1306
Alkohol / Re:Drager 0.34 a 0.25 promile - bez krve - přiznáno jedno 10st pivo
« kdy: 24 Října 2017, 12:17:06 »
Spíše bych se bál nějaké vsunuté věty na způsob "řidič na krevní rozbor nechtěl"....
>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.
Tohle je Win, pokud se nenecháte a půjdete si za svým.
A příště nic nepřiznávejte !
Vy tedy jezdíte přes horizont na okreskách 20 km/h aby jste mohl vozidlo bezpečně zastavit na vzdálenost na kterou máte rozhled? Asi ne co? Ten lynč na řidiče v audi neuznávám a doufám že se do stejné situace nikdy nedostanu, což není nic obtížného při té hustotě provozu která u nás je. Netvrdím že by z toho neměl být úplně venku ale hlavní viník je řidič BMW.Já 20km/h nejezdím a vy zase používáte podpásové řečnické triky - o mé jízdě ten článek opravdu není. A lynč je spíše na toho vybržďovače, ne? Hlava mi nebere, jak může někdo dělat tento manévr a nemám v úmyslu hájit debila, který to provedl - nicméně dle názorů to vypadá, že ten řidič může i za špatné počasí a cenu másla.....
Ono kdyby byl řidič BMW zproštěn jak zde někteří volají tak to znamená že lze legálně vybržďovat, zastavovat na dálnici, omezovat, ohrožovat apod. a pokud se kvůli tomu stane nehoda tak prostě stačí říct: “co neubrzdíš to neukecáš” a jseš z toho venku.
takže náboje do odvolaček a námitek podjatosti??K interakci s běžným správním orgánem (dopravní přestupky) dochází v podstatě výhradně při splnění nějaké "iniciační podmínky" - např. zločinu "silniční pyrátství" případně "stání kolem na pampelišce" apod. Jakmile nedojde ke skutečnému či domnělému porušení nějakého předpisu, můžete na ně vystrkovat zadel.
Safra, jsem měl dojem, že dostali nějakých pár měsíců a vona jen podmínka. Todle člověk dostane za ťukanec kde se o hodinu pozděj objeví tzv. bolest za krkem…Ano - ona podmínka byla "až" za překročení míry. Předcházela tomu řada poměrně sporných zákroků, které byly vyhodnoceny jako "přiměřené".
Hádám že to bude ten samej typ dementů jako Lázně Bohdaneč, kde už půlka z nich sedí…Vzhledem k mojí lokaci jsem této končině poměrně blízko - tedy s pojmem "dement" v kombinaci s MP Lázně Bohdaneč nemám zásadních potíží.
Já respektuji právo na rozebíraní granátů pro každého. Ti neúspěšní se sami vyřadí.Měl byste toto právo modifikovat v otázce možného "vyřazení" i dalších, na věci nezúčastněných osob.
Jen velmi obecně - jednak jsme již dost OT, jednak ta kauza ještě není zcela dořešená.To je skutečně jen hodně obecně ale chápu - takto velkých domů je nejen v Praze, ale vlastně všude, docela malá množina.
Problém mám s tím, když pojišťovna fakticky jedná stylem, že má produkt A, produkt B a pak nějakou hraniční událost U, o které tvrdí, že produkt A ji samostatně nekryje, produkt B ji taky nekryje, ale že když si pořídím A+B, tak při dobré náladě si likvidátor hodí kostkou a z jedné z těch smluv to zlikviduje, aby si zákazníka nenas*al.Vaše chucpe jsem pochopil špatně - to co popisujete je poněkud zvěrstvo ze strany toho pojistitele. Nemyslím, že to někomu přijde cajk. Nějak si neumím představit, že to někdo z této branže má systémově nastavené - informace se dnes šíří rychle a různé typy obchodních sítí to hned "dávají dále".
Trochu matoucí může být fakt, že nelze dát rovnítko mezi situace, kdy je provozovatel povinen smlouvu uzavřít, situace, které ta smlouva krýt musí, a co reálně (v konkrétní verzi i konkrétního pojistitele) kryje.Tohle vytesejte do kamene. Zářný příklad je pojištění úpadku cestovních kanceláří.
Pokud si ale pojišťovna tu výluku naformuluje a vyloží tak, že se provozní pojistka nevztahuje na cokoliv, co provede vozík, ke kterému existovala povinnost uzavřít POV (i kdyby ta konkrétní událost vůbec nenastala v souvislosti s činností, pro kterou by musel provozovatel zákonné pojištění uzavřít), je to chucpe. Pojišťovna pak bude dělat ofuky toho typu, že nebude chtít hradit škodu z těch palet shozených v hale (nepochybně mimo režim POV) s odkazem na to, že půl hodiny předtím ten vozík přejel přes silnici a neměl uzavřené POV. A viděl jsem to nedávno, konkrétně u Allianzu.Jo, je to tak - poměrně častá citace výluky byla "způsobenou provozem vozidla"... a finito. Nicméně vedu polemiku o tom "chucpe". Existuje řada "profi" škodičů - např. dopravci a pak též autoservisy. Existoval a existuje leckdy i nadále výklad výluky v podstatě v této rovině - "škoda způsobená provozem vozidla témuž vozidlu" (tedy nikoliv jiné osobě) - jako obrana před určitými schopnostmi některých servisů.....
Případ, kdy pojišťovna hájila debilní formulaci výluky tak sveřepě, že nakonec za stejnou cenu pojistila mnohem víc, než pojistník poptával, souvisel s farmaceutickým průmyslem a o zákonná (či jinak povinná) pojištění v něm nešlo.Představte si jakýsi "black list" visící mimo vestibuly s letáčky jak pojistit pejska a kočičku a dort. Na první pozici budou výrobky z "automotive" - zejména kritické komponenty jako brzdy, kola, pneumatiky, přilby, řízení. Na druhé pak dost možná farmacie - jak medikamenty, tak i zdravotní technika. Úplně hifi pak jsou různé experimentální stenty, implantáty a pod. Důvody si dokážete představit.