Vohnoutům tady je úplně jedno, v čem jezdí a jestli za nima padaj lidi mrtví k zemi, viz diskuzi i tady na fóru, kde se každej skoro chvástá, jak jezdí v turbochrochtu za 5,483 l. Ve Státech je situace jiná, tam jsou dýzly velmi málo rozšířený, krom náklaďáků tak eště ve velkejch pick-upech (trucky tomu říkaj?). Tuším že hlavně poté, co to ve velkejch městech před omezením emisí v 70. a 80. letech vypadalo jak dneska v Pekingu, že nebylo vidět na sto metrů.
Německej schadewerke tam nasliboval hory doly vo tom, jak je to teď už echt skqělý a čistý a když se ukázalo, že není, tak jim nezbejvá než to odtáhnout do hajzlu. Prostě není šance, žádnej dnešní dýzl konstrukčně neumí neprodukovat nějakou kombinaci sazí, mikročástic a oxidů dusíku. Dá se to částečně řešit srandama na něm, ale to akorát působí další problémy. Dýzl je zlo. A zákazníci se tam nenechaj ojebat když to neplní to, co jim slíbili.
V Evropě, kolébce levičáctví, je to každýmu u prdele, hlavně, že ušetří pětikorunu. Tady nikoho nezajímaj nějaký emise opravdu nebezpečnejch látek. Taky si pár magnátů jede bullshit o oxidu uhličitým a jak jde o prachy, tam se jde klidně přes mrtvoly.
Nastávající pětiletky podle mě budou ještě mnohem horší, protože tohle už záčíná být neudržitelný a papaláši to vidí. Teď budou frčet elektromobily, kdy se budou zbohatlíkům dotovat milionový auta a magnátům projekty dobíječek za stamiliony. Vohnouti budou jen platit výpalný z chudoby za starý auta, případně jezdit sockou. A snášet blackouty, až se to všechno nahrne na stávající křehké sítě, protože v minulých pětiletkách šly stamiliardy místo do rozvodné a distribuční sítě do větráků a solárek.