30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - dr.cryo

Stran: [1]
1
Rychlost / Re:[WIN] 3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 28 Dubna 2020, 19:27:23 »
Děkuji, už mě to taky napadlo, ale s krajem, jak vidno, ve válce nejsem.

2
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 28 Dubna 2020, 19:14:22 »
Vážení,

sluší se doplnit průběh tohoto řízení.

Po podání odporu se stalo vše tak, jak se dalo očekávat, s následným rozhodnutím o vině. S velkou pomocí Vás, zde na fóru, jsem 9. 4. 2019 sesmolil a první instanci poslal odvolání, které vycházelo z rad z tohoto vlákna a ze šablony místního uživatele, kteréhožto jméno si bohužel nepamatuji.

Do dnešního dne mi nebyla doručena žádná odpověď druhé instance, celou situaci tedy považuji za uzavřenou.

Ještě jednou Vám děkuji a pokud bude poptávka, rád poskytnu vidimované kopie dokumentů.

Mějte se, držte se a buďte zdrávi!

3
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 06 Února 2019, 18:13:57 »
Jaké tedy mám nyní prostředky k tomu, abych mohl vznášet požadavky na doplnění spisu, provedení důkazů a výslech svědků?

4
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 06 Února 2019, 17:24:52 »
Právě jsem poslal odpor.

Jelikož je nařčení z podjatosti novelizací zmařeno, předpokládám, že další krok - ústní jednání - učiní SO. Je možné, aby se ústní jednání nekonalo a SO ve věci rozhodl i bez něho?

5
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 06 Února 2019, 10:53:43 »
"Nebyl dodržel návod k Rameru, kde je uvedeno, že při předjíždění má být rozdíl mezi rychlostí měřícího a měřeného auta cca 20 km/h."

Vážený Plechusi,

předně Vám děkuji za příspěvek.

Mohl byste jej ale o něco zpřesnit? Pokud by se totiž jednalo o odkaz na rozsah přesnosti měření radaru, ten je garantovaný v rozmezí 20 - 250 km/h. V mém případě byl rychlostní rozdíl vozidel 41 km/h, což bohužel leží uvnitř daného rozsahu. Proto také, jak je vidno z fotografie, mají příslušníci nastavenu mez oznámení na 73 km/h, což je vlastně nejnižší možná měřitelná rychlost, navýšená o odchylku měření.

6
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 05 Února 2019, 14:44:00 »
Myslím si, že to bude na hraně - ta zatáčka je spíše pomyslná - ale rozhodně skvělý postřeh! Děkuji za něj i nabídku ohlodání. Znám "někoho", kdo tam také jezdí denně, takže to nebude nezbytné.

7
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 05 Února 2019, 13:04:31 »
Vážení,

všem Vám velice děkuji za přínosné podněty. Musím se přiznat, že jsem lehce otupěl a zlenivěl. O to víc jsem rád, že jste mi nedali záminku to vzdát.

Odepřu tedy příkaz a zkusím štěstí s materiálním hlediskem a napadením měření. O vývoji a konečně i o výsledku budu pravidelně podávat zprávy.

@j0hn: Změřen jsem byl v celkem rovném úseku.

Dotaz závěrem: V jedné z posledních novel dostali úředníci právo změnit skutkovou podstatu přestupku během řízení. Je možné a schůdné takovou změnu požadovat s oporou vznesených důkazů? Můj záměr je zde čirý - střední překročení rychlosti důkazem nepřesnosti měření, případně nízké překročení rychlosti nezaviněným jednáním jízdou mimo obec (nezastavěné území).

Fortis Fortuna adiuvat! P.

8
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 04 Února 2019, 20:20:44 »
Neřidiči, ta hlavice je natáčecí, a pokud jsem správně vyrozuměl návodu, uvedený směr na snímku z radaru znamená stranu, ze které se měří. V tomto případě skutečně Octavia jela v pravém pruhu 50km/h a měřila vozidla v levém pruhu.

9
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 04 Února 2019, 17:00:52 »
Přikládám odosobněné snímky spisu, které jsem pořídil. Budu vděčný za každou radu, ale obávám se, že zpochybnit samotné měření je mojí jedinou, nesvětlou možností na úspěch. K tomu také směřovala má poslední otázka, zda lze z PČR vymoci záznam z radaru namísto papíru vycucaného kdovíodkud.

10
Rychlost / Re:3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 04 Února 2019, 13:42:30 »
Vážený Jerbo,

Vámi předložené listiny jsou přesně tím kladivem, které jsem sice nechtěl vidět, ale předpokládal jsem je. Velice Vám za ně děkuji. Nejedná se tedy z mé strany o přelomovou techniku, jak zamávat se skrytým měřením za jízdy, škoda.

Ačkoli by se v mém případě jednalo o celkem zajímavou možnost, jak přimět úřad změnit skutkovou podstatu přestupku (jel jsem o 1 km/h více, než je stanovena mez přestupku, u nějž se přidává ZŘMV), patrně tentokráte sklopím uši a půjdu se podívat, jak vypadají psychotesty.

Nicméně mi na závěr prosím prozraďte, zda jste zkoušel zacvičit s tou toaletní potřebou, kterou Vám vyjevil p. Přinesdomů? Jak víme, papír snese mnohé, ale takový výpis z disku radaru by byl jistě důvěryhodnější.

P.

11
Rychlost / [WIN] 3Z, +40/50 km/h, možné napadení měření
« kdy: 02 Února 2019, 15:18:52 »
Zdravím Vás, řidiči,

byl jsem změřen, zastaven a ztotožněn na Průmyslové maskovanou Octávií s Ramer 10 C, 90 km/h+ na 50. Příkaz do datovky, přepadovka s náhledem do spisu, vše ukázkové. Měření čitelné, bez zjevných chyb - provedl jsem i rozbor nad mapou. 5k a 6 měsíců v čistírně. Čekal jsem to a nemám s tím až tak problém. Načasování mi vyhovuje, léto by bylo horší.

Nicméně mě napadla jistá věc, týkající se pouze radarového měření za jízdy, což je i můj případ. Chlapci dali 50 km/h na tempomat a z pravýho pruhu to automaticky fotili na odjezdu - na jistotu. Nicméně dle návodu je nezbytné, aby po výměně pneumatik nebo s doporučením před každým měřením za jízdy provedli zkoušku TACHA, cituji:

Citace
Pokud došlo u zařízení RAMER10 C v době mezi ověřením ke změně pneumatik, nebo výměně kol, je nezbytné provést kontrolu přesnosti měření viz kapitola 6.3.7.7 Radar přes tacho. Tato kontrola je doporučena před každým měřením rychlosti za jízdy.

To by znamenalo nechat si do spisu doplnit i výpis z historie servisních úkonů jednotky k důkazu provedení kalibrace alespoň v období povinného přezutí.
Nevím, nakolik to má šanci, ale spíš než pro sebe bych to za ten litr navíc prokopnul coby další možnost, jak se bránit do budoucna.

Už jste to tu někdo zkoušel, dává Vám to smysl? Díky za Vaše připomínky.

P.

Stran: [1]