30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Spocklw

Stran: 1 ... 5 6 [7]
91
Vzhledem k tomu, jak je v zákoně definována zimní pneu (symbol vločky nebo označení M+S), tak to splňují i některé čínské letní... Nicméně univerzál je obvykle v létě horší než letní a na sněhu horší než zimní, ale projeví se to vždycky hlavně v těch hraničních situacích.

92
Zajímavé články z internetu / Re:Přes závory a červenou
« kdy: 08 Února 2017, 15:27:40 »
Pokud vím, tak tyhle zprávy fungují pouze a výhradně k tomu, aby odhalily příčinu vzniku incidentu a obvykle navrhují opatření k tomu, aby se znovu neopakoval. Vinu z právního hlediska vůbec neřeší, řeší jen porušení zákonných norem z jakékoliv strany a zda to porušení ovlivnilo děj nehody. Obvykle se u přejezdů řeší právě i rozhledové poměry, zda měl řidič vůbec šanci vidět přijíždějící vlak, pokud ano, tak jak dlouho a z jaké pozice, obvykle se dělají i vyloženě ověřovací pokusy se stejným typem auta. Jinak z pohledu dráhy tam vlak sice neměl co dělat, z pohledu uživatele pozemní komunikace to stejně obvykle půjde na jeho triko, protože když nesvítí žádné světlo, má se prostě přesvědčit že nic nejede (§28 a 29 ZPPK), nějaký systém řízení drážní dopravy ho zajímat nemusí - kvůli tomuhle se obvykle dělají ty analýzy rozhledových poměrů. Takže z hlediska této zprávy jsou uvedeny hlavní příčiny dvě  to, že tam řidič vjel pod vlak, i když ho podle analýzy rozhledových poměrů mohl vidět (porušení ZPPK) a to, že strojvedoucí jel, kam neměl.
Tady se mi bohužel zdá, že se projevuje takový "všeobecně vžitý pocit", že když má přejezd světla a ta nesvítí, je to v pořádku a může se jet, místo toho skutečného stavu, že když má přejezd světla a nesvítí, je jako by je neměl... Je to bohužel neituitivní, ale taky se radši pořádně dívám než si dát pusu s nárazníkem, který je právě obvykle ve výšce hlavy...

93
Zajímavé články z internetu / Re:Přes závory a červenou
« kdy: 08 Února 2017, 12:20:48 »
Když už bylo na tohle téma odkázáno, tak tady je závěrečná zpráva, která řeší právě nehodu kdy světla neblikají (ale ani pozitivka) a přes přejezd přejede vlak. Klasicky lidský faktor a souhra okolností, po posádku auta bohužel fatální.
http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Golcuv_Jenikov_160321.pdf

94
Potřebuji poradit - ostatní / Re:nehoda - na co si dát pozor?
« kdy: 02 Února 2017, 14:14:33 »
Co by také ten člověk mohl navíc dělat, kromě nahlášení škody? V tu chvíli už je to o vztahu poškozený - pojišťovna, tam nic nevymyslí.

95
Radary ve Waze u nás může zadávat jen pár jednotlivců, spíš jde o to, že se taky nejdříve musí nějak ověřit, zda na daném místě je radar opravdu funkční nebo ne a ty možnosti mají daní lidé úplně stejné jako ostatní.

96
Praha a i Brno mají evidentně problém v tom, že si to zapínají děcka, které jedou tramvají nebo autobusem (a jinde třeba zase cyklisti, ale to nebývá tak časté). Takže v důsledku toho máte prázdnou dlouhou ulici, ale protože tramvají která staví každých pár set metrů projelo třeba x lidí se zapnutým waze, statisticky významně je to pro waze pomalá trasa... Jako dalo by se to samozřejmě řešit, ale vedení a vývojáři jsou bohužel takoví... značně nepružní... a upřímně tuhle nepružnost a nelogičnost mnoha řešení vidím jako hlavní příčinu, proč by to jednou mohl celý projekt padnout.

97
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:Vyšehradská 2x semafor
« kdy: 16 Prosince 2016, 16:20:20 »
Obecně opakovač v křižovatce od plnohodnotného samostatného signálu není jak rozlišit, pokud bychom na to chtěli jít čistě právními formulemi, tedy alespoň já si takovou obecnou vše postihující formulaci neumím představit. Technicky to lze celkem snadno.

Takže se dá v podstatě očekávat, protože jde u nás o nestandardní řešení, že to čas od času aktivní uživatel mozkového myšlení použije jako argument pro jízdu na červenou, "protože ten hlavní semafor jste ještě míjel na oranžovou a nestihl zastavit, ok, ale na tomhle už svítila červená".

99
Rodičům se stalo něco podobného, už jsem se připravoval že to budu řešit v zastoupení. Měli štěstí na slušného policistu, který to řešil a rovnou jim řekl, že pokud všichni v autě odmítnou vypovídat o svém zdravotním stavu uzavře se to jako nehoda se škodou do 100 tisíc a se sankcí do 2000.

100
Zajímavé články z internetu / Re:Od 7.5. měření na D1
« kdy: 24 Června 2016, 09:50:16 »
Protože na daném území je to příslušná obec s rozšířenou pravomocí.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Obvod_obce_s_roz%C5%A1%C3%AD%C5%99enou_p%C5%AFsobnost%C3%AD_%C5%A0lapanice

Stran: 1 ... 5 6 [7]