Spolupracující řidič nebude podávat žádné další vysvětlení, bude se tak maximálně vyjadřovat k materiálům/důkazům před vydáním rozhodnutí (jak vy to nazvete není až tak podstatné). A pak pravděpodobně odvolávat.
Vaše záměna pojmů Helmut a spolupracující řidič mohla onoho spolupracujícího řidiče dosti mrzet. Pokud byste opsal Číkusovo podání vysvětlení a zaslal obsah tohoto ražení správnímu orgánu, pravděpodobně byste mu dopomohl k zbytečným trestným bodům a pokutě, neboť by se opětovně přiznal (tentokrát již za běhu plnotučného správního řízení) a z toho by se jen obtížně lízal ven.
Hra "spolupracující řidič" se hraje jinak (jak jsem zde na fóru mnohokrát zkoušel vysvětlovat já, ale mnohem kvalitněji i např. Číkus a IZS), tak si to zkuste ve svém vlastním zájmu nastudovat (zejména sekce výzev a sekce parkování).
Jak psal Číkus, pan Helmut Fiktywny si je vědom svého jednání, moc ho to mrzí, uznává, že to posral. Je uchystaný nosit násletki a stoupnout si k tomu jak chlap.
Pan Číkusmut Realny se nechce v průběhu řízení vyjadřovat k tomu, jestli skutečně řídil. Naopak se s velkým zájmem chce vyjadřovat k materiálnímu aspektu, korektnosti měření, procesním záležitostem a samozřejmě chce využít svá práva na maximum.
EDIT: V příkazu píšou, že bylo foceno Ramerem 10T (tedy přenosným radarem na trojnožce). To mi chcete říct, že městapo mělo rozložený Ramer v automatickém režimu v jednu ráno? Zde je na místě rozporovat i pojem "automatický technický prostředek", pro inspiraci zde na fórum postoval tuším na tomto vyhraný případ uživatel kdo.