26 přestupků za 59 hodin, to je méně než 11 přestupků denně, i kdyby byly všechny za rychlost, to je cca 0.5% řidičů při průjezdu 2x1000 = 2000 aut za den.
Dají se ta data takhle opravdu prezentovat? Pokud to jsou osmihodinové směny, uvažujme tedy 7.5 dne, pokud měřili ve dne, kdy projíždí maximum provozu, řekněme, že mezi devátou ráno a pátou večer projíždí 60 procent provozu, tj. 600 aut (protože hlídali v jednom směru? nebo tam bylo dost policajtů ke kontrole obou pruhů?), tj. 1000*0.6*7.5 = 4500.
Uvažujme 1 zkontrolované auto za 10 minut (po započtení pauzy na oběd a přiměřeného plácačkového pingpongu), tj. 59 hodin, 6 aut za hodinu, tj. 59*6 = 354 celkem zastavených vozidel, z toho 26 nalezených podezření ze spáchání přestupku, tj. nějakých 7.34 procenta všech kontrolovaných vozidel, pokud platí, že v každém kontrolovaném voze nalezli nejvýše jeden přestupek. Tedy se dá uvažovat, že z celkových 4500 vozidel se ve zhruba 330ti případech mohlo jednat o případ, kdy by bylo nalezeno domnělé pochybení řidiče.
Takže mě vychází výtěžnost 7 procent za hlavní směnu. Museli bychom vědět, kolik z těch 59 hodin skutečně měřili, a kolik z toho byla jenom lékárnová buzerace.
Pokud bysme teda uvažovali výtěžnost radaru 1 procento provozu denně, tak je to 10 aut, z toho 9 zaplatí, průměr 300Kč, tj. 2700Kč denně, tj. 81.000 Kč měsíčně.