechal bych jim pravomoc měřit, jsem přesvědčen že jakmile by z toho přestali mít profit, změnila by se celá buzerační situace a jejich "povinnost" zabývat se touto činností by rázem opadla, passaty by se obarvily a radary z nich prodaly.